спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua

Огляд конфігурації BAS. Зарплата та управління персоналом

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

BAS ЗУП (Зарплата та Управління Персоналом) – це комплексне рішення, призначене для автоматизації обліку персоналу, розрахунку заробітної плати та виконання інших кадрових функцій. Воно об'єднує всі необхідні функції управління персоналом в єдиному продукті та дозволяє адаптувати систему під потреби конкретного підприємства.

Конфігурація BAS ЗУП має зрозумілий інтерфейс, який спрощує роботу з програмою, забезпечує безпечне зберігання даних і безперебійну роботу та регулярно оновлюється з урахуванням змін в законодавстві.

Давайте розглянемо детальніше можливості та особливості цієї конфігурації в редакції 3.0. Для зручності використання користувачами програма розподілена розділи.

Головне 

В цьому розділі розташовано блок початкового заповнення даних перед початком роботи з програмою, помічники з завантаженя даних з конфігурацій ЗУП для України, ред. 2.1. та УТП.

Також розділ містить блок сервісу, за допомогою якого є можливість звернення в технічну підтримку BAS.

Кадри

Розділ меню Кадри є центральним пунктом для всіх операцій, пов'язаних з управлінням персоналом. Тут зберігається вся інформація про співробітників, їх трудову діяльність, відпустки, а також виконуються різноманітні кадрові процедури.

В розділі є Робоче місце кадрової служби, де розташовані всі документи роботи з співробітниками. Також є окремий блок роботи з певним Співробітником, девідображається інформація про особисті дані, є можливість оформити документи кадрового обліку та розрахунку оплати праці. Також реалізована можливість оформлення цивільно-правових відносин з підрядниками і авторами (договір на виконання робіт або надання послуг, договір авторського замовлення).

Нарешті, в програмі є можливість реєструвати інші виплати стороннім особам тільки з метою обліку ПДФО і внесків та відображенням тільки у об'єднаній звітності:

  • виплати колишнім співробітникам;
  • інші доходи (оренда тощо);
  • дивіденди.

Ці види доходів не представлені в списку нарахувань. Вони не включаються у відомості на виплату, не показуються у звітах по зарплаті.

Цей функціонал програми дуже зручний для використання, спрощує та прискорює роботу кадрового робітника з великою кількістю співробітників.

Основні функціональні блоки розділу Кадри:

  • Співробітники – довідник співробітників містить детальну інформацію про кожного працівника (ПІБ, посада, підрозділ, контактні дані, документи тощо). 

Реалізовано можливість із довідника здійснювати кадровий рух, а саме реєстрацію всіх кадрових подій (прийом на роботу, звільнення, переведення, відпустки, лікарняні, відрядження та інші відхилення від нормального робочого графіку). 

Є можливість формування друкованих форм.

  • Штатний розклад – в програмі сформований у вигляді набору певних посад у певному підрозділі. 

Довідник Посади містить інформацію про всі посади, що існують на підприємстві, а довідник Підрозділи відображає організаційну структуру підприємства (відділи, департаменти тощо).

  • Лікарняні листи – документ, призначений для реєстрації факту відсутності працівника на робочому та наявності у нього листка непрацездатності. Також документ дозволяє розрахувати і нарахувати доплату до повного середнього заробітку за дні непрацездатності.
  • Відпустки – в програмі реалізовано планування відпусток співробітників, через Графіки відпусток, а також автоматичний розрахунок тривалості відпусток та їх компенсацій за необхідності. Здійснення автоматичного розрахунку оплати відпусток відбувається з урахуванням вимог законодавства України.
  • Звіти по кадрах – є великою переваю використання розділу Кадри в BAS ЗУП. Велика кількість звітів по кадрах, завдяки яким є можливість швидко та точно здійснити аналіз кадрового складу підприємства, зформувати звітність з кадрових питань, Особові картки співробітників, перевірити стаж ПФУ співробітників тощо.

Зарплата

В розділі меню Зарплата відбувається безпосередньо розрахунок заробітної плати співробітників за різними системами оплати праці, нарахування інших доходів стороннім особам тощо. 

Також розділ міститьОбробку Розрахунки і виплати. Це робоче місцеспрощує роботу фіналізації процесу обчислення заробітної плати та її виплати співробітникам.

Основними операціями, які реалізовані в розділі є:

  • автоматичний розрахунок заробітної плати за різними системами оплати праці, індексації заробітної плати;
  • автоматичний розрахунок лікарняних листків, відпусток та ії компенсацій, відряджень, премій, простоїв згідно з діючим законодавством України;
  • розрахунок утримань податку на доходи фізичних осіб, військового збору і нарахувань єдиного соціального внеску та інших податків;
  • формування платіжних відомостей для виплати заробітної плати співробітникам та інших нарахувань;
  • формування звітів для податкових органів та органів статистики;
  • отримання аналітичної інформації про витрати на оплату праці.

