спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua

BAS та мова інтерфейсу: як правильно налаштувати українську

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

У користувачів програмних продуктів BAS іноді з'являється повідомлення: «Мова інтерфейса платформи «ukr» не співпадає з мовою інтерфейса користувача «ru».

Це означає, що програма налаштована некоректно, і навіть за вибраної української мови частина інтерфейсу чи документів може залишатися російською. На щастя, виправити ситуацію досить просто — потрібно перевірити декілька параметрів у налаштуваннях.

Так виглядає вищезгадане повідомлення в програмі.

І водночас частина інтерфейсу, звітів або друкованих форм відображається російською мовою, навіть якщо ви вибрали українську.

Приклад, коли інтерфейс українською, але друковані форми виводяться російською.

Приклад, коли загалом розділи і поля виводяться українською і лише точково проскакують російські слова.

Нижче пояснимо, які налаштування треба обов’язково перевірити, адже саме вони впливають на мову інтерфейсу та друку.

Що перевірити, якщо в BAS використовуються різні мови

Мова інтерфейсу користувача

Перевірте:
Адміністрування — Налаштування користувачів та прав — Користувачі — Ваш користувач — Мова інтерфейсу програми.
Встановіть: українська.

Так виглядає сторінка користувача, де знаходиться потрібний нам параметр.

Далі обов’язково перезапустіть програму, щоб зміни набули чинності.

Мова друкованих форм

Відкрийте:
Адміністрування — Друковані форми, звіти та обробки — Мова друкованих форм.
У полі «Мова друкованих форм» вкажіть «українською мовою».

Так виглядає сторінка розділу, де ми вибираємо мову для друкованих форм.

Якщо пропустити цей етап, рахунки та інші документи формуватимуться російською, навіть за українського інтерфейсу.

Регіональні установки бази у конфігураторі

Увійдіть у Конфігуратор — Адміністрування — Регіональні установки інформаційної бази.
Перевірте наявність такого вибору — Мова (Країна): українська (Україна).

Показуємо, де знаходяться ці налаштування.

Якщо вказано «російська (Україна)», деякі звіти та поля можуть залишатися російською, навіть за правильних користувацьких налаштувань.

Пункт «Використовувати регіональні установки поточного сеансу» має залишатися без позначки

Зміна мови інформаційної бази при початковому заповненні

Щоб додати потрібний розділ, перейдіть до Адміністрування і у правому верхньому кутку натисніть на значок шестерні та виберіть Настройка навігації.

В цьому місці знаходиться шестерня.

Відкриється вікно Настройка панелі навігації. У лівій частині Доступні команди знаходимо Початкове заповнення і при зміні мови ІБ вибираємо цю команду. Потім натискаємо кнопку Додати і Ок.

Показуємо, що потрібно натиснути у вікні Настройка панелі навігації.

Після описаних вище дій у розділі Адміністрування з’явиться посилання Початкове заповнення — При зміні мови ІБ.

Ось так це виглядає після додавання.

Переходимо за посиланням. У вікні, що відкрилося, проставляємо всі позначки та натискаємо кнопку Перезаповнити.

У цьому вікні ставимо позначки та Перезаповнити.

Готово!

Перевірка параметрів сервісу

Ще одним пунктом, який варто перевірити, є параметри сервісу у Конфігураторі. Для цього відкрийте Конфігуратор. Перейдіть до розділу Сервіс — Параметри. У вікні Параметри виберіть розділ Запуск BAF — вкладка Додаткові. У рядках Мова інтерфейсу системи та Код локалізації сеансу має стояти українська мова.

Так відкриваємо параметри сервісу і перевіряємо те, що виділено.

Підсумок: 5 кроків для повної українізації BAS

  1. Мова інтерфейсу користувача — українська.
  2. Мова друкованих форм — українська.
  3. Регіональні установки бази — Україна, українська, рядок Використовувати регіональні установки поточного сеансу без позначки.
  4. Перезаповнення мови інформаційної бази під час початкового заповнення.
  5. Параметри сервісу — українська.

У більшості випадків дотримання цих налаштувань дозволяє усунути появу російськомовних елементів у програмах BAS та забезпечити коректне відображення інтерфейсу та друкованих форм українською мовою.

Вищезазначені кроки не допомогли до кінця вирішити проблему?

Якщо після налаштування мова відображається некоректно, звертайтеся до наших консультантів. Ми допоможемо розібратися в ситуації та вирішити питання з мовними налаштуваннями.

Хочете, щоб програма обліку працювала коректно та завжди мала актуальну інформацію та форми звітності? Підключайтеся до ІТС від «Актив-Софт»!

Що дає підключення до цього сервісу саме в нас:

  • автоматичні оновлення програм BAS, якщо ви користуєтесь типовою базою без доробок;
  • доступ до консультацій та підтримки;
  • повний набір сервісів — звітність, довідники, роз’яснення, новини законодавства;
  • готові рішення на випадок помилок чи змін у роботі програми.

І головне — ви завжди в курсі всього, не пропускаєте важливого і працюєте впевнено.

Не чекайте, поки програма перестане працювати — підключіть ІТС вже зараз. Натискайте на кнопку та оберіть свій варіант обслуговування:

Перейти на сторінку послуги ІТС

автор
  • Аналітик з практичним досвідом у сфері бухгалтерського обліку, зокрема у веденні обліку ФОП та роботі на підприємствах аграрного сектору. Наразі поглиблює свою експертизу за спеціальністю «Облік і оподаткування». Впевнено орієнтується у вимогах сучасного обліку.
*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.