спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua


BAS Управління автотранспортом Стандарт

Створена для компаній, що управляють власним автопарком. Дає можливість автоматизувати диспетчеризацію перевезень та вести управлінський і оперативний облік в усіх супутніх ділянках. 

Облік та контроль:

  • роботи водіїв;
  • паливно-мастильних матеріалів;
  • автомобілів та агрегатів;
  • ремонтів;
  • запчастин і витратних матеріалів тощо. 

В програмі створено довідник тарифів, що дозволяє працювати зі складними тарифами для контрагентів, маршрутів, моделей транспортних засобів та іншого. Можливість обміну даними з «BAS Бухгалтерія» дозволяє швидко вивантажувати документи в програму, робити бухгалтерські проведення та формувати звіти.

Особливість програми – її простота та зручність.
На панелі навігацій розробники помістили схему, яка наочно показує послідовність створення документів в тому чи іншому блоці. Питання вирішується натисканням однієї кнопки прямо зі схеми.

Дивитись

Кому підходить конфігурація

Автотранспортним підприємствам та організаціям

Автотранспортним підрозділам торгових, виробничих та інших компаній

Підприємствам, що використовують автотранспорт для власних потреб

Функціональні можливості

Управління замовленнями і диспетчеризація

  1. Облік та розподіл замовлень на автомобілі
  2. Облік рознарядок
  3. Робота з маршрутними листами

Зручну система обліку і розподілу замовлень на автомобілі. Замовлення на автотранспорт можуть бути: 

  • від внутрішніх підрозділів компанії;
  • від сторонніх контрагентів.

У замовлення на транспортний засіб (ТЗ) вносяться:

  • адреси та часові вікна доставки вантажів;
  • параметри і характеристики вантажу;
  • послуги, що надаються в рамках перевезення вантажу;
  • вимоги до транспорту.

У програмі формуються добові рознарядки на транспорт з урахуванням різних режимів роботи ТЗ і графіків роботи водіїв.

АРМ Диспетчера

Основне призначення автоматизованого робочого місця (АРМ) Диспетчера – допомога у відпрацюванні замовлень покупців і формування завдань на перевезення.

Можливості:

  • швидкий підбір замовлень;
  • заповнення документів «Маршрутний лист»; 
  • робота з журналом «Маршрутні листи»;
  • робота з журналом «Подорожні листи»; 
  • групове формування і друк документів «Рознарядка». 

Взаєморозрахунки з контрагентами

У розділі:

  • ведення прайсів та тарифів на послуги;
  • розрахунок вартості послуг;
  • створення документів.

Особливість програми – довідник тарифів з можливістю формувати складні тарифи для контрагентів, маршрутів, моделей авто та інше.

У програмі є можливість:

  • налаштування тарифу від обсягу виконаної роботи;
  • встановлення фіксованих тарифів;
  • створення складних тарифів.

Програма автоматично розраховує вартість послуг в ТТН на підставі діючих тарифів.

За будь-який час формуються рахунки і акти послуг з різним ступенем деталізації, а також реєстр наданих послуг. Є вивантаження документів реалізації в програму «BAS Бухгалтерія».

Облік доходів і витрат

У розділі:

  • облік прямих оперативних витрат; 
  • гнучке налаштування бази для розподілу доходів і витрат;
  • облік інших витрат на авто.

Прямі витрати визначаються на підставі подорожніх і ремонтних листів: 

  • вартість ПММ;
  • вартість ремонтів і техобслуговування;
  •  амортизація;
  • знос шин.

Для кожної зі статей доходів чи витрат, а також статей собівартості, є можливість задати базу, спосіб і варіант розподілу між аналітиками. За підсумками роботи можна проаналізувати рентабельність роботи транспорту.

Управління автопарком

У розділі:

  • ведення довідника транспортних засобів;
  • облік документів авто та водіїв, контроль закінчення їх термінів дії;
  • облік виробітку авто та обладнання.

При наближенні чергового ТО автомобіль потрапляє до звіту «Контроль термінів наближення ТО» та виділяється спеціальною піктограмою.

Функціональні можливості програми також дозволяють:

  • вести облік і контроль терміну дії будь-яких документів водіїв та автомобілів;
  • завантажувати та зберігати скан-копії документів у системі.

При закінченні терміну дії документа в списку ТЗ автомобіль позначається спеціальною піктограмою, а зведену інформацію можна отримати у спеціалізованому звіті.

Облік подорожніх листів

У програмі можна виписувати і обробляти подорожні листи різних видів, їх друковані форми є уніфікованими. Виписка подорожнього листа виконується як ручним введенням, так і автоматичною пакетною випискою.

На підставі даних подорожніх листів програма формує аналітичні звіти.

Облік ПММ і технічних рідин

У розділі:

  • облік оборотів і витрати палива; 
  • облік фактів економії та перевитрат палива; 
  • контроль і інвентаризація залишків ПММ та технічних рідин. 

Розрахунок нормативних і фактичних витрат палива

Враховуються базові норми витрат ПММ, а також норми витрат палива на спеціальні роботи. Є облік коригуючих коефіцієнтів ПММ з огляду на складні умови роботи, температуру, сезонні надбавки.

