BAS Малий бізнес – програмний комплекс
для автоматизації процесів у роботі малого бізнесу. Софт прискорює та спрощує
контроль, зберігання та аналітику даних щодо фінансів, товарів, клієнтів та
партнерів. Крім того, BAS Малий бізнес автоматично формує шаблони різних
документів, таких як прийняття на посаду, переведення, звільнення тощо.
Автоматизація дозволяє уникнути помилок, до яких часто призводить людський
чинник.
Для кого призначена
У програмі реалізовано функції, які потрібні малому бізнесу з різних галузей.
Вона розрахована на підприємства, зайняті у таких напрямках:
- виробництво;
- будівництво;
- торгівля;
- послуги та ін.
Як запевняють розробники, BAS Малий бізнес вигідний одразу двом сторонам:
Власникам, керівникам |
Вони отримують широкий набір інформаційних інструментів, які дозволяють
краще контролювати та розвивати бізнес.
|
Співробітникам (зокрема, касирам) |
Вони отримують зручність та нові можливості для продуктивної роботи з
клієнтами.
|
Що вміє
BAS Малий бізнес автоматизує роботу з:
- Оптовою та роздрібною торгівлею.
- Рухом коштів (каси, банківські рахунки тощо.).
- Моніторингом валового прибутку.
- Рухами товарів складі.
- Контролем за випуском продукції.
- Кадровим обліком.
- Розрахунком зарплати.
Для тих, хто планує вести докладний облік основних засобів чи нематеріальних
активів, а також повноцінний бухгалтерський облік, функціоналу програми може
виявитися замало. У цьому випадку слід звернути увагу на
BAS Бухгалтерія.
Загальна інформація про BAS Малий бізнес
Інтерфейс програми складається з 2 основних частин:
- Меню вибору функцій (ліворуч).
- Робоче або інформаційне поле (праворуч).
Зведення про поточну діяльність компанії відображається на Початковій
сторінці.
CRM
Customer Relationship Management – управління зв'язками з клієнтами та
замовниками. Тут зберігаються відомості про споживачів, постачальників,
партнерів, домовленостей тощо. Це необхідна інформація для вироблення
стратегії роботи, оптимізації маркетингу та підвищення продажів.
Так виглядає база даних покупців:
Подвійний клік на будь-якому контрагенту, і вся інформація про нього у вас на
екрані.
Крім того, у CRM можна планувати продажі. Для цього переходимо до
«Планів продажу» та підрозділу «Планування», а далі
двічі клацаємо за обраним сценарієм:
Продажі
У розділі зібрана вся інформація з оптових та роздрібних продажів компанії.
Тут користувач може встановлювати ціни в закладці «Види цін»,
готувати друк етикеток і цінників, увійшовши в розділ з такою назвою в
закладці «Сервіс».
Відомості про клієнтські замовлення зібрані в розділі «Замовлення
покупців». Саме там вказується поточний стан кожного: оброблене,
оплачене, скасоване тощо.
Подвійний клік на будь-яке замовлення, і відомості про нього виводяться на
екран. На підставі цієї інформації програма може сформувати такі документи:
- договір контрагента;
- замовлення покупцю;
- комерційну пропозицію;
- рахунок на оплату;
- цінники;
- етикетки.
Їх можна роздрукувати, натиснувши піктограму принтера у верхній частині вікна,
або надіслати будь-кому, активуючи піктограму конверта.
У розділі «Видаткові накладні» зберігаються відомості про фізичне
переміщення зі складу.
Будь-яка накладна відкривається подвійним кліком. У ній буде інформація, на
підставі якої можна сформувати низку документів як для друку, так і для
надсилання електронною поштою.
В BAS Малий бізнес передбачено окреме місце касира, яке є у підрозділі
«Роздрібні продажі». До нього підключається все торгове
обладнання: фіскальні реєстратори, сканери штрих-кодів, ваги тощо.
Декілька дрібних, але важливих функцій у РМК (робочому місці касира):
Залишки та резерви (значок ока) |
Вказує кількість доступного товару. |
X- та Z-звіти (значки X та Z під «У касі») |
Дозволяють роздрукувати X- та Z-звіти. |
«Швидкі товари» (пункт внизу жовтого поля у правій частині
вікна)
|
Формує список товарів, які при необхідності миттєво додаються до
продажу.
|
«Цей чек» (праворуч від «Швидкі товари») |
Виводить параметри, пов'язані із фіскальним реєстратором. |
Якщо покупець повертає товар, для його оформлення використовують спеціальну
вкладку «Повернення».
Аналітика продаж міститься в розділі «Звіти».
Закупівлі
У розділі зібрані документи щодо закупівлі товару.
Сформувати замовлення постачальникам пропонується у пункті «Замовлення
постачальникам».
Щоб переглянути інформацію за будь-яким із замовлень, потрібно двічі клацнути
по ньому.
Враховувати надходження на склад можна за допомогою реєстру «Прибуткові
накладні».
Сумарну інформацію із закупівель компанії зібрано в документ
«Звіти» у підрозділі «Аналітика».
Роботи
Цей розділ присвячений замовленням-нарядам.
Приклад інформації щодо такого замовлення-наряду:
На його підставі можна роздрукувати ряд документів, натиснувши піктограму
принтера у верхній частині вікна:
Аналітика на замовлення-наряди зібрана в пункті «Звіти».
Виробництво
У цьому розділі зосереджено відомості щодо випуску продукції компанії.
Головна інформація зібрана у розділі «Виробництво»:
Для кожної номенклатурної позиції заводять окрему специфікацію у підрозділі
«Довідники». У ній будуть вказані:
- Назва продукції.
- Коротка характеристика.
- Склад.
- Операції, необхідні для її випуску.
Останній пункт розділу – «Звіти» з виробництва:
Гроші
Цей розділ показує рух готівки та безготівкових коштів.
Інформація щодо безготівкових зборів зібрана в підрозділі «Банк» в
закладці «Документи банку».
Зрозуміло, не обійшлося і без підрозділу «Аналітика» зі звітами
щодо грошових потоків.
Зарплата
У цьому розділі зібрана інформація з кадрового обліку та заробітної плати.
Є документи для прийому на роботу:
Наказ про прийом можна надрукувати.
Відображаються кадрові переміщення співробітників:
Накази про переведення також можна надрукувати.
Облік та формування заробітної плати доступні у підрозділі
«Зарплата» у пункті «Нарахування зарплати»:
Компанія
Ще один розділ, у якому зібрано перелік складів готової продукції,
нормативно-довідкова та інша інформація. Тут же доступні налаштування самої
програми.
Для замовлення програми BAS Малий бізнес переходьте за посиланням
BAS Малий бізнес