спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua

Огляд конфігурації BAS Медицина

(оновлено 18.06.2024)

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

Медична реформа в Україні спонукає на відкриття нових приватних лікарень і поліклінік, а також удосконалення вже існуючих. Все це потребує автоматизації обліку медичних послуг, починаючи з визначення переліку медичних послуг для надання їх пацієнту до моменту виконання їх виконання та виставлення рахунків і контролю взаєморозрахунків за надану медичну допомогу.

Саме для цього розроблено прикладне рішення BAS Медицина. Завдяки його широким можливостям, налаштування системи можливо пристосувати до різних бізнес-процесів медичних організацій, а саме:

  • обласних та міських лікарень;
  • приватних лікарень та медичних центрів;
  • диспансерів різних спеціалізацій

Крім того, прикладне рішення BAS Медицина призначене для автоматизації діяльності аптек, будь-якої форми власності.

У контексті лікарняних аптек, конфігурація призначена для вирішення таких завдань:

  • ведення обліку руху номенклатури аптечних товарів;
  • облік по складах (сумовий і кількісний) та за місцями зберігання складу (кількісний);
  • ведення обліку аптечних товарів на всіх рівнях звернення в організації – як на аптечних складах, так і у відділеннях організації медичної;
  • ведення роздільного обліку за джерелами фінансування;
  • реєстрація надходження аптечних товарів від постачальників на склади, аптеки та оприбуткування, а також повернень їх постачальникам;
  • реєстрація списання аптечних товарів;
  • реєстрація виготовлення лікарських прописами;
  • формування вимог відділень за формальними ознаками лікарського засобу (за діючою речовиною або міжнародному непатентованному найменуванню, торговим найменуванням, формою випуску і т. д.);
  • формування розгорнутих аналітичних звітів за рухом аптечних товарів.

Тобто, конфігурація BAS Медицина призначена для автоматизації діяльності медичних організацій різних організаційно-правових форм, які надають медичну допомогу в амбулаторно-поліклінічних і стаціонарних умовах, а також здійснюють аптечний бізнес.

Є можливість вести облік за декількома медичними організаціями в одній інформаційній базі, але з розділенням доступу до даних за рольовим принципом.

В конфігурації реалізовані наступні функції:

  • Облік пацієнтів – введення відомостей про пацієнтів, контактну інформацію, дані медичного страхування та іншу інформацію.
  • Ведення електронних медичних карток пацієнта.
  • Облік і ведення лікарських дільниць, прикріплення пацієнтів до них.
  • Планування медичних послуг (запис на прийом), формування замовлень пацієнта та рахунків на оплату.
  • Планування роботи – складання графіків роботи медичного персоналу, приміщень та обладнання, планування завантаження медичних робочих місць.
  • Прийом оплати за медичні послуги від фізичних осіб – облік готівкових і безготівкових грошових коштів, друк касових чеків.
  • Формування змінного завдання медичного персоналу.
  • Реєстрація документів – контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновлювальне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть (форма № 106/о); рецептів (форми Ф1, Ф3).
  • Облік використовуваного при наданні медичної послуги обладнання.
  • Взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3.
  • Облік виконаних медичних послуг.
  • Формування електронних медичних документів, налаштування шаблонів медичних документів і готових фраз.
  • Формування, друк та облік листків непрацездатності.
  • Управління взаємними розрахунками з контрагентами – ведення відомостей про контрагентів – страхових компаніях та інших юридичних осіб, ведення угод і договорів на надання медичної допомоги.
  • Здійснення взаєморозрахунків з юридичними особами (страховими компаніями), формування реєстру рахунків за надану медичну допомогу.
  • Керування правилами продажу медичних послуг – встановлення цін і знижок.
  • Управління маркетинговими заходами.
  • Проведення профоглядів для співробітників підприємств.
  • Реєстрація взаємодій з пацієнтами по телефону і електронній пошті для роботи Call-центрів.
  • Персональні оповіщення пацієнтів і лікарів через SMS і email.

