спілка автомазитароії бізнесу оренда програм автоматизації

0-800-750-680 

sale@aktiv.ua


Послуги програмістів

Впровадження та доопрацювання програм автоматизації бізнесу, оптимізація їх роботи і навчання користувачів працювати в удосконалених програмах. Постійна допомога з перенесенням залишків по рахункам та баз даних і оновленням нетипових конфігурацій, щоб ваша програма відповідала діючим нормам законодавства та мала розширений функціонал.

Програмісти займаються як невеликими доробками у вигляді нових друкованих звітів або форм, так і створенням нових модулей.

Замовити

Послуги

Оперативність

Установка і впровадження програмного забезпечення

Компетеції

Інтеграція програм з вашим сайтом

Лояльність

Оновлення нетипових конфігурацій

Якість обслуговування

Перенесення бази даних, довідників і залишків

Автоматический контроль

Навчання користувачів роботі в доопрацьованій програмі

Мгновенная передача

Оптимізація роботи програм автоматизації обліку

Працюючи з нами, ви отримуєте:

1

БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ

щодо можливостей доопрацювання програми

2

МОЖЛИВІСТЬ ПЛАНУВАННЯ БЮДЖЕТУ

на оптимізацію вашої програми обліку

3

НАЛАШТОВАНУ ПРОГРАМУ ОБЛІКУ

для роботи саме вашого підприємства

4

ДОГОВІР

з чіткими термінами та вартістю робіт

5

ПОПЕРЕДНЄ ТЕСТУВАННЯ

доробок перед їх впровадженням

6

ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК

безкоштовно протягом місяця

Працюйте з комфортом в оновленій програмі. Ми завжди відповідально виконуємо замовлення та робимо це так, щоб результат вас повністю задовольнив.

Реалізовані проекти

Наші нові рішення та доробки створені за запитами користувачів. Головна мета їх створення – оптимізація та зручність використання програмного забезпечення. Створюємо продукти, що максимально відповідають вашим запитам

Розробка модуля АС+

Автоматизація – одна із важливих складових сучасного бізнесу. Але нашим клієнтам важливо не тільки придбати відповідне програмне забезпечення, а ще й мати в ньому всі необхідні опції. Ми завжди йдемо на зустріч численим проханням та займаємось доробкою програм та втіленням власних розробок. Одна з них – модуль АС+

Задача

Створити модуль, який розширить можливості програми обліку:

  • додати зовнішні друковані форми та звіти на підставі інформаційної бази клієнта;
  • вдосконалити блок зарплати та кадрів;
  • розширити можливості податкового блоку;
  • втілити додаткові обробки даних.

Що зроблено

  • Вдосконалені існуючі форми документів
  • Додані друковані форми документів
  • Дороблено блок зарплати та кадрів
  • Розширено можливості податкового блоку
  • Впроваджені додаткові обробки

Додатково виводиться поле КВЕД у документі «Надходження товарів та послуг»

Додатково виводиться поле КВЕД у документі «Реалізація товарів та послуг»

В «Рахунку на оплату покупцю» виводяться детальні дані по Контрагенту: повна назва, адреса, розрахунковий рахунок МФО, ІПН, ЄДРПОУ.

З'явилася форма «Акт виконаних робіт від постачальника», яку можна роздрукувати на підставі документа «Надходження товарів та послуг».

На підставі документа «Надходження товарів та послуг» додані форми «Видаткова накладна на товари» та «Накладна на передачу у виробництво».

Додана «Товарно-транспортна накладна» зразка 2021 р. згідно з Законом №1534.

Форма ТТН отримала нові відомості, які реалізовані в друкованому варіанті. Даний тип друкованих форм документів використовується здебільшого для конфігурації Бухгалтерія ПРОФ. При виборі контрагента автоматично підтягується Основний договір, для чого застосовується типовий бланк, доступний до редагування. Є можливість зберегти договір в будь-якому форматі (Word, PDF, та ін.) та роздрукувати.

При виборі контрагента автоматично підтягується Основний договір, застосовується типовий бланк, який доступний до редагування.

Потім є можливість зберегти у будь-якому форматі (Word, PDF, та ін.).

Розрахунок лікарняних

Розрахунок відпускних

Табель обліку робочого часу

Створена «Підсумкова податкова накладна».
Формується звіт, в якому відображається інформація по першій та другій події, що дозволяє показати суму, на яку потрібно ще виписати податкові накладні.

Завантаження товарів із таблиці в форматі Excel.
Можливість завантаження даних в будь-який тип документа, де є значення «Товари». Завантажується інформація по номенклатурі завдяки пошуку по артикулу чи найменуванню. Додається кількість, ціна, сума. Автоматично при завантаженні в документі розраховується ставка та сума ПДВ.

Номенклатура, що не була створена в програмі, додається автоматично.

Створено «Звіт з рентабельності продажів по відношенню до надходження товарів та послуг».
Формується звіт та створюється графічне відображення на заданий період звіту у форматі діаграми чи гістограми.

