спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua


Сервіс «Пактум.Контрагент»

Створений для автоматизації роботи з контрагентами, значно прискорює та полегшує її, позбавляючи рутинних дій. Завдяки сервісу дані в картках заповнюються автоматично, що повністю виключає допущення помилок при внесенні даних.

Отримати демо-доступ

Можливості сервісу

Оперативність

Створення картки контрагента або актуалізація даних

як через довідник, так і безпосередньо з форми первинного документа: рахунку, накладної, акту виконаних робіт.

Оперативність

Автоматизоване заповнення картки контрагента

після введення коду ЄДРПОУ (ДРФО). Назва, юридична адреса, телефон, відомості про керівника, систему оподаткування та інші переносяться із єдиних державних реєстрів.

Оперативність

Інтеграція сервісу

з типовими конфігураціями без додаткових налаштувань.

Оперативність

Доступність сервісу 24/7

з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації: локальна, мережева версія чи «хмарний» сервіс.

Умови використання

Будь-який з варіантів доступу до сервісу «Пактум.Контрагент» має обмеження за кількістю запитів на добу: не більше 100.

Умови отримання

Отримати сервіс «Пактум.Контрагент» можливо за умови, що у вас є будь-який ліцензійний програмний продукт автоматизації бізнесу: для підключення сервісу потрібно назвати номер продукту та код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача. Оформити можна необмежену кількість доступів до сервісу.

Для початку роботи користувач отримує від обслуговуючої компанії дані для реєстрації доступу. Після їх перевірки та узгодження йому надається ключ активації (пін-код). Його потрібно ввести в налаштуваннях сервісу не пізніше ніж через 180 днів з дати придбання. Сервіс вважається активованим після першого звернення до нього.

В налаштуваннях доступна статистична інформація:

  • поточний баланс та залишок запитів;
  • дата активації сервісу;
  • дата завершення дії сервісу.

Демо-доступ

Це відмінна можливість ознайомитись з інтерфейсом та функционалом сервісу. Для доступу потрібно отримати демо пін-код, для чого надають обслуговуючій компанії номер ліцензійного програмного продукту автоматизації бізнесу та код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача

Пін діє 14 днів з дати активації або до моменту списання з балансу 5 карток.

Демо-доступ

Термін дії сервісу

Бізнес-2200
12 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 2200 карток
Бізнес-1200
6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карток
Бізнес-300
3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карток

Програми, в яких реалізовано сервіс*

  • BAS Бухгалтерія (Базова, ПРОФ, КОРП);
  • BAS Малий бізнес;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Комплексне управління підприємством;
  • BAS ERP;
  • BAS АГРО. ERP;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу;
  • BAS Будівництво. ERP;
  • BAS Будівництво. Бухгалтерія;
  • BAS Будівництво. Керування фінансами;
  • BAS Управління холдингом;
  • BAS Громадське харчування;
  • Управління торговим підприємством.

*Перелік конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом, постійно розширюється.

Ціна*

Вид договору
Бізнес-2200
Бізнес-1200
Бізнес-300
Термін дії, міс.
12
6
3
Ціна, грн.
3600
2400
720

* Користувачам програм автоматизації бізнесу, які оформили пакет онлайн-сервісу «Бухгалтерський», доступ до «Бізнес-2200» надається безкоштовно.

Залишилися питання?

Заповніть форму та очікуйте дзвінок від спеціаліста.

*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.