спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua


BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях

Програма «BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» призначена для використання в житлово-комунальній сфері. Вона допомагає автоматизувати управління і облік на підприємстві з будь-якою організаційною формою та створити єдину систему обліку для різних аспектів діяльності.

В програмі можливо реєструвати та створювати первинні документи: фінансові, складські та інші. Для контроля діяльності формуються аналітичні звіти.

«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» підходить для житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми

Умови використання

Як працює програма

Для швидкої роботи програми потрібно заповнити розділи з основною информацією:

  • Параметри обліку
  • Інформація про організацію
  • Будівлі
  • Об'єкти особових рахунків
  • Послуги
  • Пільги
  • Тарифи
  • Список фізичних осіб
  • Особові рахунки
  • Введення початкових залишків

Функціональні можливості

  • Автоматизація обчислення вартості послуг на підставі тарифів, норм та інших умов, які впливають на результати обчислень
  • Коригування вартості наданих споживачам послуг за наявності пільг і субсидій
  • Реєстрація сум взаєморозрахунків зі споживачами за кожною послугою
  • Визначення сум грошових коштів, які мають бути відшкодовані державними структурами у зв'язку з наданням пільг і субсидій
  • Облік взаєморозрахунків за послугами з державними структурами, які пов'язані з наданням пільг і субсидій
  • Формування друкованих форм квитанцій на оплату споживачам послуг
  • Облік грошових коштів, отриманих від споживачів послуг
  • Аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг
  • Аналіз стану взаєморозрахунків з відповідальними державними структурами
Особові рахунки

«BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях» забезпечує підтримку будь-яких операцій, пов'язаних з особовими рахунками.

Особовий рахунок в прикладному рішенні – зведення даних, що містить інформацію, необхідну для розрахунку вартості ЖКП, які надаються керуючою організацією.

Для кожного особового рахунку встановлюються такі характеристики:

  • об'єкт особового рахунку – квартира, частина квартири, офіс, паркінг тощо;
  • характеристики об'єкту особового рахунку – загальна, додаткова, житлова, опалювальна площа;
  • відповідальний власник – особа, на яку оформлений особовий рахунок;
  • кількість осіб, які мешкають і зареєстровані на території об'єкту особового рахунку;
  • список послуг, що надаються керуючою організацією;
  • спосіб визначення об'єму споживання для кожної послуги – за нормами або за приладами обліку;
  • паспортний стіл з уточнюючою інформацією за кожним споживачем послуг, з часткою власності та за ступенем спорідненості;
  • прилади обліку для визначення об'ємів споживання послуг;
  • уточнююча інформація для визначення об'ємів споживання послуг ;
  • тарифи на послуги, що надаються;
  • пільги, що надаються відповідальному власникові особового рахунку і членам його сім'ї;
  • субсидії та регіональні субсидії.
Прилади обліку

Забезпечена підтримка операцій з приладами обліку:

  1. Ведення списку.
  2. Реєстрація технічних характеристик .
  3. Закріплення приладів за особовими рахунками із вказанням початкових значень.
  4. Відключення.
  5. Щомісячна реєстрація показань.
  6. Реєстрація демонтажу для перевірки.
  7. Реєстрація монтажу після перевірки.
Нарахування та взаєморозрахунки

Розрахунок і коригування вартості ЖКП, наданих споживачам впродовж місяця, виписка квитанцій на оплату послуг, облік отримання грошових коштів за надані послуги і аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг, постачальниками та фондами.

У розділі здійснюються такі операції за особовими рахунками:

  • щомісячні нарахування;
  • перерахунок за особовими рахунками за попередні місяці;
  • виконання разових нарахувань;
  • виконання розподілу додаткових нарахувань;
  • нарахування пені.

Реєстрація руху грошових коштів:

  • надходження готівкових та безготівкових коштів від відповідальних власників особових рахунків і фондів;
  • оплату готівковими грошовими коштами постачальникам.
Запаси

Автоматизовано бізнес-процеси із запасами:

  • кількісний облік на різних складах підприємства;
  • купівля послуг ЖКГ у постачальників;
  • купівля інших послуг у постачальників.

Під запасами маються на увазі витратні матеріали, запасні частини і інструменти, які використовуються при усуненні несправностей на технічному обладнанні споживачів послуг і при проведенні планових ремонтів житлових комплексів.

Аварійно-диспетчерська служба

Розділ забезпечує облік взаємодії між споживачами послуг і керуючою організацією:

  1. Проведення планових ремонтів об'єктів житлового і нежитлового фонду.
  2. Усунення аварійних ситуацій на технічному обладнанні споживачів.

Передбачені можливості щодо обліку виконаних ремонтних робіт та усунення несправностей за конкретним особовим рахунком або за будівлею в цілому.

У розділі Аварійно-диспетчерська служба виконується:

  1. Реєстрація заявки споживача послуг.
  2. Уточнення потреб заявника.
  3. Визначення фахівців, які виконуватимуть роботи.
  4. Узгодження потреби в запасах, необхідних для виконання робіт.
  5. Визначення наявності потрібних запасів і звернення до служби постачання із заявою про необхідність їх закупівлі.
  6. Постановка завдання виконавцям на виконання робіт.
  7. Реєстрація підтвердження виконавця про виконану роботу і використані запаси.
  8. Реєстрація підтвердження від заявника інформації: про використані матеріали, про час, витрачений фахівцями, а також його оцінка якості виконаних робіт.
  9. Оформлення первинних документів ОСББ для служби нарахувань і взаєморозрахунків, що відображають вартість виконаних робіт і витрачених матеріалів у відпускних цінах.
  10. Аналіз стану заявок.
Паспортний стіл

Розділ призначений для створення робочого середовища фахівця, що виконує функції працівника паспортного столу.

