спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua

Огляд функціоналу BAS Медицина

(оновлено 18.06.2024)

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

Основна функція прикладного рішення BAS Медицина – це автоматизація основних процесів медичних організацій, таких як амбулаторна поліклініка, денний стаціонар, стаціонар з цілодобовим перебуванням, диспансери різних спеціалізацій та аптек будь-яких форми власності.

BAS Медицина може встановлюватись у вигляді двох версій продукту:

  • BAS Медицина. Лікарня/Business automation software for Medicine. Hospital – наповнена повним набором інструментів обліку;
  • BAS Медицина. Поліклініка/Business automation software for Medicine. Clinic – наповнена стислими можливостями обліку, тобто відсутній кількісно-сумовий облік медичних матеріалів та функціональні розділи стаціонару і приймального відділення.

Завдяки можливостям налаштування програма дозволяє виконувати всі функції обліку – від ведення довідників і введення первинних документів до отримання аналітичних звітів, на підставі яких керівники різних підрозділів можуть приймати обґрунтовані управлінські рішення.

Конфігурація автоматизує різноманітні операції діяльності медичної організації

  1. Ведення договорів та взаєморозрахунків з клієнтами, здійснюється у розділі меню Договори та взаєморозрахунки: реєстрація індивідуальних угод з клієнтами, управління джерелами фінансування, полюсами, еквайрингові та касові операції, можливість обліку безготівкових розрахунків з наданням актів виконаних послуг, облік профілактичних оглядів, плани лікування, введення статті руху грошових коштів.
  1. Управління маркетинговими заходами: ціноутворення, сегментації партнерів та номенклатури, встановлення правил продажу медичних послуг та медикаментів, а також для реєстрації звернень клієнтів з конфліктних і спірних ситуацій.
  1. Управління медичною організацією здійснюється за допомогою розділу меню Медична організація, який охвачує основний функціонал прикладного рішення BAS Медицина. В цьому розділі зберігаються функціональні довідники, такі як медичні кабінети, медичні робочі місця, типи медичних карт, групи та причини інвалідності, заходи диспансерного спостереження, види анестезії, результати звернень поліклініка, способи сплати медичної допомоги, терміновість операцій, види медичної допомоги, профілі медичної допомоги, причини та статуси непрацездатності, спеціальності, лікарські ділянки, оперативні втручання тощо.
  1. Управління закупівлями: облік закупівель в розрізі постачальників і договорів з контрагентами, по кожній номенклатурній позиції у кількісному і сумовому вираженні, оформлення документів специфікацій до договору, оформлення надходження товарів без замовлення постачальнику. Оформлення повернень: реєстрація повернень постачальникам та актів про розбіжність у кількості та якості при прийманні товару при оформленні розбіжностей з постачальниками. Для відображення цих операцій використовується розділ меню Управління запасами.
  1. Управління запасами в аптеці: суцільний предметно-кількісний облік руху номенклатури аптечних товарів за серій, термінів придатності, документам партії (документами надходження в аптеку), облік руху аптечних товарів як у цілому по складах, так і за місцями зберігання всередині складу. Ці операції також відображаються у розділі меню Управління запасами.
  1. Облік за джерелами фінансування: роздільний облік руху аптечних товарів за джерелами їх фінансування закупівель.
  2. Управління роздрібними продажами: автоматизація ведення обліку в роздрібному аптечному пункті медичного закладу з використанням торговельного обладнання.

Реалізовано Еквайрингові операції – для оформлення операцій з оплати платіжними картками через еквайринговий термінал. В документі передбачена можливість друку чека для випадку, коли еквайринговый термінал не має свого принтера чеків та чек повинен роздруковуватися на фіскальному реєстраторі.

  1. Ведення формулярних переліків організації та відділень: ведення переліку організації і конкретних відділень, які дозволяють обмежити перелік номенклатурних позицій, доступних для формування вимог в аптеку здійснюється в розділі меню Нормативно-довідкова інформація.

Довідник Організації призначений для опису формальної структури медичної організації, яка може складатися з декількох суб'єктів. Організаціями можуть бути, як юридичні особи, так і фізичні особи-підприємці.

Якщо у медичної організації декілька організацій, для кожної слід задати внутрішній унікальний Префікс номерів документів, тоді всі документи однієї організації будуть нумеруватися послідовно, відрізняючись від документів інших організацій префіксом номера.

У довіднику Структура підприємства заповнюється інформація про підрозділи, що входять до складу медичного підприємства. Підрозділи можуть бути підпорядковані один одному і утворювати дворівневу ієрархічну структуру.

