спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua

Що таке BAS у «хмарі»? Встановлення та налаштування

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

BAS (Business Application Software) – програмне забезпечення, що може бути розгорнуте у хмарному середовищі. Кожен користувач вибирає необхідну конфігурацію, щоб налаштувати облік під свої індивідуальні потреби. 

Хмарні технології дають можливість віддаленого доступу до програм та баз даних через інтернет. Розгортання програм BAS у хмарі (онлайн-сервіс BAS) забезпечує більшу мобільність, доступність та масштабованість для бізнесу. Дані зберігаються на захищених серверах, здійснюється щоденне резервне копіювання даних.

«Хмара» – це віртуальний аналог фізичного сервера.

Для роботи з «хмарою» не потрібні спеціальні технічні навички. Ви можете під’єднатися до своєї інформаційної бази віддалено з будь-якого ПК, ноутбука чи телефона в зручний час.

BAS у «хмарі» – вигідна для бухгалтера та підприємства

Адже це:

  • цілодобовий доступ до програми та документів;
  • безкоштовні оновлення;
  • можливість працювати з будь-якої точки світу без відвідування офісу;
  • мінімізація ризиків втрати інформації через пошкодження, що трапляються з твердими накопичувачами даних;
  • безкоштовні консультації з ведення обліку в програмі від кваліфікованих та досвідчених спеціалістів;
  • відсутність капітальних фінансових вкладень;
  • вартість послуги фіксована незалежно від кількості використовуваних конфігурацій (рішень).

BAS у «хмарі» вигідна для підприємства тим, що це:

  • можливість швидко почати працювати в програмі онлайн або вилучити свої дані в разі відмови використання сервісу;
  • економія коштів до 70% на покупці програми, додаткових ліцензій, устаткування, а також на оплаті ІТ-фахівця з обслуговування системи;
  • захист даних від потрапляння до сторонніх осіб;
  • автоматичний обмін даними з програмою обліку BAS, «Новою поштою», «Інтайм» та іншими сервісами.

Встановлення та налаштування онлайн-сервісу 

На початку діяльності будь-якого бізнесу треба визначитись з автоматизацією обліку і зрозуміти, яка конфігурація BAS вам потрібна. Вибір програми (конфігурації) визначається тими завданнями бізнесу, що потребують автоматизації. Тому ми підготували короткий огляд типових конфігурацій. 

Доступні конфігурації (рішення) для встановлення у «хмарі»:

  1. BAS БУХГАЛТЕРІЯ – призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку та складання обов’язкової (регламентованої) звітності в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності – гуртову та роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включно з субкомісію), надання послуг, виробництво тощо.
  2. BAS БУХГАЛТЕРІЯ КОРП – дає можливість автоматизувати бухгалтерський і податковий облік, має розширений кадровий облік та потужний розрахунок заробітної плати, включно з підготовкою обов’язкової (регламентованої) звітності в компаніях.
  3. BAS КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ – має функціонал для автоматизації управління та обліку на підприємствах малого та середнього бізнесу різних галузей та будь-яких видів діяльності. Дає можливість працювати з управлінням витратами та розрахунком собівартості, фінансами, персоналом та розрахунком заробітної плати, бюджетуванням, регламентованим обліком.
  4. BAS МАЛИЙ БІЗНЕС – створена для автоматизації обліку та підійде підприємцям, які ведуть управлінський облік. Використовується в якості управлінської бази компаній для обміну даними з BAS Бухгалтерія. Має розширений функціонал, що підійде практично для будь-якого бізнесу: послуги, виробництво або торгівля.
  5. BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ – налаштована на автоматизацію обліку сучасного торговельного підприємства, що дозволить йому працювати більш ефективно. Використовується для отримання оперативної інформації, що показує поточний стан підприємства в реальному часі, а також для складання різноманітних звітів, які дозволяють приймати ефективні рішення на всіх рівнях управління.
  6. BAS РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ – допоможе автоматизувати бізнес-процеси роздрібних торгових точок (магазинів) та торгових мереж. Використовується для обліку товарних запасів на складах магазинів та грошових коштів в касах магазинів, а також може використовуватися в якості касової програми. Має обмін даними з BAS Бухгалтерія.
  7. BAS АГРО – використовується для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, отримання інформації по аналізу діяльності підприємства з виробництва та переробки сільськогосподарської продукції (тваринництва, рослинництва та птахівництва).
  8. BAS АГРО. БУХГАЛТЕРІЯ ЕЛЕВАТОРА, МЛИНА І КОМБІКОРМОВОГО ЗАВОДУ – допомагає автоматизувати бухгалтерський і податковий облік, включно з підготовкою обов'язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, для яких є важливою автоматизація специфічних задач, характерних для зернової та борошномельної галузі – для елеваторів, млинів, комбікормових заводів, комбінатів хлібопродуктів. Включає стандартну функціональність для підприємств, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності – гуртову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (субкомісію), надання послуг, виробництво тощо.

