спілка автомазитароії бізнесу оренда програм автоматизації

sale@aktiv.ua

Акції

ВЫ МОЖЕТЕ ОЦЕНИТЬ ВСЕ ВОЗМОЖНОСТИ «1С ОНЛАЙН» И АКТИВИРОВАТЬ ТЕСТОВЫЙ ДОСТУП

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

Нет учетной записи?

Зарегистрироваться

Ваша заявка принята!

Наш менеджер перезвонит в ближайшее время.

Що означає скасування дії ЕЦП з 7.11.2020?

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

Сьомого листопада в 2018 році був оновлений закон "Про електронні довірчих послуги" № 2155-VII. Він ввів поняття Кваліфікованої електронного підпису (далі КЕП), який вважається більш захищеним і тому повинен був замінити собою електронний цифровий підпис. Для переходу підприємцям дали два роки, щоб всі могли перейти на КЕП в зручний час. 7 листопада 2020 року ці два роки минули і електронні цифрові підписи припинили свою дію.

Що це означає для підприємців? Давайте розберемося.

Після 7.11.2018 всі акредитовані центри сертифікації ключів видавали своїм клієнтам КЕП, тому, якщо ви оформляли підпис після цієї дати, швидше за все для вас мало що змінилося і ваш підпис вже захищено. Якщо ж у вас не виходить продовжити роботу з електронним документообігом з вашим старим підписом, обов'язково зверніться в АЦСК в якому отримували підпис.

Що робити, якщо підпис було оформлено до 07.11.2018?

У разі, якщо ЕЦП була видана до сьомого листопада 2018 року і не продовжувати з тих пір, то це підпис старого зразка, який припиняє дію з сьомого листопада 2020 року. Продовжувати користуватися таким підписом неможливо.

Щоб продовжити роботу з електронними документами і підписувати їх електронним підписом, необхідно звернутися в АЦСК і оформити підпис нового зразка.

В якому вигляді необхідно зберігати КЕП?

Для зберігання електронного підпису необхідний фізичний носій. Згідно із законом носій називається "засіб кваліфікованої електронного підпису або печатки". Це може бути як будь-який флеш-накопичувач (жорсткий диск, флешка, диск), або ж токен - пристрій з вбудованою програмою, яка захищає записані дані від копіювання або несанкціонованого доступу. Токен відповідає умовам другого пункту постанови кабінету міністрів України про порядок використання електронних довірчих послуг.

На токенах зберігати КЕП зобов'язані:

  • органи місцевого самоврядування;
  • органи державної влади;
  • працівники державних підприємств і організацій;
  • державні реєстратори і виконуючі їх обов'язки;
  • нотаріуси.

Для цих осіб і організація зберігання КЕП на токені обов'язково з 7 листопада 2020 року. Для приватних підприємців токени стануть обов'язковими з 01.01.2022.

Як забезпечується захист КЕП на токені?

Токени, які видаються в АЦСК схожі на звичайні флешки, але на відміну від флеш-накопичувачів, які можна купити в будь-якому магазині, вони мають унікальний інвентарний номер і затверджені державною службою спецзв'язку. Крім цього, токен має наступні особливості:

  • обмежене число спроб введення пароля;
  • захист від копіювання даних;
  • захист від несанкціонованого вилучення даних.

Оформляйте КЕП на токені в Актив-Софт і працюйте з електронним документообігом не переживаючи про зміни в законодавстві та безпеку вашого підпису.

Оформити КЕП
*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв’яжеться з Вами,
а поки пропонуємо ознайомитися з нашою книгою по роботі з первинними документами.