спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua

Попередження

JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 141

Оренда BAS ― готове рішення для інтернет-магазину

(оновлено 21.08.2020)

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

Вже не потрібно говорити про численні переваги професійного програмного забезпечення для супроводу бізнесу. Програма BAS отримала величезну популярність і серед великих компаній, і серед дрібних фірм. Всі керівники знають, що в сучасному виробничому або торговому підприємстві без BAS не обійтися: програма значно полегшує ведення бухгалтерського обліку та складання звітності.

Оренда програмного забезпечення BAS

Але далеко не всі в курсі, що покупка ліцензії та оплата подальшого супроводу ― це не єдиний спосіб використовувати всі функції і інструменти BAS. Вже давно з'явилася альтернатива BAS в Україні. Орендувати програму можна за більш доступною ціною і при цьому використовувати весь той же набір функцій, що і у версії "в коробці". Така послуга здасться особливо цікавою власникам Інтернет-магазинів, у яких немає необхідності в повноцінному офісі, але які користуються всіма можливими інноваціями у веденні бізнесу. Клієнт, який використовує оренду BAS в Україні, отримує доступ до програмного забезпечення на сайті постачальника послуги.

Можна виділити цілий ряд переваг такого варіанту:

  • вільний доступ;
  • мінімізація витрат;
  • автоматизація інтернет-магазину;
  • безпеку.

Кожен з цих параметрів ми розглянемо по-ближче далі в цій статті.

Вільний доступ

Більше не потрібно турбуватися про те, що доступ до сервера BAS розташовується на виділеному комп'ютері. Працювати з BAS як SaaSможна в будь-якому місці, де є вихід в Інтернет. Вам не потрібен власний фізичний сервер і локальна мережа. Всі операції будуть здійснюватися на наших потужних серверах.

Мінімізація витрат

Немає необхідності витрачати кошти на ліцензію і підписку на ІТС, а також системного адміністратора. Все, що Вам потрібно ― це вибрати відповідну конфігурацію і можете сміливо починати роботу в орендованій BAS.

Автоматизація Інтернет-магазину

Можна легко організувати обмін даними між BAS і Вашим сайтом. Вам не доведеться самостійно вводити кожну заявку в BAS. При налагодженій роботі це буде відбуватися автоматично. Це економить і час, і сили підприємця. З'являється можливість більш раціонально використовувати свої ресурси.

Безпека

Ви часто турбуєтеся про втрати бази BAS? Згодні, що це велика неприємність, яка тягне за собою непоправні наслідки. Ніхто не застрахований від того, що з комп'ютером може щось трапитися. Оренда BAS забезпечує максимальний захист Ваших даних, так як відбувається автоматичне резервне копіювання, а, крім того, вся інформація зберігається на потужних серверах. Тому Ваші дані на 100% застраховані від втрат. Весь ризик зводиться до того, наскільки стабільно працює Інтернет. А точку доступу, як відомо, поміняти не проблема.

Ці переваги роблять оренду BAS незамінним помічником у роботі будь-якого підприємства або Інтернет-магазину незалежно від виду продукції, товару або послуг, що надаються. Це програмне забезпечення зробить ведення обліку простим і комфортним. Оренда BAS ― це зручно, доступно і вигідно!

*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.