спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua

Програми для подання електронної звітності: M.E.Doc і Fredo Звіт

(оновлено 29.12.2022)

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

Бухгалтери вже давно забули про часи, коли подання звітності займало багато часу, адже звіти були паперовими, а черги у різноманітні контролюючі органи – великими. Завдяки інтернету та сучасним технологіям з'явились програми для подання електронної звітності, що дозволяють швидко формувати звіти та за лічені хвилини доставляти їх адресатам.

Їх функціонал може відрізнятись, але всі програми створені для прискорення документообігу: відправки звітів, реєстрації податкових накладних та обміну первинними документами з контрагентами.

Найбільш популярні зараз Fredo Звіт та M.E.Doc, і сьогодні розглянемо та порівняємо їх.

Як почати роботу

Для початку роботи потрібно завантажити програмне забезпечення з сайту розробника.

Встановлення

Встановлення програм можна зробити двома способами:

  • локально (для роботи за одним ПК, для одного користувача);
  • в якості мережі (для декількох ПК, тобто одночасної роботи з базою декількох користувачів).

На сервері або на комп'ютері (наприклад, на комп'ютері головного бухгалтера) встановлюється серверна частина, після чого на інших комп'ютерах – клієнтська частина, станція.

Для кого підходить: для всіх суб'єктів господарської та підприємницької діяльності.

Робота в демо–режимі

Робота в програмному комплексі (ПК) Fredo Звіт в демо-режимі неможлива. За відсутності ліцензії вхід в програму заборонено.

Ви побачите наступне повідомлення.


М.E.Doc дозволяє роботу в демо-режимі. Користувач може розглянути інтерфейс, створити та зберегти документ, але в нього не буде можливості роздрукувати, підписати чи відправити його.


Створення звіту в демо-версії програми.

Створення податкової накладної в демо-версії.

Створення електронного документа в демо-версії.

Порівняння Fredo Звіт з М.E.Doc

Основною відмінністю Fredo Звіт від М.E.Doc є те, що М.E.Doc складена з модулів, які необхідно купувати окремо:

  • облік ПДВ (для реєстрації та обміну ПН/РК з контрагентами);
  • інтеграція з обліковими системами (для можливості заповнення звітів з облікової системи без проміжних файлів, та заповнення об'єднаної звітності);
  • акциз та ТТН.

Що ж до Fredo Звіт, він вже вже містить в собі ці модулі та не потребує додаткових витрат. Достатньо перейти у розділ «Звіти – Регламентована звітність» та вибрати «Регламентовані звіти Fredo Звіт» з головного меню.

Для початку роботи з програмою достатньо запустити Fredo Звіт з BAS та перевірити заповнення інформації у картці підприємства. Це суттєво скорочує час на формування звітності та виключає можливість помилок. В момент створення картки відбувається пряма інтеграція з BAS, на рівні бази Fredo Звіт. Таким чином, в процесі роботи передача даних буде відбуватись без проміжних файлів.

В М.E.Doc картка підприємства заповнюється вручну.

Також програму Fredo Звіт можна використовувати окремо, як і М.E.Doc, без запуску і стикування з BAS. Для цього достатньо на робочий стіл винести ярлик ezvit.lnk та запустити його.

Ще однією відмінністю між Fredo Звіт та М.E.Doc є інтерфейс програми.

Вікно вибору підприємства у Fredo Звіт.

Вікно вибору підприємства у М.E.Doc.

Резервні копії М.E.Doc та Fredo Звіт підходять для обох програм.

Тобто, резервну копію М.E.Doc можна відновити у Fredo Звіт для переносу даних або навпаки. Формати файлу резервної копії М.E.Doc та Fredo Звіт повністю однакові (*.ZBK *.ZBF). Єдина умова: програма повинна бути оновлена до останньої версії.

Для відновлення резервної копії при запуску програми М.E.Doc або Fredo Звіт необхідно у вікні вибору підприємства вибрати пункт «відновлення з резервної копії».

Так виглядає вікно вибору відновлення резервної копії у Fredo Звіт.

Це вікно вибору відновлення резервної копії у М.E.Doc.

Основна робоча область програми Fredo Звіт.

Основна робоча область програми М.E.Doc

В програмному комплексі Fredo Звіт, також як і у М.E.Doc, можна створювати та подавати звіти у різні контролюючі органи.

