спілка автомазитароії бізнесу оренда програм автоматизації

0-800-750-680 

sale@aktiv.ua

Чек-лист «Заповнення електронної трудової книжки»

(оновлено 16.09.2021)

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

За допомогою електронного цифрового підпису зайти в особистий кабінет

страхувальника на веб порталі електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua) і обрати пункт з блоку «Комунікації з ПФУ» – «Відомості про трудові відносини робітника».

Початок роботи

При вході користувачу надається інформаційне повідомлення щодо ПІДГОТОВКИ СКАН-КОПІЙ трудової книжки ДО ПОЧАТКУ ФОРМУВАННЯ ЗВЕРНЕННЯ. Тобто формувати звернення потрібно за умови, що вже зроблено скан-копії всіх сторінок трудової книжки та документів про стаж. Для продовження роботи призначено кнопку «Продовжити». Для повернення до основної сторінки особистого кабінету користувача Веб-портал – кнопку «Повернутися»

Заповнення форм

У вікні «Відомості про трудову діяльність робітника» система відкриває екранну форму звернення. Поля «ЄДРПОУ страхувальника» та «Назва страхувальника» заповнюються автоматично за даними страхувальника без права редагування. Відображаються лише з особистого кабінету страхувальника при введенні даних на робітників страхувальника. Для продовження роботи нажати кнопку «Продовжити».

У вікні «Відомості про трудову діяльність робітника» заповнити наступні поля: «РНОКПП особи», «Серія та номер паспорту», «Прізвище», «Ім’я», «По батькові». Всі поля є обов’язковими до заповнення. Для продовження роботи нажати кнопку «Продовжити».

В табличній частині опції «Записи про трудову діяльність» нажати кнопку «Додати опис».

У вікні «Запис про трудову діяльність» слід заповнити всі поля. Обов’язковими до заповнення є поля, відмічені червоною зірочкою (*). Записи формуються відповідно до записів у трудовій книжці.

У полі «Порядковий номер місця трудових відносин» вказується унікальний номер підприємства (установи), однаковий для всіх записів паперового документу про трудові відносини працівника по одному підприємству (установі). Він не змінюється, незалежно від зміни назви організації, що відбувалися в період перебування працівника у трудових відносинах з цим підприємством (установою).

За реквізитом «Дані підприємства (установи), з якою є трудові відносини» обов’язково вказується «Назва», а поле «Код за ЄДРПОУ» можна не заповнювати. За реквізитом «Дані підприємства (установи), якою внесено запис в паперову книжку» поля «Назва» та «Код за ЄДРПОУ» заповнюються за наявності інформації.

У полі «Тип події» обираємо відповідний запис: період роботи за основним місцем роботи, період роботи за сумісництвом, строкова військова служба, період набуття освіти, догляд за дитиною до 3-х років тощо.

У полі «Атрибут події» обираємо відповідний запис: призначено, переведено, звільнено. Заповнюємо поле «Дата події» відповідно до запису у графі 2 трудової книжки. У полі «Текст запису» дублюємо відповідний запис із графи 3 трудової книжки, тобто відомості про прийом на роботу, переведення на іншу роботу і звільнення (із зазначенням причин і посиланням на статтю, пункт закону).

У полі «Тип документу-підстави» обираємо відповідний тип документу (мовою оригіналу): наказ, розпорядження, трудовий договір, диплом, військовий білет, приказ, распоряжение, трудовой договор, военный билет. Обраний тип документу дублюється у полі «Документ-підстава». Поля «Номер документу підстави» та «Дата документа підстави» заповнюються за даними графи 4 трудової книжки. Після заповнення всіх полів слід нажати кнопку «Зберегти». Для доповнення електронної трудової книжки новими записами повторюємо кроки 5 – 8.

Додавання скан-копій та технічні вимоги до них

За реквізитом «Скан-копії документів» додаються відповідні файли.

При завантаженні файлів слід обирати відповідний вид документу – трудова книжка або документи про стаж, військовий квиток, диплом (свідоцтво, атестат) про навчання і т.д.

Технічні вимоги до скан-копій:

  • скан-копія повинна бути кольорова;
  • необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
  • скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні —300 dpi);
  • формат зображення має бути .jpg або .pdf;
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

Відправка документів

Кнопка «Підписати та відправити до ПФУ» призначена для підпису та відправки звернення до ПФУ після заповнення всіх необхідних даних.

Після коректного відправлення в ПФУ користувачеві надається повідомлення такого змісту:

автор
  • методист Актив-Софт
*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.