У програмі автоматизовані наступні операції:

  1. Ведення списку фізичних осіб, що потребують реєстрації.
  2. Первинна реєстрація відповідального власника особового рахунку. Оформлення і друк облікової форми А1 відповідального власника особового рахунку.
  3. Первинна реєстрація членів сім'ї власника особового рахунку. Друк зміненої облікової форми А1 власника особового рахунку.
  4. Внесення даних про зміни форми А1. Друк зміненої облікової форми А1 власника особового рахунку.
  5. Зняття з реєстрації фізичних осіб. Друк зміненої облікової форми А1 власника особового рахунку.
Голосування споживачів послуг

Автоматизована підготовка і проведення загальних зборів власників, підрахунок результатів голосувань, зберігання історії зборів і голосувань.

Процес організації зборів голосування складається з наступних етапів:

  • визначення правил, за умови дотримання яких, результати голосування набувають законної сили;
  • підготовка до проведення голосування;
  • реєстрація факту проведення зборів;
  • аналіз результатів голосування.

У системі підготовка до проведення голосування полягає у формуванні списку питань, що виносяться на голосування. Вони можуть бути організаційними і не мати матеріальної вартості. Для кожного питання, крім найменування, призначається його розширений опис, який може включати будь-яку інформацію. Наприклад, термін виконання, склад платників, терміни оплати, вартість тощо.

Результатом підготовки до проведення зборів є:

  • друкована форма оголошення, у якій вказується питання, час і місце голосування, склад учасників;
  • друкована форма протоколу голосування, в який вноситься інформація про результати поіменного голосування;
  • друкована форма іменного бюлетеня для голосування.
Управління взаємодіями

Надано набір функції для управління взаємодіями.

У розділі розміщені основні налаштування для таких інструментів:

  1. Telegram бот
  2. Сайт ЖКГ
  3. SMS повідомлення

Налаштування Telegram бота виконується в декілька етапів:

  • налаштування зв’язку з Telegram;
  • створення нового користувача;
  • управління користувачами Telegram;
  • налагодження клавіатур Telegram.

Telegram бот використовується для зв’язку з відповідальними власниками особових рахунків. Відповідальні власники матимуть змогу переглядати інформацію по заборгованості, показання приладів обліку та отримувати повідомлення по внесенню оплати за особовим рахунками.

Налаштування та адміністрування

Надано набір сервісних функцій, пов'язаних з роботою програмного продукту. В цьому розділі підтримується:

  • реєстрація користувачів, призначення їм ролей і прав;
  • аналіз роботи користувачів з використанням журналу реєстрації;
  • перегляд списку активних користувачів;
  • обмін даними;
  • повнотекстовий пошук об'єктів;
  • видалення помічених об'єктів;
  • встановлення дати заборони зміни даних;
  • резервне копіювання інформаційної бази;
  • оновлення програми;
  • відновлення інформаційної бази.

Тарифи

BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях
(1 місце/1 будинок)

8 400 грн

Замовити
Додаткові 5 будинків

10 800 грн

Замовити
Додаткові 10 будинків

21 000 грн

Замовити
Додаткові 20 будинків

37 800 грн

Замовити
Додаткові 50 будинків

88 800 грн

Замовити

Програмне забезпечення постійно вдосконалюється,
тому для ефективної та зручної роботи створюються спеціальні послуги. ІТС галузеве рішення – одна з них.

Купуючи програму з ІТС в «Актив-Софт», ви отримуєте

1

FREDO ЗВІТ ДЛЯ 1 ЄДРПОУ

Надсилайте звіти до контролюючих органів безкоштовно через електронний сервіс FREDO Звіт та заощаджуйте час! Обмінюйтесь накладними, коригуваннями, документами та звітами у два кліки.

2

ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З РОБОТИ В BAS

Отримуйте експертні консультації з бухгалтерського, податкового та управлінського обліку у програмі, а також технічну підтримку роботи в BAS. Керуйтеся лише достовірними даними!

3

АВТОМАТИЧНЕ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ

Сервіс автоматично завантажує та самостійно здійснює оновлення конфігурацій та технологічної платформи у встановлений час. У вас буде доступ до всіх інструментів від розробника.

4

ОНЛАЙН-СЕРВІС FREDO ДОКМЕН

Інтеграція з BAS дозволяє обмінюватися документацією з партнерами лише в пару кліків миші. Працюйте з контрагентами онлайн та заощаджуйте папір.

5

КОНСУЛЬТАЦІЇ АУДИТОРА

Уточнюйте інформацію з важливих питаннь щодо звітності у фахівців. 12 консультацій на рік, щоб ви не сумнівалися, що заповнюєте все правильно.

6

СЕРВІС «ЛЕКТОРІЙ»

Отримуйте онлайн-доступ до семінарів, відеозаписів, періодики та будьте в курсі законодавчих змін. Сервіс корисний для бухгалтерів, керуючих, працівників кадрової та технічної служби.

7

ОНЛАЙН-СЕРВІС RDI SERVICE

Отримуйте автоматичне оновлення нормативно-довідкової інформації BAS:

  • регламентована інформація про ставки податків та зборів;
  • індекси інфляції та курси валют.

Оновлюються і класифікатори: банків, професій, КОАТУУ, УКТ ЗЕД, ДКПП, підстави спеціального стажу, підстави звільнення з КЗпП.

Дізнатися більше

Сумніваєтеся у виборі тарифу?

Замовляйте зворотній дзвінок, і наш менеджер допоможе вам

*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.