Створення та заповнення звітів у програмах Fredo Звіт та М.E.Doc

Для створення звітів у програмі Fredo Звіт необхідно перейти у розділ «Звітність» – «Реєстр звітів».

Ще однією відмінністю Fredo Звіт від М.E.Doc є вікно відображення звітів. У Fredo Звіт є два варіанти:

  • за граничним терміном подання звіту;
  • за періодом, в якому необхідно створити та відправити документ.

Вікно вибору створення звіту за терміном подання.

Вікно вибору створення звіту за періодом.

Тож, для створення звіту виберіть зручний варіант відображення та натисніть кнопку створити звіт або «Файл» – «Створити звіт».

У вікні, що відкрилося, виберіть розділ, куди необхідно подати звіт, і натисніть «Створити».

Для заповнення звіту з облікової системи необхідно натиснути кнопку «Заповнити» зверху у лівому кутку.

Після успішного заповнення звіту програма видасть відповідне повідомлення.

В програмі М.E.Doc для заповнення звіту з облікової системи необхідно придбати модуль «інтеграція з обліковою системою» та за допомогою файлу «Медове стикування» передати звіт з облікової системи у М.E.Doc.

Вікно вибору звіту у «медове стикування» та передача в М.E.Doc.

Скрін показує, що необхідно вибрати вкладку «Регламентовані звіти» та період, організацію і тип звіту, а потім натиснути кнопку «Знайти за параметрами». Після цього програма знайде звіт за заданими критеріями та відобразить його.

Для передачі звіту в М.E.Doc необхідно натиснути кнопку «передати у М.E.Doc».

Після успішної передачі програма видасть відповідне повідомлення.

В програмі звіт буде відображатись у періоді, в якому він знаходиться в обліковій системі.

Після передачі звіт може мати статус «вірний» або «помилковий», якщо документ пустий чи не заповнений.

Іншими відмінностями інтерфейсів є панель підписання, відправки звітів та панель вкладок з квитанціями.

В програмі М.E.Doc всі операції із звітом проводяться на нижній панелі «наступні дії», там же знаходяться протоколи обробки документів, квитанція №1 та квитанція № 2 про прийняття або не прийняття звіту/документу.

В Fredo Звіт панель підписання та відправки звітів знаходиться в верхній частині програми.




Протокол роботи з звітом знаходиться зліва у відкритому звіті/документі.

Відмінності програм

В Fredo Звіт відсутній розділ «реєстр виданих та отриманих податкових накладних». Але, оскільки більшість компаній використовує інтеграцію та працює з обліковою системою, необхідність в ньому просто відпала.

Немає також модулів «Автоматична обробка» та «Універсальний імпорт», але їх, як правило, використовують тільки компанії, яким треба обробляти велику кількість документів.

Також відсутній «Монітор обміну документами», модулі «Зарплата», «Корпорація», «РРО», «МСФЗ», «Банківський модуль», «Звітність до НБУ для небанківських установ». Замість модулів, як правило, використовуються можливості програми обліку.

Права доступу та мережа

Якщо ви використовуєте BAS для ведення обліку декількох організацій та маєте супровід ІТС лише для однієї, вам потрібно оформити доступ до сервісу здачі електронної звітності (сервіс СЕО) за допомогою Fredo Звіт для додаткової фізичної чи юридичної особи. Підписка на такий супровід оформляється на строк основного супроводу.

Якщо ж маєте потребу в мережевому варіанті програми, потрібно для кожної організації оформити разовий перехід. При продовженні ліцензії на наступний період генеруватиметься ліцензія для мережевого доступу.

Встановлення та налаштування мережевої версії та клієнтських робочих станцій в обох програмах відбувається однаково.

Вартість

Почнемо з того, що для користувачів ІТС ПРОФ програма FREDO Звіт буде безкоштовною, вона входить до сервісного пакету. А от M.E.Doc доведеться купувати за повною ціною.

Якщо ж ви не користуєтесь інформаційно-технологічним супроводом, ліцензію на FREDO Звіт потрібно придбати. Але й тут є різниця. Якщо ви купуєте ліцензію за мінімальною вартістю, в ній вже є:

  • звітність;
  • ПДВ;
  • акциз;
  • інтеграція.

M.E.Doc же пропонує кожен з цих модулів придбати окремо. І, якщо вони вам потрібні всі, вартість покупки перевищить вартість FREDO Звіт приблизно в чотири рази. Тобто, за одну і ту ж суму ви можете придбати M.E.Doc на рік або FREDO Звіт на чотири з однакови функціоналом.

