У кожного бухгалтера є щоденні завдання, які відбирають дуже багато часу. Автоматизувати рутинні дії можливо за допомогою сучасних сервісів, і сьогодні поговоримо про шість з
них. Отже:
«Пактум.Контрагент». Призначений для автоматичного заповнення карток контрагентів в конфігураціях лінійки BAS.
RDI Service. Дозволяє автоматично оновлювати періодичну нормативно-довідкову інформацію в типових рішеннях BAS.
Інтеграція BAS з M.E.Doc. Так зване «Медове стикування» – це модуль для обміну податковими накладними, первинними документами та
вивантаження регламентованої звітності.
Модуль «Клієнт-банк». Призначений для автоматичного завантаження банківської виписки з системи «Клієнт-банк» в BAS.
«Хмарний» сервіс BAS. Можливість працювати дистанційно в будь-який час доби і з будь-якої точки світу в своїй програмі.
Електронний документообіг. Рішення, що дозволяє отримувати та підписувати документи за допомогою ЕЦП, формувати і передавати їх безпосередньо в рішеннях
BAS.
Це основні помічники, про які далі піде мова.
Сервіс «Пактум.Контрагент»
Сервіс, призначений для автоматичного заповнення карток контрагентів в конфігураціях BAS. Його використання допомагає користувачам витрачати менше часу на заповнення даних про
контрагентів і уникати помилок.
Заповнення картки контрагента відбувається відповідно до введеного коду ЄДРПОУ, що містяться в єдиних державних реєстрах:
Коротка та повна назва компанії.
Адреса.
Телефон.
Електронна пошта.
Керівник.
Система оподаткування.
Щоб отримати більше інформації та подивитися, як все працює, відкривайте відео!
RDI Service (Regulatory Data Information Service) дозволяє автоматично оновлювати періодичну нормативно-довідкову інформацію в типових рішеннях BAS.
Нормативна інформація:
індекс інфляції;
мінімальна оплата праці;
налаштування законодавчих змін;
неоподаткований мінімум;
межі страхових внесків;
прожиткові мінімуми;
розміри пільг ПДФО;
ставки ПДФО;
шкала ставок податків.
Класифікатори:
банків;
ДКПП;
КОАТУУ;
професій;
УКТЗЕД;
підстави звільнення за КЗпП.
Новини:
ІТС: інформація про вихід нових релізів;
ІТС: інформація про сервіси;
ІТС: оновлення довідників;
сервісні.
Календар:
інформація в календар бухгалтера завантажується з рубрики «Календар бухгалтера» на сайті сервісу
«Інформаційна система ІТС».
Завантажуються дані у вигляді календаря на поточний місяць, в якому можна отримати інформацію про терміни подачі звітності до податкових та статистичних органів, а також графік
платежів за податками і зборами.
Щоб отримати більше інформації та подивитися, як все працює, відкривайте відео!
Модуль для обміну первинними документами. податковими накладними, та вивантаження регламентованої звітності. Передача здійснюється з програм BAS за допомогою однієї кнопки
«Передати в M.E.Doc». Щоб надіслати документи з M.E.Doc, достатньо виділити документ або групу документів і натиснути «Надіслати до BAS».
Модуль є незамінним інструментом під час роботи у бухгалтерських програмах.
Інтеграція дозволяє обмінюватися такими первинними документами:
акт виконаних послуг;
акт звіряння;
видаткова накладна;
рахунок покупцям;
зворотна накладна від покупця;
повернення постачальнику;
ТТН спирт етиловий;
ТТН алкогольні вироби.
Інтеграція дозволяє обмінюватися податковими документами:
податкова накладна;
додаток 2.
Також є можливість обміну регламентованими звітами:
Об'єднана звітність ПДФО та ЄСВ.
1-ПВ Звіт з праці.
Скорочений фінансовий звіт 1-мс-2-мс.
Форма №1 Баланс.
Декларація платника єдиного податку.
Декларація з податку на прибуток підприємства.
Декларація по ПДВ.
Уточнюючий розрахунок Декларація по ПДВ.
Щоб отримати більше інформації та подивитися, як все працює, відкривайте відео!
«Хмарний» сервіс BAS – програма для бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, яка розміщена на віддалених серверах дата-центрів. Доступ до них
здійснюється через мережу інтернет.
Види доступу до «хмарного» сервісу BAS:
RDP – підключення до програми через віддалений робочий стіл з можливістю посилювати потужність параметрів сервера. Дає доступ різних програмних рішень лінійки BAS. На
віддаленому комп'ютері розміщуються не тільки облікові програми, але й допоміжні ліцензійні сервіси для бухгалтерів.
WEB-доступ – доступ до програми відбувається через веб-сторінку будь-якого браузера. Публікація здійснюється за допомогою захищеного веб-серверу Microsoft IIS.
Переваги «Хмарного» сервісу BAS:
цілодобовий доступ до програм та документів;
можливість спокійно працювати з будь-якої точки світу без відвідування офісу;
мінімізація ризиків втрати інформації через пошкодження, що трапляються з твердими накопичувачами даних;
захист даних від потрапляння до рук сторонніх осіб;
відсутність великих капіталовкладень
Все, що потрібно для роботи – стабільний доступ до мережі інтернет.
Щоб отримати більше інформації та подивитися, як все працює, відкривайте відео!
Існують сервіси, за допомогою яких можна обмінюватися електронними документами зі своїми контрагентами
M.E.Doc надає можливість створення, підписання та обміну з контрагентами первинними документами. Це рахунки, видаткові накладні, акти виконаних робіт,
акти звіряння взаєморозрахунків, договори та товарно-транспортні накладні.
СОТА дозволяє обмінюватись електронними первинними документами з контрагентами, зберігаючи при цьому електронний архів документів.
FREDO ДокМен – сервіс за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами.Це рахунки, акти
виконаних робіт, товарні накладні і інші документи. За допомогою прямої інтеграції з системою автоматизації бізнесу йде передача документа у FREDO безпосередньо без створення
зовнішніх проміжних файлів. Обмін документами відбувається у FREDO з автоматичною синхронізацією статусів документів до бухгалтерської програми.
Обмін податковими документами здійснюється за допомогою сервісу FREDO Звіт.
FlyDoc надає можливість здійснювати обмін електронними документами безпосередньо із бухгалтерської програми.
Можливості сервісу FlyDoc:
зберігає електронні документи в інформаційній базі облікової системи;
відображає статус документів (прийняті, відхилені, доставлені);
оновлює реквізити контрагента і номенклатуру;
накладає електронний цифровий підпис перед відправкою документа контрагенту;
обмінюється даними з контрагентами, які використовують інші системи – M.E.Doc, Сота, Fredo Звіт;
проводить реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі;
автоматично отримує витяги з Єдиного реєстру ПН.
Щоб отримати більше інформації про сервіси, переходьте на сторінку
Тож, якою б складною не була робота бухгалтера, сучасне програмне забезпечення зможе її значно полегшити та прискорити. Кожен з цих помічників здатен позбавити вас від рутинної
роботи та зробити її абсолютно без помилок.
Тетяна Марченко
Керівник відділу ІТС компанії «Актив-Софт». Бухгалтер-практик з досвідом роботи понад 15 років. Власниця сертифікатів «Професіонал з ERP рішення програм автоматизації бізнесу», «Професіонал з адміністрування напрямку ІТС», «BAS Малий бізнес», «BAS Комплексне управління підприємством».
Підпишіться на наш Telegram
та безкоштовно отримайте повний доступ до всіх матеріалів блогу
Для цього перейдіть по кнопці нижче і в телеграмі натисніть /start