Послуги
Установка і впровадження програмного забезпечення
Інтеграція програм з вашим сайтом
Оновлення нетипових конфігурацій
Перенесення бази даних, довідників і залишків
Навчання користувачів роботі в доопрацьованій програмі
Оптимізація роботи програм автоматизації обліку
Працюючи з нами, ви отримуєте:
1
БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ
щодо можливостей доопрацювання програми
2
МОЖЛИВІСТЬ ПЛАНУВАННЯ БЮДЖЕТУ
на оптимізацію вашої програми обліку
3
НАЛАШТОВАНУ ПРОГРАМУ ОБЛІКУ
для роботи саме вашого підприємства
4
ДОГОВІР
з чіткими термінами та вартістю робіт
5
ПОПЕРЕДНЄ ТЕСТУВАННЯ
доробок перед їх впровадженням
6
ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК
безкоштовно протягом місяця
Працюйте з комфортом в оновленій програмі. Ми завжди відповідально виконуємо замовлення та робимо це так, щоб результат вас повністю задовольнив.
Реалізовані проекти
Наші нові рішення та доробки створені за запитами користувачів. Головна мета їх створення – оптимізація та зручність використання програмного забезпечення. Створюємо продукти, що максимально відповідають вашим запитам
Розробка модуля АС+
Автоматизація – одна із важливих складових сучасного бізнесу. Але нашим клієнтам важливо не тільки придбати відповідне програмне забезпечення, а ще й мати в ньому всі необхідні опції. Ми завжди йдемо на зустріч численим проханням та займаємось доробкою програм та втіленням власних розробок. Одна з них – модуль АС+
Задача
Створити модуль, який розширить можливості програми обліку:
- додати зовнішні друковані форми та звіти на підставі інформаційної бази клієнта;
- вдосконалити блок зарплати та кадрів;
- розширити можливості податкового блоку;
- втілити додаткові обробки даних.
Що зроблено
- Вдосконалені існуючі форми документів
- Додані друковані форми документів
- Дороблено блок зарплати та кадрів
- Розширено можливості податкового блоку
- Впроваджені додаткові обробки
Транспортний блок
Програма обліку не дозволяє фіксувати логістичні маршрути перевезень, вести облік та списання палива та виконувати інші операції, пов'язані з транспортом на підприємстві. Тому ми створили транспортний блок, до якого додали документи, журнали та звіти для повноцінного обліку транспорту.
«Маршрутний лист» є одним з основних документів, він важливий для повноцінного ведення обліку транспорту. Але для повного та коректного його заповнення в модулі потрібно спочатку заповнити довідники.
Довідники
Автомобілі
Коефіцієнти для розрахунку норми палива
Моделі автомобілів
Причіпи
Пункти призначення
Реєстри
В програмі також додано реєстри, які допомагають вести облік транспорту та фіксувати необхідні показники.
Норми палива
В документі обов’язково потрібно вказати період, з якого починає діяти норма. При подальших розрахунках витрат палива програма автоматично братиме останню внесену норму.
Транспортні маршрути
В документі обов’язково потрібно вказати період, з якого починає діяти маршрут. При подальших розрахунках програма автоматично звертатиметься до цього маршруту.
Документи
Маршрутний лист
Після заповнення всіх довідників та відомостей починається робота з документом «Маршрутний лист». При заповненні шапки документа організація буде внесена програмою автоматично з основних настройок користувача, який працює з документом.
Заповнюється Замовник та Склад, з якого буде в подальшому сформовано списання палива. Також потрібно звернути увагу на поле Період, адже «Маршрутні листи» можна заповнювати в розрізі періоду часу. В одному документі надана можливість відобразити необмежену кількість логістичних перевезень: за день, за тиждень, рік та інше.
Далі заповнюється загальна інформація:
Відомості про поїздки авто:
Якщо внести дані в реєстр відомостей Транспортні маршрути, колонка Відстань заповниться значеннями автоматично, як і дані по пробігу: пустому та завантаженому. Також в документ вносяться показники спідометра та індикаторів палива в баку автотранспорта.
Пробіги, витрати палива та норми витрат програма порахує автоматично, але за умови заповнення всіх початкових даних у відповідних довідниках та реєстрах.
За необхідності, доповнюються дані про поїздки інформацією щодо супровідних документів на відповідній вкладці:
Списання палива виконується автоматично через кнопку Списати паливо.