Є різниця і у вартості переходу на мережеву версію. І вона теж не на користь M.E.Doc.

Але, якщо все ж таки у вас розширені потреби з надання звітності згідно з МСФЗ або ви ведете спрощений облік без програми, можливо, вам потрібен M.E.Doc з модулями МСФЗ або Заробітна плата

Облікові системи, в яких реалізований сервіс FREDO Звіт

Отже, для роботи з М.E.Doc треба вивантажувати файли з програм обліку та завантажувати їх у М.E.Doc. У Fredo Звіт все значно простіше, адже він інтегрується з більшістю програм обліку. Наприклад:

«BAS Бухгалтерія»;
«BAS Бухгалтерія КОРП»;
«BAS Комплексне управління підприємством»;
«BAS Управління торгівлею»;
«BAS Малий бізнес. ПРОФ»;
«BAS АГРО. Бухгалтерія»;
«BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу».

Сервіс також доступний в інших галузевих та спеціалізованих прикладних рішеннях, які розроблені на основі типових конфігурацій.

Подібності та відмінності

Оскільки обидві програми створені для подання звітності, вони мають багато загальних рис та можливостей. Наприклад:

  • перенесення архівних даних з програми М.Е.Doc;
  • підтримка сертифікатів КЕП основних АЦСК («ІДД ДФС» (безкоштовні ключі КЕП), Органів Юстиції України, «Укрзалізниця»; «Masterkey», АЦСК «Україна», «УкрСиббанк», «Ключові системи», «УСС», «ПриватБанк» та ін.);
  • можливість вести декілька підприємств в одній базі та робота в мережевому варіанті.

Але все ж таки кожна з них має свої особливості та відмінності, які можуть бути до вподоби різним користувачам.

FREDO Звіт

Має:

  • розширений комплект регламентованих звітів з оперативним оновленням порівняно з набором типових звітів в програмах для автоматизації бізнесу;
  • тісну інтеграцію з програмами для автоматизації бізнесу, яка дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту;
  • можливість заповнення звітів та документів «однією кнопкою»;
  • автоматичну перевірку заповнення документу за допомогою вбудованих камеральних перевірок;
  • відправку звітів до контролюючих органів в будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;
  • можливість використання КЕП, придбаних раніше, без додаткової оплати;

Якщо ж для роботи з M.E.Doc ви маєте ключі, наприклад, АЦСК «Україна» та вирішили змінити їх на ключі від «Приватбанку», потрібно платити за отримання нових ключів до кожного модуля окремо.

  • економію часу і грошей, адже доступ до сервісу FREDO Звіт надається без додаткової оплати в рамках оформлення доступу до онлайн-сервісів і оновлення програмної продукції (договір ІТС) рівня ПРОФ та Ретро.

М.Е.Doc

А далі розглянемо відмінності цієї програми. Отже, в М.Е.Doc є:

  • перенесення даних із СОТА та навпаки;
  • можливість заповнення деяких звітів на підставі тих, що були подані раніше;
  • реєстр отриманих та виданих податкових накладних;
  • зрозумілий та простий інтерфейс розділу «Звірка документів з ЄРПН»;
  • автоматична обробка документів;
  • реєстраційний ліміт, що показує залишок коштів на рахунку з ПДВ в податковій;
  • модулі Зарплата, НБУ, Банківські рахунки, МСФЗ .

Висновки

Для компаній, які мають потребу в веденні звітності за МСФЗ або ж ведуть простий облік без використання програми автоматизації обліку, можливо, цікавим буде М.Е.Doc, де є спеціальні модулі МСФЗ та Зарплата. Звичайно, за їх використання треба заплатити додаткові кошти та придбати КЕП.

Якщо ж компанія не має особливих запитів, їй підійде більш бюджетний (а для користувачів ІТС – безкоштовний) Fredo Звіт з простим та зрозумілим інтерфейсом. Його також зручно використовувати, коли у вас є ключі від податкової: в одному інтерфейсі отримуєте можливість відправляти та отримувати податкові накладні та подавати звітність. До того ж, Fredo Звіт інтегрується з програмою обліку без додаткових витрат, що дуже зручно.

Тож, якщо ви вирішили спробувати Fredo Звіт, звертайтеся: наші спеціалісти дадуть відповідь на всі ваші запитання та допоможуть з переходом на роботу в новій програмі подання звітності.

*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.