Онлайн-сервіс BAS – це можливість працювати дистанційно в будь-який час доби і з будь-якої точки світу в знайомій програмі
Програма розміщена у «хмарі» та доступна бухгалтеру через інтернет з домашнього комп'ютера, ноутбука або телефона
Підключайтеся до Бухгалтерії онлайн сьогодні і починайте працювати безпечно з дому
Підберемо і розрахуємо конфігурацію BAS під ваші індивідуальні потреби
Залишайте заявку і протягом 15 хвилин отримайте повну консультацію щодо вибору оптимального програмного рішення та тарифу для автоматизації вашого бізнесу
Тарифи*
Лайт
(1 база одночасно)
- Web-доступ
- модуль АС+
660 грн/міс
(без консультацій при оплаті від 3 міс)
818 грн/міс
(при оплаті від 3 міс)
Старт
(1 база одночасно)
- 300 хвилин консультацій
- RDP-доступ
- модуль АС+
944 грн/міс
(при оплаті за рік)
1089 грн/міс
(при оплаті за місяць)
Профі
(1 база одночасно)
- 600 хвилин консультацій
- 20 Гб під бази, документи та програми на хмарі
- RDP-доступ з робочим столом
- 1 виділений IPv4
- модуль АС+
1741 грн/міс
(при оплаті за рік)
1886 грн/міс
(при оплаті за місяць)
* Разове підключення «BAS Комплексне управління підприємством» – 3000 грн
Бізнес-тарифи
Бізнес-5
(5 робочих місць)
Бізнес-10
(10 робочих місць)
Бізнес-15
(15 робочих місць)
1 база одночасно, 50 гб для інформаційних баз, M.Е.doc і документи на хмарі, WinSrv 2016 з «робочим столом», 1 виділений IPv4
Бізнес-5
(5 робочих місць)
- 1 база одночасно
- 50 гб для інформаційних баз
- M.Е.doc і документи на хмарі
- WinSrv 2016 з робочим столом
- 1 виділений IPv4
- 1200 хвилин консультацій
3 193 грн/міс
(при оплаті за рік)
3 483 грн/міс
(при оплаті за місяць)
Бізнес-10
(10 робочих місць)
- 1 база одночасно
- 50 гб для інформаційних баз
- M.Е.doc і документи на хмарі
- WinSrv 2016 з робочим столом
- 1 виділений IPv4
- безліміт з консультацій
5 807 грн/міс
(при оплаті за рік)
6 907 грн/міс
(при оплаті за місяць)
Бізнес-15
(15 робочих місць)
- 1 база одночасно
- 50 гб для інформаційних баз
- M.Е.doc і документи на хмарі
- WinSrv 2016 з робочим столом
- 1 виділений IPv4
- безліміт з консультацій
7 986 грн/міс
(при оплаті за рік)
8 422 грн/міс
(при оплаті за місяць)
У вашому розпорядженні:
- Розширення жорсткого диска на 10 Гб (SSD) – 180 грн. в місяць.
- Розширення оперативної пам'яті приватної хмари на 1 Гб (DDR4) – 180 грн. в місяць.
- Підтримка галузевих рішень (1 кат.): – 270 грн. в місяць.
- Додаткові консультації – 650 грн. за годину.
Ви можете замовити додатково:
- Один користувач – 450 грн. в місяць.
- Одна конфігурація – 540 грн. в місяць.
- Конфігурація та користувач – 660 грн. в місяць.
- Одне ЄДРПОУ – 540 грн. в місяць
- ЄДРПОУ та користувач – 660 грн. в місяць
- База – 540 грн. в місяць
Чому BAS у «хмарі» вигідна для підприємства?
Відсутність капітальних витрат на придбання ліцензій, обладнання і подальше обслуговування
Вартість послуги фіксована незалежно від кількості використовуваних конфігурацій (рішень)
Всі оновлення програми для клієнта робляться абсолютно безкоштовно
Служба підтримки «Актив-Софт» працює, щоб допомогти вам з вирішенням робочих питань
Ваші дані завжди надійно захищені шифруванням і щоденним резервним копіюванням
Автоматичний обмін даними з програмою обліку BAS, «Новою поштою», «Інтайм» та іншими сервісами
Економія в цифрах
до 40%
економії на обслуговуванні та оплаті супроводу (ІТС)
до 60%
на купівлі дорогих ліцензій
до 90%
на наймі технічного персоналу
на 95%
часу на простоях
100%
економії на використанні технічного обладнання (сервер, ДБЖ і т.д.)
