спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua


BAS Управління торговим підприємством

BAS Управління торговим підприємством — це комплексне рішення для автоматизації всіх ключових процесів вашого бізнесу: від закупівель і складу до фінансів, зарплати й регламентованої звітності. Підходить для компаній будь-якого масштабу в сфері гуртової, роздрібної та змішаної торгівлі.

Основні можливості системи

01

Управління торгівлею

  • Визначення правил призначення цін і знижок на товари і послуги;
  • Гуртова торгівля:
    • Приймання і виконання Замовлень покупців;
    • Торгівля без замовлень;
  • Роздрібна торгівля в режимах online і offline;
  • Приймання і передача товарів на комісію;
  • Приймання і передача зворотної тари;
  • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • Оформлення невідфактурованих поставок постачальників з використанням складських ордерів;
  • Підбір оптимальних постачальників товарів;
  • Планування і план-фактний аналіз продажів і купівель;
  • Аналіз торговельної діяльності та товарообігу підприємства;
  • Управління взаємовідносинами з постачальниками і покупцями;

02

Складський облік

  • Підтримка ордерного і неордерного складу
  • Облік за серіями, партіями, термінами придатності
  • ABC/XYZ-аналіз запасів
  • Планування залишків і товарний календар


03

Фінанси

  • Облік касових і банківських операцій
  • Планування руху грошових коштів
  • Еквайринг і робота з підзвітними особами
  • Аналітика за надходженнями та витратами

04

Облік необоротних активів

  • Основні засоби, НМА, малоцінні активи
  • Повний життєвий цикл: від введення в експлуатацію до списання

05

Кадровий облік і зарплата, робота з підзвітними особами

  • Штатний розклад, особові картки, військовий облік
  • Прийом, переведення, звільнення
  • Табелі, облік робочого часу, понаднормові
  • Розрахунок зарплати, премій, відпусток, податків

06

Виробництво та витрати

  • Облік основного і допоміжного виробництва
  • Давальницька схема, собівартість, переробка

07

Бухгалтерський і податковий облік

  • Формування бухгалтерських проводок
  • Автоматизація ПДВ та податку на прибуток
  • Підтримка різних систем оподаткування

08

Регламентована звітність

  • Надсилання звітності через FREDO Звіт
  • Формати ДПСУ (*.xml), електронні накладні

Для кого підходить ця програма?

Гуртова і роздрібна торгівля

Мережеві магазини

Дистриб’ютори

Регламентна звітність

Сервісні компанії

Регламентна звітність

Виробничі підприємства з власним збутом

Вартість

BAS Управління торговим
підприємством

93 000 грн.

Замовити
Клієнтська ліцензія
на 1 робоче місце

6 000 грн.

Замовити
Клієнтська ліцензія
на 5 робочих місць

21 000 грн.

Замовити
Умови використання

Пільговий перехід із УТП

Якщо ви користуєтесь попередньою версією «Управління торговим підприємством (УТП)» — перехід коштує лише 600 грн*!

  • Всі дані залишаються в системі
  • Процес максимально простий: лише оновлення
  • Пільги діють для користувачів із супроводом Ретро 1-ї категорії

*Пільгова ціна розповсюджується на всіх користувачів УТП з діючим супроводом Ретро 1-ї категорії.

Стандартний апгрейд для інших систем

Перехід на BAS Управління торговим підприємством можливий з таких продуктів:

  • Усі версії старої програми 7.7
  • BAS Бухгалтерія, BAS Управління торгівлею, BAS Малий бізнес, BAS Зарплата та Управління персоналом
  • Управління невеликою фірмою, Торгівля для приватних підприємців
  • програми для бюджетної сфери
Умови використання

Програмне забезпечення постійно вдосконалюється,
тому для ефективної та зручної роботи створюються спеціальні послуги. ІТС галузеве рішення – одна з них.

Купуючи програму з ІТС в «Актив-Софт», ви отримуєте

1

FREDO ЗВІТ ДЛЯ 1 ЄДРПОУ

Надсилайте звіти до контролюючих органів безкоштовно через електронний сервіс FREDO Звіт та заощаджуйте час! Обмінюйтесь накладними, коригуваннями, документами та звітами у два кліки.

2

ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З РОБОТИ В BAS

Отримуйте експертні консультації з бухгалтерського, податкового та управлінського обліку у програмі, а також технічну підтримку роботи в BAS. Керуйтеся лише достовірними даними!

3

АВТОМАТИЧНЕ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ

Сервіс автоматично завантажує та самостійно здійснює оновлення конфігурацій та технологічної платформи у встановлений час. У вас буде доступ до всіх інструментів від розробника.

4

ОНЛАЙН-СЕРВІС FREDO ДОКМЕН

Інтеграція з BAS дозволяє обмінюватися документацією з партнерами лише в пару кліків миші. Працюйте з контрагентами онлайн та заощаджуйте папір.

5

КОНСУЛЬТАЦІЇ АУДИТОРА

Уточнюйте інформацію з важливих питаннь щодо звітності у фахівців. 12 консультацій на рік, щоб ви не сумнівалися, що заповнюєте все правильно.

6

СЕРВІС «ЛЕКТОРІЙ»

Отримуйте онлайн-доступ до семінарів, відеозаписів, періодики та будьте в курсі законодавчих змін. Сервіс корисний для бухгалтерів, керуючих, працівників кадрової та технічної служби.

7

ОНЛАЙН-СЕРВІС RDI SERVICE

Отримуйте автоматичне оновлення нормативно-довідкової інформації BAS:

  • регламентована інформація про ставки податків та зборів;
  • індекси інфляції та курси валют.

Оновлюються і класифікатори: банків, професій, КОАТУУ, УКТ ЗЕД, ДКПП, підстави спеціального стажу, підстави звільнення з КЗпП.

Дізнатися більше

Хочете дізнатись більше або замовити консультацію?

Наші спеціалісти допоможуть підібрати найкраще рішення саме для вашої компанії та запропонують демонстрацію програми.

Звертайтесь вже зараз!

*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.