Повна автоматизація обліку

Бухгалтерського

Управлінського

Юридичного

Адміністративного

Рішення розроблено на базі програми «BAS Бухгалтерія»,
постачається у версіях ПРОФ та КОРП та містить набір таких підсистем:
- управління реєстром об'єктів нерухомості;
- управління договорами оренди;
- управління взаєморозрахунками з оренди;
- управління експлуатацією об'єктів нерухомості.
Кому підходить конфігурація

Власникам комерційної нерухомості

Керуючим компаніям

Девелоперським структурам
Функціональні можливості
Інтерфейс програми дозволяє працювати з інформаційною базою через онлайн-доступ з будь-якого куточка світу, де є інтернет. Продукт містить низку підсистем.
Управління реєстром об'єктів нерухомості
- Ієрархічний довідник об'єктів нерухомості з можливістю додавання довільних характеристик та робота з графічними планами об'єктів
- Автоматичне створення об'єктів нерухомості у базі даних на основі графічних планів розміщення та перегляд розміщення об'єкта на плані
- Реєстрація статусів об'єктів нерухомості: вільний, резерв, ремонт, орендв тв інше.
- Формування реєстру з підбором опцій.
- Формування звітності у вигляді графіків на підставі планів розміщення, 3D-моделі.
- Можливість прив'язки об'єктів нерухомості до цінових категорій, реєстрація цін на послуги з прив'язкою до цінових категорій, збереження історії цін.
Управління договорами оренди
- Облік первинних документів за договорами оренди
- Управління способами нарахування, ставками та тарифами на послуги, строками та розмірами оплати послуг
- Друк первинних документів з використанням шаблонів Microsoft Word, друк графічних планів в якості додатків до договорів
- Використання спеціальних курсів валют
- Перевірка зайнятості та контроль перевищення загальної площі об'єкта під час створення нового договору оренди
- Можливість здавати один об'єкт в оренду декільком орендарям
- Групова пролонгація та розірвання договорів оренди
- Формування реєстру договорів оренди з вибором опцій
Управління взаєморозрахунками з оренди
Деталізація взаєморозрахунків з орендарями: за договорами, періодами оплати, об'єктами, послугами, рахунками на оплату та формування рахунків на оплату і актів про надання послуг
- Розрахунок оренди за неповний період та з урахуванням показників лічильників
- Облік заставних (депозитних) платежів
- Аналіз затримок платежів за послугами та розрахунок суми пені
- Звітність щодо взаєморозрахунків з орендарями, звіт про ефективність використання площ, аналіз продажів з розгорнутою деталізацією та довільним групуванням даних
Управління експлуатацією об'єктів нерухомості
- Облік конструктивних елементів та інженерних систем об'єктів нерухомості, що підлягають технічному обслуговуванню та ремонту, планування ремонтів
- Зберігання кошторисів, облік фактичних витрат на експлуатацію
- Облік послуг підрядних організацій з виконання техобслуговування
Сервісні можливості
- Автоматичне створення нагадувань та повідомлень
- Зберігання історії змін довідників та документів
Як все виглядає
Хочете побачити більше? Заповнюйте форму та вивчайте всі можливості програми!
Ціни
24 600 грн
40 200 грн
9 600 грн
33 300 грн
59 400 грн

Сумніваєтеся у виборі конфігурації чи тарифу?
Залишайте заявку і отримайте консультацію
протягом 15 хвилин!
Програмне забезпечення постійно вдосконалюється, тому для ефективної та зручної роботи створюються спеціальні послуги. Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) галузеве рішення – один з них.
Купуючи програму з ІТС галузеве рішення в «Актив-Софт», ви отримуєте
1
FREDO ЗВІТ ДЛЯ 1 ЄДРПОУ
Надсилайте звіти до контролюючих органів безкоштовно через електронний сервіс FREDO Звіт та заощаджуйте час! Обмінюйтесь накладними, коригуваннями, документами та звітами у два кліки.
2
ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З РОБОТИ В BAS
Отримуйте експертні консультації з бухгалтерського, податкового та управлінського обліку у програмі, а також технічну підтримку роботи в BAS. Керуйтеся лише достовірними даними!
3
АВТОМАТИЧНЕ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ
Сервіс автоматично завантажує та самостійно здійснює оновлення конфігурацій та технологічної платформи у встановлений час. У вас буде доступ до всіх інструментів від розробника.
4
ОНЛАЙН-СЕРВІС FREDO ДОКМЕН
Інтеграція з BAS дозволяє обмінюватися документацією з партнерами лише в пару кліків миші. Працюйте з контрагентами онлайн та заощаджуйте папір.
5
КОНСУЛЬТАЦІЇ АУДИТОРА
Уточнюйте інформацію з важливих питаннь щодо звітності у фахівців. 12 консультацій на рік, щоб ви не сумнівалися, що заповнюєте все правильно.
6
СЕРВІС «ЛЕКТОРІЙ»
Отримуйте онлайн-доступ до семінарів, відеозаписів, періодики та будьте в курсі законодавчих змін. Сервіс корисний для бухгалтерів, керуючих, працівників кадрової та технічної служби.
7
ОНЛАЙН-СЕРВІС RDI SERVICE
Отримуйте автоматичне оновлення нормативно-довідкової інформації BAS:
- регламентована інформація про ставки податків та зборів;
- індекси інфляції та курси валют.
Оновлюються і класифікатори: банків, професій, КОАТУУ, УКТ ЗЕД, ДКПП, підстави спеціального стажу, підстави звільнення з КЗпП.
Сумніваєтеся у виборі тарифу?
Замовляйте зворотній дзвінок, і наш менеджер допоможе вам.