BAS у «хмарі» для бухгалтера
01
ЗНАХОДЬТЕСЯ В БЕЗПЕЦІ
Віддалений доступ дозволяє працювати з будь-якого місця, де є інтернет та ніщо не загрожує вашому життю. В сучасних умовах це одна найголовніших переваг
02
ЗБЕРІГАЙТЕ БІЗНЕС
Стабільна робота допоможе підтримати економіку держави, а за надійність збереження ваших даних відповідає команда «Актив-Софт»
03
ВЧАСНО ВІДПРАВЛЯЙТЕ ЗВІТИ
Робіть це віддалено та отримуйте квитанції в M.Е.Doc всього в 1 клік прямо з «хмари»
04
ПРАЦЮЙТЕ БЕЗ СТРЕСІВ
Стабільна робота серверів, цілодобовий доступ та завжди актуальні форми звітів і регламентних документів – запорука спокою
Доступні конфігурації (рішення)
BAS бухгалтерія
Призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включно з підготовкою обов’язкової (регламентованої) звітності в організаціях, що здійснюють будь-які
види комерційної діяльності: гуртову та роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включно з субкомісію), надання послуг, виробництво тощо
BAS бухгалтерія КОРП
Програмне рішення, яке поєднує у собі бухгалтерський облік та розрахунок заробітної плати. Це комплексний продукт, що автоматизує основні функції бухгалтерської служби
підприємства. Рішення затребуване користувачами, яким потрібен розширений кадровий облік та потужний розрахунок заробітної плати
BAS КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Рішення дозволяє забезпечити потреби в автоматизації підприємств різних галузей та будь-яких видів діяльності, підходить для управління та обліку на підприємствах малого
та середнього бізнесу. Програма дає можливість організувати єдину інформаційну систему для якісного та зручного управління різними напрямками роботи
BAS АГРО
Оптимальне рішення для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, отримання інформації для аналізу діяльності підприємств з виробництва та переробки
сільськогосподарської продукції (тваринництва, рослинництва та птахівництва)
BAS МАЛИЙ БІЗНЕС
Рішення підійде підприємцям, які ведуть управлінський облік. Його використовують в якості управлінської бази компаній з обміном даними з «BAS Бухгалтерія». Воно має
розширений функціонал, що підійде практично для будь-якого бізнесу: послуги, виробництво або торгівля)
BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ
Якісний інструмент для сучасного торговельного підприємства, що дозволить йому працювати більш ефективно. Це точна оперативна інформація, що показує поточний стан
підприємства в реальному часі, а ще доступність різноманітних звітів, що дозволяють приймати ефективні рішення на всіх рівнях управління
BAS Роздрібна торгівля
Практичне рішення для торгових мереж та розрізнених торгових точок. Допомагає автоматизувати бізнес-процеси підприємства, працює як робоче місце касира та зручне для
компанії з великою кількістю робочих місць.
BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу
Програма, що створена з урахуванням вимог галузевої специфіки комбінатів хлібопродуктів, елеваторів, мукомольних та комбікормових заводів і подібних підприємств.
Почати роботу просто! Вам знадобиться всього кілька хвилин
1
Зареєструйтеся
2
Дочекайтесь листа з інструкціями
3
Завантажте ярлик
4
Використовуйте логін та пароль, які отримали у листі
5
Відкрийте перенесену базу або створіть нову
В кожному тарифі безкоштовно
- автоматичне оновлення типових рішень (баз)
- відкритий доступ до конфігуратора для внесення змін у коді
- створення резервних копій та зберігання за останні 2 дні
- інтернет-доступ до методичних матеріалів, бухгалтерської періодики
Найбільш актуальні питання про онлайн-бухгалтерію
Наскільки надійно зберігаються бази даних?
Сервери знаходяться на території країн-членів ЄС. Вони мають надійний захист від стороннього втручання та різного виду атак. Адмініструванням займаються професійні адміністратори, для роботи використовується ліцензійне програмне забезпечення.
Використання онлайн-сервісу BAS набагато надійніше, ніж збереження бази даних на ноутбуку, стаціонарному комп'ютері, SSD чи флешці.
Чи не дешевше придбати стаціонарну версію?
Ви самі можете порахувати витрати в обох випадках і зрозуміти, що оренда буде набагато економічнішою. Якщо ви вирішите придбати стаціонарну версію, вам також знадобиться інформаційно-технологічний супровід (ІТС), адже тільки так матимете в себе останні доробки, довідники та актуальні бланки звітів і документів.
Коли ж ви захочете працювати онлайн, що в наш час є дуже актуальним, вам потрібно оплатити придбання серверу, його установку та роботу фахівця, який буде його обслуговувати.
Тож, оренда BAS в декілька разів дешевшою.
Чи складний функціонал?
Якщо ви вже працювали зі стаціонарною версією, робота в онлайн-сервісі нічим не буде відрізнятись. У вас буде звичний робочий екран та програма, з якою ви працювали раніше.
Коли ж ви вперше спробуєте роботу в BAS, побачите зручний та зрозумілий інтерфейс. Розібратись в налаштуваннями та функціоналом нескладно, і ви швидко оцінете всі її можливості. До того ж, ви завжди зможете звернутися до нас за консультацією.
Чи не обмежені функції в онлайн-версії BAS?
Ні. Функціонал програми не залежить від того, придбали ви стаціонарну версію чи вирішили працювати в «хмарі».
Якщо ви вже працювали в BAS, отримаєте ту ж програму тільки з онлайн-доступом. А це значить, що працювати зможете з будь-якої точки світу, де є інтернет. Звичайно, вам знадобиться смартфон, стаціонарний комп'ютер або ноутбук. Всі оновлення встановлюються автоматично, також проводиться регулярне збереження даних.
А тим, хто тільки збирається обрати собі надійного помічника, ми допоможемо знайти саме ту програму, яка буде максимально відповідати вашим потребам.
Чи потрібно вручну переносити дані з інших програм обліку?
Ні, вам не потрібно витрачати на це час. Наші спеціалісти вивантажать базу у хмару, і ви зможете продовжити роботу.
Чи підключається торгове обладнання до онлайн-бухгалтерії?
Так. До онлайн-бухгалтерії підключається касовий апарат, сканер штрих-кодів та принтер для друку етикеток
Як підключитись до онлайн-бухгалтерії?
Потрібно зробити наступні кроки:
- отримати консультацію нашого спеціаліста;
- укласти договір;
- виконати налаштування віддаленого доступу;
- перенести існуючу базу;
- отримати консультацію по використанню BAS на віддаленому сервері та розпочати роботу.
Ще сумніваєтеся?
Залиште заявку на демо-доступ, щоб особисто переконатися в якості і зручності сервісу