Повна автоматизація обліку
Бухгалтерського
Управлінського
Юридичного
Адміністративного
Рішення розроблено на базі програми «BAS Бухгалтерія»,
постачається у версіях ПРОФ та КОРП та містить набір таких підсистем:
- управління реєстром об'єктів нерухомості;
- управління договорами оренди;
- управління взаєморозрахунками з оренди;
- управління експлуатацією об'єктів нерухомості.
Кому підходить конфігурація
Власникам комерційної нерухомості
Керуючим компаніям
Девелоперським структурам
Функціональні можливості
Інтерфейс програми дозволяє працювати з інформаційною базою через онлайн-доступ з будь-якого куточка світу, де є інтернет. Продукт містить низку підсистем.
Управління реєстром об'єктів нерухомості
- Ієрархічний довідник об'єктів нерухомості з можливістю додавання довільних характеристик та робота з графічними планами об'єктів
- Автоматичне створення об'єктів нерухомості у базі даних на основі графічних планів розміщення та перегляд розміщення об'єкта на плані
- Реєстрація статусів об'єктів нерухомості: вільний, резерв, ремонт, орендв тв інше.
- Формування реєстру з підбором опцій.
- Формування звітності у вигляді графіків на підставі планів розміщення, 3D-моделі.
- Можливість прив'язки об'єктів нерухомості до цінових категорій, реєстрація цін на послуги з прив'язкою до цінових категорій, збереження історії цін.
Управління договорами оренди
- Облік первинних документів за договорами оренди
- Управління способами нарахування, ставками та тарифами на послуги, строками та розмірами оплати послуг
- Друк первинних документів з використанням шаблонів Microsoft Word, друк графічних планів в якості додатків до договорів
- Використання спеціальних курсів валют
- Перевірка зайнятості та контроль перевищення загальної площі об'єкта під час створення нового договору оренди
- Можливість здавати один об'єкт в оренду декільком орендарям
- Групова пролонгація та розірвання договорів оренди
- Формування реєстру договорів оренди з вибором опцій
Управління взаєморозрахунками з оренди
Деталізація взаєморозрахунків з орендарями: за договорами, періодами оплати, об'єктами, послугами, рахунками на оплату та формування рахунків на оплату і актів про надання послуг
- Розрахунок оренди за неповний період та з урахуванням показників лічильників
- Облік заставних (депозитних) платежів
- Аналіз затримок платежів за послугами та розрахунок суми пені
- Звітність щодо взаєморозрахунків з орендарями, звіт про ефективність використання площ, аналіз продажів з розгорнутою деталізацією та довільним групуванням даних
Управління експлуатацією об'єктів нерухомості
- Облік конструктивних елементів та інженерних систем об'єктів нерухомості, що підлягають технічному обслуговуванню та ремонту, планування ремонтів
- Зберігання кошторисів, облік фактичних витрат на експлуатацію
- Облік послуг підрядних організацій з виконання техобслуговування
Сервісні можливості
- Автоматичне створення нагадувань та повідомлень
- Зберігання історії змін довідників та документів
Як все виглядає
Хочете побачити більше? Заповнюйте форму та вивчайте всі можливості програми!
Ціни
33 000 грн.
51 000 грн.
13 200 грн.
46 200 грн.
82 200 грн.
Сумніваєтеся у виборі конфігурації чи тарифу?
Залишайте заявку і отримайте консультацію
протягом 15 хвилин!
Програмне забезпечення постійно вдосконалюється, тому для ефективної та зручної роботи створюються спеціальні послуги. Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) галузеве рішення – один з них.
Купуючи програму з ІТС галузеве рішення в «Актив-Софт», ви отримуєте
1
FREDO ЗВІТ ДЛЯ 1 ЄДРПОУ
Надсилайте звіти до контролюючих органів безкоштовно через електронний сервіс FREDO Звіт та заощаджуйте час! Обмінюйтесь накладними, коригуваннями, документами та звітами у два кліки.
2
ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З РОБОТИ В BAS
Отримуйте експертні консультації з бухгалтерського, податкового та управлінського обліку у програмі, а також технічну підтримку роботи в BAS. Керуйтеся лише достовірними даними!
3
АВТОМАТИЧНЕ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ
Сервіс автоматично завантажує та самостійно здійснює оновлення конфігурацій та технологічної платформи у встановлений час. У вас буде доступ до всіх інструментів від розробника.
4
ОНЛАЙН-СЕРВІС FREDO ДОКМЕН
Інтеграція з BAS дозволяє обмінюватися документацією з партнерами лише в пару кліків миші. Працюйте з контрагентами онлайн та заощаджуйте папір.
5
КОНСУЛЬТАЦІЇ АУДИТОРА
Уточнюйте інформацію з важливих питаннь щодо звітності у фахівців. 12 консультацій на рік, щоб ви не сумнівалися, що заповнюєте все правильно.
6
СЕРВІС «ЛЕКТОРІЙ»
Отримуйте онлайн-доступ до семінарів, відеозаписів, періодики та будьте в курсі законодавчих змін. Сервіс корисний для бухгалтерів, керуючих, працівників кадрової та технічної служби.
7
ОНЛАЙН-СЕРВІС RDI SERVICE
Отримуйте автоматичне оновлення нормативно-довідкової інформації BAS:
- регламентована інформація про ставки податків та зборів;
- індекси інфляції та курси валют.
Оновлюються і класифікатори: банків, професій, КОАТУУ, УКТ ЗЕД, ДКПП, підстави спеціального стажу, підстави звільнення з КЗпП.
Сумніваєтеся у виборі тарифу?
Замовляйте зворотній дзвінок, і наш менеджер допоможе вам.