Кому підходить конфігурація
Комерційним підприємствам будь-якого масштабу для управління людськими ресурсами, обліку кадрів та заробітної плати. Успішно застосовується для автоматизації обліку в службах управління персоналом та в бухгалтеріях компаній, використовується в підрозділах, яким потрібно налагодити ефективну організацію роботи співробітників.
Функціональні можливості
Зручні та гнучкі механізми настройки звітів дозволяють отримувати повну і достовірну аналітику для:
- керівництва;
- служби управління персоналом;
- кадрової служби та інших.
Можливості програми
Програма надає широкий набір можливостей розробки схем мотивації працівників з використанням різних показників ефективності діяльності (KPI) як окремого працівника, так і підприємства в цілому. Забезпечує ведення взаєморозрахунків з працівниками підприємства, облік витрат на оплату праці:
- реалізовані основні форми оплати праці, що використовуються на госпрозрахункових підприємствах – почасова (з використанням місячних, денних і декількох годинних тарифних ставок), відрядна, а також їх варіанти з використанням преміальної системи;
- налаштована оплата по окладу, доплата до мінімальної зарплати, індексація, разова премія тощо;
- втілена оплата роботи за договорами ЦПХ, авторськими договорами та гіг-контрактами для організацій-резидентів Дія-Сіті;
- нараховується допомога по соціальному страхуванню, відпускні, суми по відрядженні та інше;
- ведеться облік взаєморозрахунків з фондами за допомогою соціального страхування;
- налаштовуються довільні нарахування;
- виконується розрахунок утримань за виконавчими листами;
- реалізована можливість оплати праці в натуральній формі, відображення призів і подарунків та інше;
- обліковуються суми і відсотки позики, що погашається;
- втілена можливість виплачувати аванс фіксованою сумою, відсотком від тарифу, розрахунком за половину місяця;
- проводяться виплати зарплати через касу, через банк;
- підтримується оформлення депонування не отриманої співробітниками зарплати, а також списання депонованих сум у зв’язку з закінченням терміну давності.
Крім проведення масових розрахунків заробітної плати, програма забезпечує підготовку всіх необхідних типових форм з обліку праці і заробітної плати та інших звітів, що дозволяють отримати інформацію за будь-який розрахунковий період:
- розрахункові листки;
- розрахункові та платіжні відомості типової і довільної форми;
- повне та коротке зведення нарахувань, утримань і виплат;
- аналіз депонованої зарплати;
- журнал обліку виконавчих документів і т. д.
Результати розрахунків можуть бути представлені у вигляді аналітичних звітів:
- аналіз зарплати по підрозділах і співробітниках;
- аналіз ФОП за нарахуваннями, співробітниками організацій та інше;
- аналіз заборгованості по зарплаті і т.д.
Починаючи роботу, можна легко ввести дані про заборгованість по заробітній платі і початкову штатну розстановку співробітників.
Податки і внески
Забезпечує обчислення регламентованих законодавством: податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), військового збору і єдиного соціального внеску (ЄСВ):
- облік різних видів доходів ПДФО;
- розрахунок страхових внесків як за основним, так і за будь-яким пільговим тарифом, передбаченим законодавством;
- можливе використання пільгової схеми оподаткування для підприємств, що є резидентами Дія-Сіті;
- реєстрації різноманітних незарплатних доходів фізичних осіб для відображення в податковій звітності;
- реалізована можливість ведення обліку спеціального стажу співробітників (включаючи атестацію робочих місць), особливих форм зайнятості (робота з неповним або нефіксованим робочим часом) і відображення результатів в регламентованій звітності з ЄСВ.
За результатами обліку доходів співробітників, сум обчислених податків і внесків, даних про сплату в фонди, формується регламентована звітність, статистична і аналітична звітність.
Облік використання робочого часу
Гнучкий механізм обліку часу дозволяє:
- описувати різні графіки роботи та реєструвати тільки відхилення від них;
- реєструвати тільки фактичні дані обліку на основі табелів.
Програма надає можливості для створення і налаштування різноманітних графіків роботи працівників: п’ятиденка, шестиденка, змінний, підсумований облік, неповний робочий час і т. п.
Всі відхилення від графіків реєструються в програмі за допомогою спеціальних документів та наказів:
- про надання основної та додаткової відпусток;
- про надурочну роботу;
- про роботу в вихідні і святкові дні;
- про тимчасове призупинення робіт (простій);
- про направлення у відрядження і т. д.
На підставі даних про відпрацьований і невідпрацьований час проводиться розрахунок зарплати (нарахувань, що залежать від часу), і формується табель обліку робочого часу за типовою формою П-5; ведеться графік відпусток і облік залишків відпусток, як основних, так і додаткових.
Трудові відносини, кадрове діловодство, аналіз кадрового складу, військовий облік
Програма зберігає стандартні особисті дані працівників підприємства та іншу службову інформацію. Автоматизоване кадрове діловодство, включаючи заповнення типових друкованих форм: оформлення трудових договорів, прийом на роботу (форма П-1), кадрові переміщення працівників, звільнення з організації (форма П-4).