Програмний продукт BAS Медицинаможе встановлюватись у вигляді різних версій продукту:

  • BAS Медицина. Лікарня/Business automation software for Medicine. Hospital – наповнена повним набором інструментів обліку;
  • BAS Медицина. Поліклініка/Business automation software for Medicine. Clinic – наповнена стислими можливостями обліку, тобто відсутній кількісно-сумовий облік медичних матеріалів та функціональні розділи стаціонару і приймального відділення.

Функціональні можливості конфігурації BAS Медицина по основним робочим місцям та процесам, що автоматизуються можно розділити на:

  • сall-центр;
  • реєстратура;
  • каса;
  • служба ведення договорів;
  • маркетинг;
  • служба аналітики та статистики;
  • лікарський і середній медичний персонал;
  • приймальне відділення;
  • пост відділення.

Для зручності використання програма розподілена розділи:

Головне

Договори та взаєморозрахунки

Маркетинг

Медична організація

Дуже великий розділ, який охвачує основний функціонал прикладного рішення BAS Медицина.

Нормативно-довідкова інформація

Розділ використовується на початку роботи з програмним продуктом. В ньому містяться довідники: Організації, Структура підприємства, Банківські рахунки організації, Відповідальні особи, тощо.

Реєстратура

Розділ реалізовано, як робоче місце в реєстратурі поліклініці чи лікарні, для створення візитів до реєстратури, здійснення реєстрації записів на прийом по телефону та скасування їх.

Листки непрацездатності

Контроль виконання

Автоматизована торгова точка

У цьому розділі здійснюються операції з прийому грошових коштів (готівкою,безготівково) в якості оплати за медичні послуги від фізичних осіб. Оплата медичних послуг оформлюється з використанням контрольно-касової техніки в режимі фіскального реєстратора. Для цього в програмі створюється документ оплати чек ККМ, є можливість сформувати Звіти по АТТ та зробити звірку підсумків за картами.

Відділення

Розділ призначений для автоматизації роботи лікаря та постової сестри клінічного відділення лікарні. У програмі задано два зумовлених профілі груп доступу: Лікар стаціонару та Постова сестра. Для яких задано певні набори ролей, що дозволяють лікарю або постовій сестрі виконувати свої професійні обов'язки.

Приймальне відділення

У розділіоформлюється надходження пацієнтів у стаціонар. Тобто реалізовано автоматизацію процесів по реєстрації даних пацієнтів первинного огляду, призначенню лабораторних дослідженнь та формуванню планів лікування. Є можливість формувати документи госпіталізації та відмови від госпіталізації, переглядати електронні картки пацієнта.

Статистика

Керівник

Розділ дає можливість переглядати зайнятість співробітників та аналізувати роботу медичної організації за допомогою Звітів керівника.

Електронні медичні картки

У розділ реалізовано для створення електронних медичних документів, які формуються при реєстрації факту виконання медичних послуг (прийом, процедура, дослідження, огляд, консультація, тощо).

Органайзер

Адміністрування

Регламентований облік

Управління запасами

Розділ призначений для управління закупівлями, роботи з постачальниками, обліку запасів, проведення операцій по закупівлям та повернення товарів,проведення ціноутворення запасів, а також для проведення складських операцій та інвентаризації товарів на складах.

Облік у відділеннях

Розділ призначений для обліку у лікарняних відділеннях, для створення вимог відділення та здійснення обліку пацієнтів відділення, складання актів відділення та проведення інвентаризації товарів. В цьому розділі є звіти з контролю залишкових термінів придатності медикаментів, звіт про рух лікарських засобів, що підлягають ПКО, аналізу собівартості товарів.

З більш детальним описом функціоналу BAS Медицина можно ознайомитись в окремій статті нашого блогу

Огляд функціоналу

автор
  • Діючий бухгалтер зі стажем більше 20 років та досвідом роботи на всіх дільницях обліку. Працювала на посадах головного бухгалтера та бухгалтера-експерта з консультування в програмі обліку.
*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.