Також у розділі Нормативно-довідкова інформація міститься група Фізичні особи для зберігання докладної інформації про осіб, з якими працює медична організація. Це можуть бути не лише співробітники, але і зовнішні експерти, контактні особи контрагентів тощо.

У довіднику можна поєднувати фізичні особи в довільні групи та підгрупи. Зручно зробити окремі групи: за контактними особами, страховими агентами і так далі.

У картку фізичної особи вноситься вся відома інформація: прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, адреси і телефони, банківські рахунки та документи, що посвідчують його особу.

Також існує група Партнери для поєднання всіх учасників бізнес-взаємодій з підприємством. Партнерами можуть бути клієнти, постачальники, конкуренти, групи компаній в цілому та їх дочірні компанії, філії, інші підрозділи сторонніх підприємств, з якими здійснюється взаємодія з якихось питань. В цій групі є довідник Бізнес-регіони призначений для ведення списку бізнес-регіонів і служить для проведення додаткового аналізу даних за партнерами та пацієнтами медичної організації.

Розділ Нормативно-довідкова інформація містить групи Номенклатура та Лікарські засоби.

Позиції номенклатури можна додатково класифікувати за видами номенклатури (готова лікарська форма, медична послуга, медична програма, прийом, стандарт медичної допомоги, компонент крові, товар)

Є група Підготовка нового прейскуранта в якій створюються та зберігаються версії проектів прейскурантів, затверджуються заявки на зміну прейскуранту. Що дозволяє сформувати ціни медичних послуг, які надаються медичної організацією.

  1. Аналіз ефективності витрат: оцінка ефективності фінансових витрат на закупівлю аптечних товарів з допомогою ABC/VEN-аналізу. Здійснюється за допомогою звітів, які розміщені у розділі меню Управління запасамиЗвіти по запасах і закупівель.
  1. Управління виготовленням медичних препаратів: облік виготовлення та фасування лікарських засобів з лікарських прописів у рецептурно-виробничому відділі.
  2. Управління запасами у відділеннях і кабінетах: персоніфікований облік витрат лікарських засобів та медичних виробів при наданні медичних послуг, автоматизації процесів узгодження, затвердження та виконання вимог відділень.
  1. Контроль наявності серій, вилучених з обігу: з допомогою відповідної обробки здійснюється пошук забракованих серій в залишках товарів. При відповідному налаштуванні програми контроль забраковки відбувається на етапі надходження лікарських засобів.
  2. Здійснення Статистики: оперативні звіти, звіти оцінки якості, звіти внутрішнього контролю якості медичної допомоги, карти експертної оцінки та статистичні звіти.
  1. Вести Органайзер: створення завдань та нагадувань, використання форми Електронна пошта, контролю виконання бізнес процесів, обробки та погодження внутрішніх документів, Управління сервісами DICOM.

DICOM (Digital Imaging and Communications in Medicine) — медчний галузевий стандарт створення, зберігання, передачі та візуалізації цифрових медичних зображень та та документів обстежених пацієнтів.

Обробка Управління сервісами DICOM призначена для запуску сервісів Storage SCP та MWL SCP, які забезпечують роботу з DICOM-обладнанням.

  1. Створення електронних медичних документів: формуються при реєстрації факту виконання медичних послуг (прийом, процедура, дослідження, огляд, консультація, тощо).

Програма містить Шаблони медичного документа (ШМД) – це модуль з екранною формою, який дозволяє медичному працівнику форматувати і редагувати медичні документи, при цьому шаблон надає інтелектуальну підтримку лікарю, стежить за правильністю формування медичного документа, перевіряє орфографію.

  1. Розділ меню Адміністрування вміщує в собі налаштування функціоналу прикладного рішення BAS Медицина, підтримку та обслуговування програми, налаштування груп доступу, налаштування CRM та продажу, налаштування Користувачів і їх прав, налаштування роботи с файлами, загальні налаштування та налаштування синхронізації програми з іншими конфігураціями.

У розділі такожмістяться друковані форми, звіти та обробки, макети друкованих форм, адресні проекти, адресний класифікатор, базові класифікатори та довідники, облікові записи електронної пошти та група Налаштування розділів Лікарняна Аптека.

  1. Розділ меню Регламентований облік містить звіт про рух лікарських засобів, що підлягають предметно-кількісному обліку та фіксації переміщень лікарських засобів, що підлягають ПКО, операції закриття місяця (розрахунок собівартості товарів) та помічник виправлення залишків товарів організації.
автор
  • Діючий бухгалтер зі стажем більше 20 років та досвідом роботи на всіх дільницях обліку. Працювала на посадах головного бухгалтера та бухгалтера-експерта з консультування в програмі обліку.
*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.