На підставі кадрових даних формується особиста картка працівника (форма П-2), яка містить всю необхідну інформацію, і в тому числі відомості про загальний, безперервний стаж і стаж для розрахунку надбавки за вислугу років працівників підприємства. Підтримується облік нових робочих місць, облік роботи з неповним або нефіксованим часом, ведення військового обліку.
Штатний розклад, штатна розстановка і контроль фонду оплати праці
Штатний розклад надає можливість планування штату і фонду оплати праці. Можливе його ведення в спрощеній формі або за допомогою документів і збереження історії змін.
Можна використовувати тільки актуальні підрозділи і посади, для чого реалізована можливість вказувати дати формування і розформування підрозділів та дати введення в штатний розклад і виключення з нього посад.
Відображення зарплати в обліку
Автоматично готуються дані для формування проводок бухгалтерського обліку, у тому числі для формування оціночних зобов’язань (резервів), можна попередньо налаштувати аналітику.
Відображення зарплати можливе як з деталізацією до співробітників, так і зведено.
За умови, що для ведення бухгалтерського обліку використовується програма «BAS Бухгалтерія», дані синхронізуються.
Ведення обліку діяльності декількох організацій
Ведеться кадрова та облікова діяльність декількох організацій – юридичних осіб або ФОП.
Гнучкість налаштувань
Для відображення специфіки конкретної організації типову конфігурацію можна змінити в режимі «Конфігуратор», який забезпечує:
- реалізацію будь-яких алгоритмів розрахунку нарахувань і утримань за допомогою вбудованої мови;
- організацію будь-яких довідників і документів довільної структури;
- налаштування зовнішнього вигляду форм введення інформації;
- можливість наочного представлення інформації у вигляді різних діаграм;
- широкі оформлювальні можливості створення друкованих форм документів і звітів;
- швидку зміну конфігурації за допомогою візуальних засобів розробки.
Масштабованість
Існує декілька можливих варіантів налаштування програми:
- варіант для одного користувача для невеликих організацій або персонального використання;
- файловий варіант, розрахований на багатьох користувачів, що забезпечує простоту установки і експлуатації;
- клієнт-серверний варіант роботи на підставі трирівневої архітектури, що забезпечує надійне зберігання і ефективну обробку даних при одночасній роботі великої кількості користувачів.
Адміністрування
Система надає зручні інструменти для адміністрування:
- налаштування прав доступу користувачів на основі механізму ролей, призначення складу меню, командних панелей і мови користувача;
- журнал реєстрації дій користувачів і системних подій;
- можливість вивантаження і завантаження інформаційної бази;
- засоби встановлення та оновлення платформи і прикладних рішень.
Ціна
12 000 грн.
(1 робоче місце)
6 000 грн.
(5 робочих місць)
21 000 грн.
Програмне забезпечення постійно вдосконалюється, тому для ефективної та зручної роботи створюються спеціальні послуги. ІТС галузеве рішення – одна з них.
Купуючи програму з ІТС в «Актив-Софт», ви отримуєте
1
FREDO ЗВІТ ДЛЯ 1 ЄДРПОУ
Надсилайте звіти до контролюючих органів безкоштовно через електронний сервіс FREDO Звіт та заощаджуйте час! Обмінюйтесь накладними, коригуваннями, документами та звітами у два кліки.
2
ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З РОБОТИ В BAS
Отримуйте експертні консультації з бухгалтерського, податкового та управлінського обліку у програмі, а також технічну підтримку роботи в BAS. Керуйтеся лише достовірними даними!
3
АВТОМАТИЧНЕ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ
Сервіс автоматично завантажує та самостійно здійснює оновлення конфігурацій та технологічної платформи у встановлений час. У вас буде доступ до всіх інструментів від розробника.
4
ОНЛАЙН-СЕРВІС FREDO ДОКМЕН
Інтеграція з BAS дозволяє обмінюватися документацією з партнерами лише в пару кліків миші. Працюйте з контрагентами онлайн та заощаджуйте папір.
5
КОНСУЛЬТАЦІЇ АУДИТОРА
Уточнюйте інформацію з важливих питаннь щодо звітності у фахівців. 12 консультацій на рік, щоб ви не сумнівалися, що заповнюєте все правильно.
6
СЕРВІС «ЛЕКТОРІЙ»
Отримуйте онлайн-доступ до семінарів, відеозаписів, періодики та будьте в курсі законодавчих змін. Сервіс корисний для бухгалтерів, керуючих, працівників кадрової та технічної служби.
7
ОНЛАЙН-СЕРВІС RDI SERVICE
Отримуйте автоматичне оновлення нормативно-довідкової інформації BAS:
- регламентована інформація про ставки податків та зборів;
- індекси інфляції та курси валют.
Оновлюються і класифікатори: банків, професій, КОАТУУ, УКТ ЗЕД, ДКПП, підстави спеціального стажу, підстави звільнення з КЗпП.
Сумніваєтеся у виборі?
Замовляйте зворотній дзвінок, і наш менеджер допоможе вам