Основні функціональні блоки розділу Зарплата:

  1. Нарахування зарплати – реалізовано через документ Нарахування зарплати та внесків. Це основний документ, в якому здійснюється розрахунок заробітної плати за певний період. 

В документі передбачено декілька закладок, на яких розраховуються: 

  • нарахування, належні штатним співробітникам за поточний місяць, а також донарахування або перерахунки за попередні місяці;
  • оплата за договорами цивільно-правового характеру;
  • соціальні відпустки по догляду за дітьми;
  • утримання з зарплати за виконавчими листами, профспілкові внески тощо;
  • податок на доходи фізичних осіб (ПДФО);
  • утримання в рахунок погашення позик співробітникам;
  • страхові внески (ЄСВ).
  1. Облік часу – містить документи для обліку робочого часу – табель, індивідуальні графіки, документи для реєстрації роботи у вихідні та свята, а також понаднормово.
  2. Утримання – для реєстрації та здійснення необхідних утримань з працівників, таких як аліменти, позики, профсоюзні внески та інше за виконавчими листами.
  3. Звітність, довідки – формуються регламентовані звіти для подання до податкових органів, органів статистики. А також формуються довідки про доходи для надання за запитом співробітникам.
  1. Бухоблік – блок розділу містить документи для реєстрації розподілу планових нарахувань співробітника за різними статтями фінансування і способом відображення в зазначеному місяці. Частки розподілу враховуються при відображенні заробітку за статтями обліку в документі Нарахування зарплати та внесків.

Блок містить обов'язковий для заповнення фінальний документ Відображення зарплати в бухгалтерському обліку, щопризначений для відображення витрат на оплату праці у фінансовому обліку та формує проведення в регламентованому обліку. Може заповнюватися за нарахуваннями при використанні підсистеми розрахунку зарплати, вручну або автоматично (в т. ч. при завантаженні з інших конфігурацій). 

Виплати

Використовується для виплати нарахованої заробітної плати через банк або касу підприємства. В програмі реалізована виплата нарахувань через Зарплатний проект.

Податки та внески

Цей розділ містить обов'язкові документи по обліку ПДФО:

  • заява на застосування пільги з ПДФО;
  • документ для перерахунку ПДФО;
  • заяви про скасування пільг ПДФО;
  • операції обліку ПДФО.

Є можливість формування їх друкованих форм. Це сприяє підвищенню точності даних та зменшує кількість помилок при веденні кадрового обліку.

Користувачі застосовують цей розділ меню за необхідності формування звітності з обліку податків та зборів, використовуючи Звіти по податках.

Налаштування і довідники

У програмі передбачена можливість реєстрації сум за широким спектром видів нарахувань, а також реєстрації виплат доходів для різноманітних цілей, різних графіків роботи співробітників, обліку видів стажу, категорій застрахованих осіб тощо.

Конфігурація містить багато вже існуючих видів нарахувань:

  • погодинна і відрядна оплата праці; 
  • премії; 
  • винагороди; 
  • стимулюючі виплати; 
  • доплати; 
  • надбавки; 
  • компенсації; 
  • натуральні доходи тощо. 

Нарахування з цього списку призначені не тільки для реєстрації сум, вони також використовуються для реєстрації відпрацьованого і невідпрацьованого часу співробітниками.

Програма має гнучкість налаштувань, що дозволяє адаптувати систему під потреби конкретного підприємства.

НДІ та адміністрування

Цій розділ меню має функціональні можливості, які застосовується для:

  • налаштування управління доступом до бази;
  • повнотекстового пошуку;
  • встановлення бізнес-процесів, задач та нотаток користувачів;
  • роботи з файлами та поштовими повідомленнями;
  • доналаштувань друкованих форм, додаткових звіти і обробок;
  • групової зміни об'єктів та вилучення відмічених об'єктів;
  • встановлення заборони редагування реквізитів об'єктів та дати заборони зміни даних;
  • налаштування та введення контактної інформації;
  • розсилки звітів;
  • резервного копіювання інформаційної бази.

Розглянувши можливості та особливості конфігурації BAS ЗУП редакції 3.0, можемо зробити висновок: BAS ЗУП – це потужний інструмент для автоматизації кадрового обліку та розрахунку заробітної плати. Використання цієї системи дозволяє підвищити ефективність роботи кадрової служби, зменшити кількість помилок та отримати точну і достовірну інформацію про персонал.<

Отримати демодоступ

автор
  • Діючий бухгалтер зі стажем більше 20 років та досвідом роботи на всіх дільницях обліку. Працювала на посадах головного бухгалтера та бухгалтера-експерта з консультування в програмі обліку.
*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.