спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua


BAS Роздрібна торгівля

Практичне рішення для торгових мереж та розрізнених торгових точок. Допомагає автоматизувати бізнес-процеси підприємства, працює як робоче місце касира та зручне для компанії з великою кількістю робочих місць. Для комплексного вирішення задач з автоматизації використовується спільно з іншими програмами.

Чому обирають конфігурацію

Умови використання

Переваги конфігурації в тому, що у користувачів є можливість:

  1. Підтримувати роботу ряду торгової апаратури.
  2. Працювати в режимі розподілених торгових баз.
  3. Адмініструвати користувачів баз віддаленого вузла РІБ.
  4. Підтримувати ордерні схем роботи.
  5. Створювати звіти для аналізу торгової діяльності.

Функціональні можливості

Облік руху товарів

Облік торгових операцій ведеться тільки в гривнях, використовуються документи:

  • замовлення постачальнику;
  • замовлення на переміщення;
  • надходження від постачальника;
  • реалізація в роздріб і дрібним оптом;
  • переміщення товарів між магазинами;
  • переміщення між складами одного магазина;
  • інвентаризація;
  • оприбуткування;
  • списання;
  • передача між організаціями (юридичними особами).

Можливе використання різних систем оподаткування: податок на прибуток, податок на прибуток і ПДВ, єдиний податок, єдиний податок з ПДВ.

Аналіз та контроль роботи з постачальниками

Аналіз продажів та замовлення постачальнику

Здійснюється у зазначених користувачем аналітичних розрізах. Складський облік товарних залишків ведеться в розрізі товарних позицій, або характеристик товарів. На підставі аналізу продажів і поточних залишків товарів у магазині користувач може створити замовлення постачальнику, спланувати дату надходження товарів і оплату поставки.

Контроль поставок від постачальників під замовлення

Надходження товарів оформляється вручну на підставі накладної або замовлення. В останньому випадку користувачеві надається звіт, в якому для кожного постачальника виводиться інформація про розбіжності при поставці товарів або несвоєчасність надходження товарів.

Робота з роздрібом

Призначення роздрібних цін

Підтримуються різні способи управління роздрібними цінами: вони можуть встановлюватись для:

  • мережі в цілому;
  • груп магазинів;
  • кожного магазину окремо.

На окремі групи номенклатури роздрібні ціни можуть також призначатися менеджером магазина.

При введенні інформації про надходження товару користувач може контролювати зміну ціни закупівлі товару та приймати рішення про призначення нової роздрібної ціни.

Реалізовано відкладене застосування роздрібної ціни, яке застосовується для всієї номенклатура або її частини.

Продаж в роздріб

Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс робочого місця касира (РМК) для оформлення роздрібних продажів. Інтерфейс РМК адаптовано для використання на дисплеях невеликого розміру і для роботи з програмованою клавіатурою, він дозволяє налаштувати тільки потрібні касиру операції, щоб обмежити його можливості. Касир може реєструвати продаж товарів на різні організації та друкувати чеки на фіскальному реєстраторі, який їм відповідає.

Підтримується облік різних видів оплати:

  • готівкою;
  • платіжною карткою;
  • банківським кредитом;
  • подарунковими сертифікатами.

Розширено можливості обліку грошових коштів: система дозволяє враховувати кошти, внесені в касу для розміну, і часткову виїмку коштів з каси. Підтримується інкасування грошових коштів в банк з операційної каси магазина.

Управління знижками

Можливе в залежності від різних умов та ситуацій:

  • кількості товарів в чеку;
  • суми чека;
  • часу придбання;
  • виду дисконтної карти покупця;
  • особистих даних покупця;
  • відсотка від суми товарного рядка;
  • подарунка при купівлі набору товарів.

Умови надання знижки винесені в програмі в окремий довідник, підтримуються накопичувальні порогові схеми.

Реєстрація руху товарів у розрізі аналітик господарської операції

Можливий аналіз будь-яких складських операцій. Реєстрація повернень від покупця і повернення постачальнику, списання товару можуть проводитися із зазначенням причини оформлюваних операцій. Звіт за господарськими операціями надає користувачеві детальну інформацію про розміри і причини втрат у результаті окремих торгових операцій.

Робота з персоналом та аналіз діяльності

Управління персоналом магазину

Підтримується планування і реєстрація фактичного робочого часу співробітників магазину, оформлення продажів із зазначенням продавця. Це дозволяє контролювати працівників і застосовувати прозору систему мотивації продавців.

Аналіз діяльності підприємства

Формуються аналітичні звіти з різним рівнем групування і детальними розшифровками за всіма видами операцій. Представлені:

  • абсолютні значення показників за період;
  • середні значення;
  • динаміка показників з плином часу;
  • відносні показники ефективності торгових операцій;
  • аналіз продажів в розрізі товарних груп і груп покупців;
  • оцінка ефективності застосовуваних знижок, розпродажів.

Робота з торговим обладнанням

Є можливість працювати з фіскальними реєстраторами, налаштовувати шаблони для друку чеків на підключених стрічкових принтерах, приймати оплату за банківськими платіжними картками за допомогою еквайрингового терміналу.

