спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua


BAS Оренда та управління нерухомістю

Програма «BAS Оренда та управління нерухомістю» призначена для автоматизації діяльності з надання об'єктів нерухомості в оренду та для управління фондом об'єктів нерухомості. Вона дає можливість вести реєстровий облік об'єктів та їх експлуатацію.

Це ефективне управління нерухомістю різних типів:

  • торговими і офісними центрами;
  • земельними ділянками;
  • виставковими майданчиками;
  • складами;
  • ринками тощо.

Повна автоматизація обліку

Бухгалтерського

Управлінського

Юридичного

Адміністративного

Умови використання

Рішення розроблено на базі програми «BAS Бухгалтерія»,
постачається у версіях ПРОФ та КОРП та містить набір таких підсистем:

  • управління реєстром об'єктів нерухомості;
  • управління договорами оренди;
  • управління взаєморозрахунками з оренди;
  • управління експлуатацією об'єктів нерухомості.

Кому підходить конфігурація

Власникам комерційної нерухомості

Керуючим компаніям

Девелоперським структурам

Функціональні можливості

Інтерфейс програми дозволяє працювати з інформаційною базою через онлайн-доступ з будь-якого куточка світу, де є інтернет. Продукт містить низку підсистем.

Управління реєстром об'єктів нерухомості

  • Ієрархічний довідник об'єктів нерухомості з можливістю додавання довільних характеристик та робота з графічними планами об'єктів
  • Автоматичне створення об'єктів нерухомості у базі даних на основі графічних планів розміщення та перегляд розміщення об'єкта на плані
  • Реєстрація статусів об'єктів нерухомості: вільний, резерв, ремонт, орендв тв інше.
  • Формування реєстру з підбором опцій.
  • Формування звітності у вигляді графіків на підставі планів розміщення, 3D-моделі.
  • Можливість прив'язки об'єктів нерухомості до цінових категорій, реєстрація цін на послуги з прив'язкою до цінових категорій, збереження історії цін.

Управління договорами оренди

  • Облік первинних документів за договорами оренди
  • Управління способами нарахування, ставками та тарифами на послуги, строками та розмірами оплати послуг
  • Друк первинних документів з використанням шаблонів Microsoft Word, друк графічних планів в якості додатків до договорів
  • Використання спеціальних курсів валют 
  • Перевірка зайнятості та контроль перевищення загальної площі об'єкта під час створення нового договору оренди
  • Можливість здавати один об'єкт в оренду декільком орендарям
  • Групова пролонгація та розірвання договорів оренди
  • Формування реєстру договорів оренди з вибором опцій

Управління взаєморозрахунками з оренди

Деталізація взаєморозрахунків з орендарями: за договорами, періодами оплати, об'єктами, послугами, рахунками на оплату та формування рахунків на оплату і актів про надання послуг 

  • Розрахунок оренди за неповний період та з урахуванням показників лічильників
  • Облік заставних (депозитних) платежів
  • Аналіз затримок платежів за послугами та розрахунок суми пені 
  • Звітність щодо взаєморозрахунків з орендарями, звіт про ефективність використання площ, аналіз продажів з розгорнутою деталізацією та довільним групуванням даних

Управління експлуатацією об'єктів нерухомості

  • Облік конструктивних елементів та інженерних систем об'єктів нерухомості, що підлягають технічному обслуговуванню та ремонту, планування ремонтів
  • Зберігання кошторисів, облік фактичних витрат на експлуатацію
  • Облік послуг підрядних організацій з виконання техобслуговування

Сервісні можливості

  • Автоматичне створення нагадувань та повідомлень
  • Зберігання історії змін довідників та документів

Ціни

BAS Оренда та управління нерухомістю PROF

24 600 грн

Замовити
BAS Оренда та управління нерухомістю CORP

40 200 грн

Замовити
Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце

9 600 грн

Замовити
Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць

33 300 грн

Замовити
Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць

59 400 грн

Замовити

Сумніваєтеся у виборі конфігурації чи тарифу?

Залишайте заявку і отримайте консультацію
протягом 15 хвилин!

Замовити безкоштовну консультацію

Програмне забезпечення постійно вдосконалюється, тому для ефективної та зручної роботи створюються спеціальні послуги. Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) галузеве рішення – один з них.

Купуючи програму з ІТС галузеве рішення в «Актив-Софт», ви отримуєте

1

FREDO ЗВІТ ДЛЯ 1 ЄДРПОУ

Надсилайте звіти до контролюючих органів безкоштовно через електронний сервіс FREDO Звіт та заощаджуйте час! Обмінюйтесь накладними, коригуваннями, документами та звітами у два кліки.

2

ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З РОБОТИ В BAS

Отримуйте експертні консультації з бухгалтерського, податкового та управлінського обліку у програмі, а також технічну підтримку роботи в BAS. Керуйтеся лише достовірними даними!

3

АВТОМАТИЧНЕ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ

Сервіс автоматично завантажує та самостійно здійснює оновлення конфігурацій та технологічної платформи у встановлений час. У вас буде доступ до всіх інструментів від розробника.

4

ОНЛАЙН-СЕРВІС FREDO ДОКМЕН

Інтеграція з BAS дозволяє обмінюватися документацією з партнерами лише в пару кліків миші. Працюйте з контрагентами онлайн та заощаджуйте папір.

5

КОНСУЛЬТАЦІЇ АУДИТОРА

Уточнюйте інформацію з важливих питаннь щодо звітності у фахівців. 12 консультацій на рік, щоб ви не сумнівалися, що заповнюєте все правильно.

6

СЕРВІС «ЛЕКТОРІЙ»

Отримуйте онлайн-доступ до семінарів, відеозаписів, періодики та будьте в курсі законодавчих змін. Сервіс корисний для бухгалтерів, керуючих, працівників кадрової та технічної служби.

7

ОНЛАЙН-СЕРВІС RDI SERVICE

Отримуйте автоматичне оновлення нормативно-довідкової інформації BAS:

  • регламентована інформація про ставки податків та зборів;
  • індекси інфляції та курси валют.

Оновлюються і класифікатори: банків, професій, КОАТУУ, УКТ ЗЕД, ДКПП, підстави спеціального стажу, підстави звільнення з КЗпП.

Дізнатися більше

Сумніваєтеся у виборі тарифу?

Замовляйте зворотній дзвінок, і наш менеджер допоможе вам.




*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.