Документ буде створено, але не проведено. Є можливість його відкрити та перевірити за посиланням на створений документ.
По кнопці Друк відкривається Друкована форма Маршрутного листа вантажного автомобіля
Звіти
Для зручності користування модулем створені спеціальні звіти.
Звіт з актуальних норм палива
Дає інформацію користувачу по актуальних нормах палива на дату.
Звіт з контролю технічного стану авто
Допомагає отримувати актуальні показники спідометрів для виявлення потреби у плановому технічному огляді автомобілів.
Звіт з маршрутних листів
Допомагає швидко сформувати інформацію щодо вантажних перевезень за вибраними параметрами.
Всі проекти – це не просто веб-сторінки або програми, а вирішення бізнес-задач та реалізація поставлених цілей. У нашій команді працюють досвідчені спеціалісти, які спроможні виконувати найскладніші завдання.
Доробки за індивідуальними запитами клієнтів
- Звіт аналізу руху грошових коштів по замовникам
- Табель обліку робочого часу найманих працівників
- Звіт по замовникам
- Звіт по документах «Надходження товарів та послуг»
Вид діяльності компанії
Компанія займається будівництвом житлових та нежитлових будівель, виконує широкий спектр будівельно-монтажних робіт.
Проблема
В програмі обліку конфігурації Бухгалтерія недостатньо можливостей для того, щоб проводити контроль виробництва та аналізувати його ефективність.
Задача
Створити звіт, який дозволить аналізувати ці показники.
Що зроблено
Створено звіт «Звіт аналізу руху грошових коштів по замовникам», конфігурація Бухгалтерія, завдяки якому можна контролювати дані по кожному з них. Звіт дає можливість встановлювати фільтри по:
- періоду;
- контрагенту;
- номеру договору;
- документу оприбуткування;
- номенклатурі.
Це дозволяє проаналізувати оприбутковані матеріали за кількістю та сумою (в тому числі ПДВ) і побачити ці ж показники в розрізі витрат та залишків.
Результат
Замовник має звіт, що повністю відповідає його потребам.
Ціна робіт
990 грн/год
Ми склали прайс на найбільш затребувані послуги програмістів, щоб ви могли орієнтуватися у вартості робіт
Вид робіт |
Час (год) |
Звичайна ціна |
Акційна ціна |
---|---|---|---|
Робота програміста (1 година) |
1 |
990,00 |
850,00 |
Зміна друкованої форми документу |
2 |
1 980,00 |
1 700,00 |
Додаткова кількість знаків після коми (в одному документі) |
1 |
990,00 |
850,00 |
Обробка "Клієнт банк" перше замовленя |
фіксована |
1 700,00 |
1 450,00 |
Обробка "Клієнт банк" наступне замовлення |
фіксована |
1 450,00 |
1 150,00 |
Налаштування синхронізації між BAS управлінською програмою та BAS Бухгалтерською програмою |
2 |
1 980,00 |
1 700,00 |
Підключення принтеру чеків до BAS управлінських програм |
1 |
990,00 |
850,00 |
Підключення сканера штрихкоду до BAS управлінських програм |
1 |
990,00 |
850,00 |
Підключення принтеру етикеток до BAS управлінських програм |
1 |
990,00 |
850,00 |
Підключення фіскального регістратора до BAS управлінських програм |
2 |
1 980,00 |
1 700,00 |
Підключення терміналу до BAS управлінських програм |
4 |
3 960,00 |
3 400,00 |
Підключення ваг до BAS управлінських програм |
4 |
3 960,00 |
3 400,00 |
Обмін даними з Prom.ua (стандартні налаштування) |
2 |
1 980,00 |
1 700,00 |
Налаштування розподіленої інформаційної бази (РІБ) |
4 |
3 960,00 |
3 400,00 |
Підключення додаткових РМК (рабоче місце касира) по РІБ |
1 |
990,00 |
850,00 |
Налаштування мобільного додатку для програми BAS Малий бізнес (андроїд) |
2 |
1 980,00 |
1 700,00 |
Акційна ціна діє до 01.04.2024
Почати співпрацювати з нами просто
1
Залишаєте заявку на сайті
2
Описуєте технічне завдання
3
Отримуєте прорахунок вартості робіт
4
Підписуєте договір
5
Отримуєте виконане замовлення
Маєте питання?
Замовляйте зворотній дзвінок, і наш менеджер допоможе вам