1. Введення в експлуатацію на підставі надходження товарів і послуг
Для того щоб ввести ОЗ в експлуатацію, необхідно увійти у вкладку «Основні засоби» в програмі і вибрати посилання «Введення в експлуатацію основних засобів».
Найпростіше ввести ОЗ в експлуатацію на підставі надходження товарів і послуг. Для цього на панелі інструментів натискаємо на кнопку «Ввести на підставі», вибираємо «Введення ОЗ в експлуатацію
Якщо ми вибрали такий спосіб введення ОЗ в експлуатацію, деякі реквізити документа будуть вже заповнені:
склад
рахунок інвестицій
налоговое назначение
2. Заповнюємо загальні відомості
Заповнюємо відсутні поля: вводимо саме основні засоби (з довідника, попередньо його додаємо в довідник - вводимо найменування, дату випуску, тиснемо ОК). При введенні ОЗ в експлуатацію інформація на вкладці «Загальні відомості» (наше подія «Введення в експлуатацію») заповнилася автоматично.
3. Спосіб амортизації
При введенні в експлуатацію основних засобів необхідно ввести спосіб відображення витрат по амортизації. Для цього відкриваємо довідник і вводимо в нього новий елемент «Комп'ютери», вибираємо рахунок витрат 92, заповнюємо аналітику:
підрозділ
статтю витрат амортизації
Натискаємо «Ок» і подвійним клацанням вибираємо створений спосіб, щоб він підставився в документ введення в експлуатацію.
4. Внесення облікових даних по ОЗ
Далі в документі «Введення в експлуатацію» заповнюємо вкладку «Облікові дані». Вносимо облікові дані: підрозділ, МВО (матеріально-відповідальна особа), рахунок обліку. Податкова група ОС заповнилася автоматично в залежності від обраного рахунки обліку, але її можна змінити вручну. Перевіряємо інші дані: рахунок нарахування амортизації, вказуємо строк корисного використання та ліквідаційну вартість. Натискаємо "ОК" ― основний засіб введено в експлуатацію.