Підтримується робота і з іншими видами обладнання, які використовуються в роздрібній торгівлі:

  • дисплеями покупців;
  • зчитувачами магнітних карт;
  • сканерами штрих-кодів;
  • терміналами збору даних;
  • принтерами штрих-кодів;
  • вагами з можливістю друку етикеток.

Обмін даними та інтерфейс

Між розподіленими інформаційними базами (РІБ)

Реалізований обмін даними між інформаційними базами на двох рівнях: між магазинами і робочими місцями. Розподілена між магазинами інформаційна база допомагає встановити обмін даними, який не буде залежати від якості каналу зв'язку магазинів. Розподілена між робочими місцями ІБ створює для користувачів оптимізований за обсягом даних обмін між сервером магазина і касовою лінійкою. Віддалене адміністрування дозволяє централізовано створювати і змінювати список користувачів, при необхідності обмежуючи передачу відомостей в магазини.

З програмою «BAS Управління торгівлею»

Це двосторонній обмін даними на рівні документів та довідкової інформації. При спільному використанні інформаційна база «BAS Управління торгівлею» є керуючою системою, яка постачає нормативно-довідкову інформацію. «BAS Роздрібна торгівля» забезпечує оперативний облік операцій в магазинах торговельної мережі, з неї переносяться документи руху товарів і грошових коштів та інформація, що уточнює довідкові дані.

Об'єднання магазинів в центральний вузол дозволяє контролювати залишки, що входять до складу центрального вузла, і оперативно переміщувати товари. Під час взаємодії магазину і центрального офісу узагальнюються дані:

  • прийом товарів;
  • продаж товарів оптом;
  • продаж в роздріб;
  • передача товарів в інший магазин;
  • результати проведеної інвентаризації на складах магазину та ін.

Роздрібні продажі згортаються у звіти.

З «BAS Бухгалтерія»

«BAS Роздрібна торгівля» підтримує односторонній обмін даними з «BAS Бухгалтерія» на рівні документів та довідкової інформації. Вона забезпечує оперативний облік операцій в магазинах торговельної мережі, з її інформаційної бази переносяться документи руху товарів і грошових коштів та інформація, що уточнює довідкові дані.

Інтерфейс

Рішення має сучасний ергономічний інтерфейс:

  • великий шрифт;
  • збільшений робочий простір;
  • зручне робоче місце касира (РМК);
  • зручна система навігації - панель інструментів, панель відкритих вікон, меню розділів;
  • доступ до повнотекстового пошуку, «Вибраного», меню функцій та історії з будь-якого вікна;
  • зручний пошук в списках, управління пошуком;
  • можливість додати в «Вибране» об'єкти (документи, елементи довідників та інші) та команди.

Ціни

BAS Роздрібна торгівля
1 робоче місце

8 400 грн.

Замовити
Клієнтська ліцензія
на 1 робоче місце

4 200 грн.

Замовити

Програмне забезпечення постійно вдосконалюється,
тому для ефективної та зручної роботи створюються спеціальні послуги. ІТС галузеве рішення – одна з них.

Купуючи програму з ІТС в «Актив-Софт», ви отримуєте

1

FREDO ЗВІТ ДЛЯ 1 ЄДРПОУ

Надсилайте звіти до контролюючих органів безкоштовно через електронний сервіс FREDO Звіт та заощаджуйте час! Обмінюйтесь накладними, коригуваннями, документами та звітами у два кліки.

2

ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З РОБОТИ В BAS

Отримуйте експертні консультації з бухгалтерського, податкового та управлінського обліку у програмі, а також технічну підтримку роботи в BAS. Керуйтеся лише достовірними даними!

3

АВТОМАТИЧНЕ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ

Сервіс автоматично завантажує та самостійно здійснює оновлення конфігурацій та технологічної платформи у встановлений час. У вас буде доступ до всіх інструментів від розробника.

4

ОНЛАЙН-СЕРВІС FREDO ДОКМЕН

Інтеграція з BAS дозволяє обмінюватися документацією з партнерами лише в пару кліків миші. Працюйте з контрагентами онлайн та заощаджуйте папір.

5

КОНСУЛЬТАЦІЇ АУДИТОРА

Уточнюйте інформацію з важливих питаннь щодо звітності у фахівців. 12 консультацій на рік, щоб ви не сумнівалися, що заповнюєте все правильно.

6

СЕРВІС «ЛЕКТОРІЙ»

Отримуйте онлайн-доступ до семінарів, відеозаписів, періодики та будьте в курсі законодавчих змін. Сервіс корисний для бухгалтерів, керуючих, працівників кадрової та технічної служби.

7

ОНЛАЙН-СЕРВІС RDI SERVICE

Отримуйте автоматичне оновлення нормативно-довідкової інформації BAS:

  • регламентована інформація про ставки податків та зборів;
  • індекси інфляції та курси валют.

Оновлюються і класифікатори: банків, професій, КОАТУУ, УКТ ЗЕД, ДКПП, підстави спеціального стажу, підстави звільнення з КЗпП.

Дізнатися більше

Сумніваєтеся у виборі тарифу?

Замовляйте зворотній дзвінок, і наш менеджер допоможе вам.

*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.