спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua

Інвентаризація:
необхідна і неминуча

Якість проведення інвентаризації впливає на якість роботи компанії. В рамках вебінару ми розглянемо випадки, в яких необхідно проводити інвентаризацію на підприємстві, порядок проведення та документальне оформлення всього процесу покроково.

calendar

ВЕБІНАР ВІДБУВСЯ 27 листопада 2020

people
programm

Програма вебінару

  • 1.

    Нормативна база, яка використовується при проведенні інвентаризації

  • 2.

    Документальне оформлення інвентаризації від «А» до «Я»

  • 3.

    Особливості інвентаризації необоротних активів

  • 4.

    Чим унікальна інвентаризація запасів?

  • 5.

    Особливості інвентаризації забезпечень і резервів, доходів і витрат майбутніх періодів.

  • 6.

    Податково-бухгалтерські наслідки інвентаризації.

Хто проводить вебінар?

НАТАЛІЯ САЛОВА

Наталія Салова

  • Старший викладач кафедри «Управління персоналом і економіка праці» (КНЕУ)
  • 20 років досвіду роботи в сфері бухгалтерського обліку та аудиту
  • Сертифікований фахівець з програмами МСФЗ DipIFR, IAB, САР

Реєструйтеся
і отримайте запис!

Заполните форму

и на указанный e-mail Вам будет выслан файл с книгой в формате PDF

*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.