Якість проведення інвентаризації впливає на якість роботи компанії. В рамках вебінару ми розглянемо випадки, в яких необхідно проводити інвентаризацію на підприємстві, порядок проведення та документальне оформлення всього процесу покроково. Реєструйтеся і задавайте питання, що цікавлять вас, тьютору протягом вебінару.
Для перегляду вебінару, будь ласка, зареєструйтеся
Програма вебінару
- Нормативна база, яка використовується при проведенні інвентаризації
- Документальне оформлення інвентаризації від «А» до «Я»
- Особливості інвентаризації необоротних активів
- Чим унікальна інвентаризація запасів?
- Особливості інвентаризації забезпечень і резервів, доходів і витрат майбутніх періодів.
- Податково-бухгалтерські наслідки інвентаризації.
Ведуча вебінару

Наталія Салова
Старший викладач кафедри «Управління персоналом і економіка праці» (КНЕУ)
20 років досвіду роботи в сфері бухгалтерського обліку та аудиту
Сертифікований фахівець з програмами МСФЗ DipIFR, IAB, САР