Можливості сервісу
Електронний документообіг в СОТА втілений в двох варіантах
- СОТА Lite
- СОТА Enterprise
Перехід на електронний документообіг за лічені хвилини з будь-якого гаджету, що має з доступ до інтернету.
- Зручний для клієнтів, яким потрібно надсилати, отримувати та підписувати документи за допомогою КЕП. Має спрощену систему входу, простий та зрозумілий інтерфейс. Для роботи з програмою потрібен доступ до мережі інтернет.
- Сервіс вигідний для клієнтів, що планують відправляти невелику кількість документів в електронному вигляді або використовувати його в якості окремого робочого місця для менеджера, що працює з контрагентами: відправляє рахунки, договори та інші документи.
- Сервіс доповнено пакетом звітності для ФОП, що дозволяє приватним підприємцям виконувати всю взаємодію з контролюючими органами та контрагентами в одній програмі.
Модулі СОТА
СОТА CRS – новий модуль у СОТА
Common Reporting Standard (CRS) – міжнародний стандарт, схвалений Радою ОЕСР (Організація економічного співробітництва та розвитку) 15 липня 2014 року. Він вимагає від країн-учасників здійснювати збір інформації від фінансових установ про фінансові рахунки власників рахунків та щорічно на автоматичній основі обмінюватись такою інформацією з юрисдикціями-партнерами, тобто створити міжнародний ЕДО (електронний документообіг).
Відповідно до стандарту українські підзвітні фінансові установи, які обслуговують рахунки іноземних клієнтів, повинні щороку подавати інформацію про підзвітні рахунки до ДПС. Вперше звіт про підзвітні рахунки потрібно подати до 1-го липня 2024 році за друге півріччя 2023 року (перший звітний період). І саме для цього створений модуль СОТА CRS.
Кому потрібен модуль
(Хто подає звіти)
- Депозитарні установи
- Кастодіальні установи
- Інвестиційні компанії
- Страхові компанії
- Компанії з управління активами, якщо Підзвітна Фінансова Установа є інститутом спільного інвестування.
Рiшення
Коробочне рішення
Рішення розгортається в інфраструктурі користувача. Вхід через браузер, підходить для банків. Необхідна імплементація API з банківськими обліковими системами в яких ведеться облік рахунків
Хмарне рішення
Вхід через браузер, підходить для всіх підзвітних фінансових установ. Звіти можна завантажувати із файлів excel або створювати безпосередньо вручну в вебсервісі
Вартість
(ціни вказані з ПДВ)
Коробочне рішення з API та кабінетом користувача.
- Термін дії ліцензії – 1 рік
- Кількість користувачів – не обмежена
Додатково:
-
Супровід команди впровадження –
1 місяць - Пост-обслуговування після інтеграції –
1 рік
120000 грн
60000 грн
- Вебкабінет користувача з СОТА CRS.
- Ліцензія для ПФУ
- Термін дії ліцензії – 1 рік
12000 грн
6000 грн
- Вебкабінет користувача з СОТА CRS.
- Ліцензія для КУА (як ПФУ)
5280 грн
2400 грн
- Ліцензія для підзвітних організацій (лише в парі з ліцензією для КУА)
- Термін дії ліцензії – 1 рік
6000 грн
3000 грн
Зручне подання звітності в електронному вигляді до контролюючих органів:
- Державної фіскальної служби
- Державної служби статистики
- Пенсійного фонду України
- Державної казначейської служби
- ФСС з ТВП
Тарифи
особи-підприємці
602 грн./рік
на єдиному податку
1 642 грн./рік
на загальній системі
2 802 грн./рік
«Облік ПДВ»
Реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування:
- Шаблони згідно з вимогами законодавства
- Можливість реєстрації ПН/РК в ЄРПН
- Відправка запитів у ЄРПН та імпорт відсутніх ПН
- Обмін документами з контрагентами
1 852 грн./рік
Призначений для виробників та реалізаторів підакцизних товарів:
- Створення акцизних накладні та розрахунків коригування
- Створення та реєстрація ТТН
- Формування запитів та отримання відповідей
- Реєстрація та звірка документи в ЄРАН
- Реєстрація ліцензій на спирт, алкоголь, тютюн
- Обмін е-ТТН з контрагентами
4 502 грн./рік
«СОТА.Каса»
Програмний РРО для потреб малого та середнього бізнесу у фіскалізації електронних чеків:
- Легка реєстрація господарських одиниць, кас та касирів
- Швидка фіскалізація
- Видача 1000 чеків на місяць
- Готовий набір довідників
- Автоматичне формування звіту
- Відправка чеків на e-mail
980 грн./рік
Створений для юридичних та фізичних осіб-підприємців та надає можливості:
- Зручний обмін електронними документами
- Легка інтеграція з вебресурсом замовника чи обліковою системою
- Постійний доступ до електронних документів 24/7 та їх зручний пошук
3 грн. за 1 документ
* СОТА Lite та СОТА Enterprise працюють за білінговою системою, де клієнт сплачує за кількість відправлених документів.
Більше інформації про СОТА
Контакти
- sale@aktiv.ua
- +38(063) 789-59-76
- Пн-Пт: 8:30 – 17:30