Інструкція переносу інформаційної бази BAS користувача в хмару: 

  1. Відкрийте програму в режимі «Конфігуратор».
  2. У вкладці «Адміністрування» задайте команду «Вивантажити інформаційну базу».
  3. Здійсніть збереження вивантаженої бази користувача, напр. 1Cv8. (мал. 1).
  1. На хмарному сервері завантажте базу – пункт «Адміністрування» задайте команду «Завантажити інформаційну базу» – в меню виберіть файл з базою. 
  2. Перезапускати конфігурацію необов'язково, тому натискайте «Ні» (мал. 2).
  3. Відкрийте програму BAS у режимі BAF та починаєте працювати у «хмарі». 
У разі оренди онлайн-сервісу Служба підтримки самостійно виконує ці дії замість клієнта, достатньо надати лише файл з базою даних для завантаження.

Підключення до онлайн-сервісу BAS через RDP або WEB-доступ

Підключитись можна двома способами: через RDP і WEB-доступ. Залежить від того, які супутні завдання треба вирішувати. 

Механізм підключення до BAS в хмарі через RDP (Remote Desktop Protocol)

Доступ до програми здійснюється через віддалений робочий стіл, на якому встановлена програма BAS і є ярлик BAF для підключення.

Для користувача такий тип підключення дає можливість:

  • встановлювати і синхронізувати додаткове програмне забезпечення – M.E.Doc, FREDO, додаткове обладнання – ваги, сканер штрих-кодів, касовий апарат та інше;
  • зберігати документацію або особисті файли на цьому ж сервері.

Підключитися до програми BAS через протокол RDP в операційних системах Microsoft можна наступним чином:

(Мал. 4)

  1. На локальному комп'ютері натискаєте «Пуск» – знаходите в меню «Стандартні програми» - клікаєте на ярлик «Підключення до віддаленого робочого столу».
  2. Прописуєте адресу віддаленого сервера («хмари») та ім'я користувача. Ці дані ви отримуєте від компанії, яка надає вам послугу Онлайн-сервіс BAS.
  3. Після підключення, відкривається інтерфейс віддаленого робочого столу з ярликом програми BAF.
  4. Натискаєте на ярлик BAF і відкривається вікно зі списком інформаційних баз BAS потрібної конфігурації, які ви орендуєте – натискаєте команду BAF.
  5. Відкриється інтерфейс програми BAS – починайте роботу! 
В залежності від версії операційної системи, інтерфейс може бути іншим, але дії не змінюються.

Механізм підключення до BAS у хмарі через WEB-доступ

Доступ до програми здійснюється через збережений ярлик на вашому робочому столі або шляхом введення адреси в рядок браузера (Windows Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome і т.п.).

Дані для входу отримуються від компанії, яка надає вам послугу Онлайн-сервіс BAS. Web-доступ вимагає тільки наявність браузеру та доступу до інтернету. Ніяких додаткових налаштувань. Досить ввести в адресному рядку браузера назву web-публікації, після чого завантажується вікно BAS з введенням імені користувача та пароля.

Швидкість роботи залежить тільки від якості сигналу інтернет-з'єднання. Вся робота відбувається на сервері.

Підключитися до програми BAS через web-доступ можна наступним чином:

(Мал. 5)

  1. Прописати в рядку браузера адресу сервера, на якому розміщена інформаційна база BAS.
  2. Відкривається вікно доступу до бази BAS, куди треба ввести логін користувача і пароль (ці дані надає компанія-провайдер, що надає вам послугу Онлайн-сервіс BAS).
  3. Відкриється інтерфейс потрібної вам конфігурації. Приступайте до роботи!
автор
  • Діючий бухгалтер зі стажем більше 20 років та досвідом роботи на всіх дільницях обліку. Працювала на посадах головного бухгалтера та бухгалтера-експерта з консультування в програмі обліку.
*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.