Заправки і зливи ПММ

Ведеться облік фактів зливів палива та інвентаризація залишків, облік заправок зі складу (за готівку, по пластиковій картці, за талонами, від постачальника) та є можливість порівняння завантажених заправок з чеками водіїв.

Повну картину за рухом палива і ТЗ можна проаналізувати за допомогою різних звітів.

Облік ремонтів і агрегатів

Основні можливості:

  • облік заявок на ремонт;
  • облік планових ТО ремонтів; 
  • облік агрегатів;
  • облік шин, акумуляторів та іншої додаткової комплектації.

Облік агрегатів ведеться в розрізі кожного автомобіля, а шин – ще й в розрізі місць установки.

Програма дозволяє детально проаналізувати інформацію по всім майбутнім і виконаним ТО і ремонтам транспорту за допомогою звітів.

Облік ДТП і штрафів водіїв

У розділі:

  • облік і оформлення документів про ДТП;
  • облік даних за збитками та страховими виплатами;
  • ведення статистики; 
  • облік штрафів, отриманих водіями.

У відповідних документах заносяться дані про ТЗ та водія-порушника, характер порушення ПДР, суму штрафу і факт оплати штрафу. Є аналітичні звіти.

Складський облік запчастин і витратних матеріалів

Основні можливості:

  • облік надходження та списання запчастин і витратних матеріалів;
  • облік їх видачі та внутрішнього переміщення, списання;
  • інвентаризації та контроль актуальних залишків товарів на складах.

Облік роботи водіїв

Це облік виробітку та робочого часу водіїв та нарахування заробітної плати за подорожніми листами.

Функціональні можливості:

  • індивідуальні графіки роботи водіїв на довільний період часу;
  • табелі обліку робочого часу.

Ціни*

BAS Управління автотранспортом
Стандарт

15 000 грн.

Замовити
Клієнтська ліцензія
на 1 робоче місце

10 800 грн.

Замовити
Клієнтська ліцензія
на 5 робочих місць

44 400 грн.

Замовити
Клієнтська ліцензія
на 10 робочих місць

83 400 грн.

Замовити
Клієнтська ліцензія
на 20 робочих місць

152 400 грн.

Замовити
Клієнтська ліцензія
на 50 робочих місць

366 000 грн.

Замовити
Клієнтська ліцензія
на 100 робочих місць

684 000 грн.

Замовити

*Вартість ліцензій вказана з урахуванням використання конфігурації та платформи одночасно

Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається, виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією на платформі.

Сумніваєтеся у виборі конфігурації чи тарифу?

Залишайте заявку і протягом 15 хвилин отримайте повну консультацію щодо вибору оптимального програмного рішення та тарифу для автоматизації вашого бізнесу

Замовити безкоштовну консультацію

Програмне забезпечення постійно вдосконалюється, тому для ефективної та зручної роботи створюються спеціальні послуги. Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) галузеве рішення – один з них.

Купуючи програму з ІТС галузеве рішення в «Актив-Софт», ви отримуєте

1

FREDO ЗВІТ ДЛЯ 1 ЄДРПОУ

Надсилайте звіти до контролюючих органів безкоштовно через електронний сервіс FREDO Звіт та заощаджуйте час! Обмінюйтесь накладними, коригуваннями, документами та звітами у два кліки.

2

ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З РОБОТИ В BAS

Отримуйте експертні консультації з бухгалтерського, податкового та управлінського обліку у програмі, а також технічну підтримку роботи в BAS. Керуйтеся лише достовірними даними!

3

АВТОМАТИЧНЕ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ

Сервіс автоматично завантажує та самостійно здійснює оновлення конфігурацій та технологічної платформи у встановлений час. У вас буде доступ до всіх інструментів від розробника.

4

ОНЛАЙН-СЕРВІС FREDO ДОКМЕН

Інтеграція з BAS дозволяє обмінюватися документацією з партнерами лише в пару кліків миші. Працюйте з контрагентами онлайн та заощаджуйте папір.

5

КОНСУЛЬТАЦІЇ АУДИТОРА

Уточнюйте інформацію з важливих питаннь щодо звітності у фахівців. 12 консультацій на рік, щоб ви не сумнівалися, що заповнюєте все правильно.

6

СЕРВІС «ЛЕКТОРІЙ»

Отримуйте онлайн-доступ до семінарів, відеозаписів, періодики та будьте в курсі законодавчих змін. Сервіс корисний для бухгалтерів, керуючих, працівників кадрової та технічної служби.

7

ОНЛАЙН-СЕРВІС RDI SERVICE

Отримуйте автоматичне оновлення нормативно-довідкової інформації BAS:

  • регламентована інформація про ставки податків та зборів;
  • індекси інфляції та курси валют.

Оновлюються і класифікатори: банків, професій, КОАТУУ, УКТ ЗЕД, ДКПП, підстави спеціального стажу, підстави звільнення з КЗпП.

Дізнатися більше

Сумніваєтеся у виборі тарифу?

Замовляйте зворотній дзвінок, і наш менеджер допоможе вам.




*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.