спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua

Касова дисципліна в програмі BAS «Малий бізнес»

Поговоримо про те, як підключати торгівельне обладнання та працювати зі сканерами штрикодів і принтерами етикеток. Розглянемо проблеми з друком чеків та можливість підключення обробки prom.ua.

А також презентуємо практичний онлайн-курс «Оперативне управління компанією за допомогою прикладного рішення «BAS Малий бізнес»». Він призначений для спеціалістів будь-якої сфери діяльності малого та середнього бізнесу і дозволить повністю опанувати програму та значно покращити навички ефективного управління, обліку, контролю, аналізу і планування діяльності.

calendar

Дата проведення вебінару: 26.09.2023
Час: 15:00

Бажаєте стати учасником? Переходьте за посиланням!

people

Що у програмі

Учасників очікує насичена програма та корисна інформація з багатьох питань, що стосуються «BAS Малий бізнес» та ПРРО:

  • 1. Налаштування РМК

  • 2. Відкриття касової зміни

  • 3. Службове внесення та видача готівки

  • 4. Створення та реєстрація чека продажу/повернення

  • 5. Створення Х- та Z-звітів

  • 6. Закриття касової зміни

  • 7. Інтеграція Cashalot у програму «BAS Малий бізнес»

programm

Для кого цей вебінар

Для ТОВ або ФОП, які планують працювати у програмі «BAS Малий бізнес» та використовувати ПРРО Cashalot:

  • 1.Керівників, яким потрібні знання про системи автоматизації обліку (BAS) та програмні реєстратори;

  • 2.Бухгалтерів, що ведуть роздрібний облік;

  • 3.Касирів, що планують використовувати універсальне РМК.

Хто проводить вебінар

Марченко Тетяна

Марченко Тетяна

  • Керівник відділу ІТС компанії «Актив-Софт»
  • Дипломований спеціаліст з обліку та аудиту. Протягом 15 років консультант-аналітик бухгалтерських та управлінських програм з досвідом оптимізації торгового обладнання.

Отже, не пропустіть вебінар, буде цікаво та корисно!

*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.