FlyDoc – це просто!
Отримайте безкоштовно книгу «FlyDoc: тонкощі роботи сервісу електронного документообігу», що допоможе швидко розібратися з функціоналом та усіма нюансами роботи сервісу.
ЗавантажитиВідправляйте будь-який документ легко
Шукаєте зручне, повністю безпечне і високонадійне рішення для обміну юридичними документами? FlyDoc – це легко інтегрований онлайн-сервіс для обміну первинною документацією в обліковій системі. Просто створіть документ, відправте і переконайтеся, що доставка завершена.
Обмін первинними документами в форматах .xml, .pdf і вкладеними файлами безпосередньо із програми обліку
Спрощення звичного робочого процесу створення актів, рахунків і накладних на підставі вхідних документів
Відстеження шляху файлів, перевірка стану вхідних і вихідних документів та узгодження в один клік
Підтвердження юридичної сили первинних документів за допомогою накладення КЕП прямо в BAS
Автоматичний контроль заповнення документів, реквізитів і порівняння первинних документа з електронними
Миттєва передача рахунків, актів, квитанцій та реєстрація податкових накладних в ЄРПН
Обмін без обмежень
Не важливо, якою програмою користується ваш контрагент.
FlyDoc забезпечує вільну комунікацію з 90% контрагентів по всій Україні через платформу ПТАХ
- Безкоштовні вхідні документи для ваших контрагентів
- Необмежений термін зберігання документів
- Доступний електронний архів
- Відкриті документи лише для відправника та отримувача
надійність
ПТАХ – стандартизований сервіс, який забезпечує обмін документами між користувачами FlyDoc, M.E.Doc, СОТА, FREDO
Безпечність
Вся інформація обробляється та передається з BAS в зашифрованому вигляді за допомогою електронного цифрового підпису
Зручність
Документи створюються в програмі обліку та передаються в форматі XML чи PDF
Відмова від паперового документообігу – економія тисяч гривень на рік
Ваша економія:
0 грн.
Тарифи
7 800 грн/рік
3 900 грн/рік
Ви все ще вагаєтесь? Подивіться, як все просто!
Якщо ж ви більше любите текстові документи,
тримайте повну інструкцію!
Чому вибирають нас
- 19-річний досвід роботи з софтом
- Тільки сертифіковані спеціалісти з досвідом
- Професійна лінія підтримки
- Навчальні курси
- Безкоштовні корисні матеріали
- Акції та бонуси для клієнтів
Хочете оцінити зручність обміну електронними документами?
Оновлюйте свою програму обліку та звертайтеся до нас!
Контакти
- sale@aktiv.ua
- +38(063) 789-59-76
- Пн-Пт: 8:30 – 17:30