Створено «Звіт з продажів/реалізації».
Новітній управлінський звіт для бухгалтерських програм BAS Бухгалтерія, BAS КОРП. Звіт допомагає аналізувати та контролювати валовий продаж по організації за обраний період в розрізі контрагентів, продукції і т.д.

Створено «Звіт з дебіторської заборгованості».
Управлінський звіт для бухгалтерських програм BAS Бухгалтерія, BAS КОРП допомагає проводити моніторинг, аналіз та контроль валової дебіторської заборгованості по організації за обраний період в розрізі контрагентів з метою подальшого планування діяльності підприємства та аналізу взаєморозрахунків з контрагентами.

Додана розсилка розрахункових листів співробітникам.
Втілена можливість щомісячно відправляти на електронну пошту розрахункові листи працівникам.

Всі проекти – це не просто веб-сторінки або програми, а вирішення бізнес-задач та реалізація поставлених цілей. У нашій команді працюють досвідчені спеціалісти, які спроможні виконувати найскладніші завдання.

  • Звіт аналізу руху грошових коштів по замовникам
  • Табель обліку робочого часу найманих працівників
  • Звіт по замовникам
  • Звіт по документах «Надходження товарів та послуг»

Вид діяльності компанії

Компанія займається будівництвом житлових та нежитлових будівель, виконує широкий спектр будівельно-монтажних робіт.

Проблема

В програмі обліку конфігурації Бухгалтерія недостатньо можливостей для того, щоб проводити контроль виробництва та аналізувати його ефективність.

Задача

Створити звіт, який дозволить аналізувати ці показники.

Що зроблено

Створено звіт «Звіт аналізу руху грошових коштів по замовникам», конфігурація Бухгалтерія, завдяки якому можна контролювати дані по кожному з них. Звіт дає можливість встановлювати фільтри по:

  • періоду;
  • контрагенту;
  • номеру договору;
  • документу оприбуткування;
  • номенклатурі.

Це дозволяє проаналізувати оприбутковані матеріали за кількістю та сумою (в тому числі ПДВ) і побачити ці ж показники в розрізі витрат та залишків.

Результат

Замовник має звіт, що повністю відповідає його потребам.

Вид діяльності компанії

Компанія займається створенням рекламної продукції.

Проблема

Для виконання робіт керівництво наймає сторонніх виконавців. Але воно не має документу, в якому ведеться зведений облік часу, що витрачиний ними на конкретний проєкт. Інша проблема – відсутнє автоматичне виставлення рахунків замовникам за ці роботи.

Задача

Створити документ ведення обліку робіт для контрагента з наймом сторонніх осіб та автоматичним механізмом створення рахунків контрагентам за надані послуги.

Що зроблено

Зведений табель робіт дизайнерів, конфігурація УТП.

Результат

Замовник має табель обліку робочого часу, що дозволяє йому аналізувати загальний час, затрачений на проект найманими працівниками. Також створена можливість формувати рахунки для оплати його замовникам. Документ повністю відповідає потребам.

Вид діяльності компанії

Компанія займається будівництвом.

Проблема

Для підвищення ефективності діяльності компанії не вистачає звіту, який би дозволяв проводити аналіз виробничих процесів та роботи з замовниками.

Задача

Створити звіт, який дозволить оперативно отримувати потрібні дані.

Що зроблено

Звіт по замовникам.

Результат

Керівництво має звіт для роботи в програмі обліку конфігурації Бухгалтерія з фільтрами по:

  • періоду;
  • контрагенту;
  • документу оприбуткування;
  • номенклатурі та ін.

Це дозволяє контролювати та аналізувати ефективність виробництва.

Вид діяльності компанії

Компанія займається виробництвом електричного й електронного устатковання для автотранспортних засобів.

Проблема

Для контролю документообігу не вистачає звіту, який би відображав список первинних документів, що проведені у програмі. Стандартними налаштуваннями не передбачено виведення списку із зазначеними полями, а сортування можливе лише по даті проведення, і не більше.

Задача

Створити звіт, який дозволить оперативно отримувати потрібні дані.

Що зроблено

Звіт з надходження товарів та послуг.

Результат

Створений звіт для конфігурації BAS КОРП «Надходження товарів та послуг». Він формує список первинних документів, проведених у програмі. Це допомагає уникнути непорозумінь з контрагентами та контролюючими органами.

Створений звіт дає можливість швидко формувати список проведених документів з деталізацією. Може виконувати роль реєстра первиних документів і зручний для використання у компаніях, що мають багато постачальників і великий документообіг.

Ціна робіт

на будь-яку доробку

850 грн/год

Замовити

Ми склали прайс на найбільш затребувані послуги програмістів, щоб ви могли орієнтуватися у вартості робіт

Вид робіт

Час (год), від

Сума (грн), від

Збільшення кількості знаків після коми в колонках «Кількість» та «Ціна без ПДВ» у документах «Надходження товарів», «Реалізація товарів», «Рахунок покупцю» та «Рахунок від постачальника»

2,0

1 700

Створення зовнішнього друку рахунку з логотипом та інформацією про організацію

2,0

1 700

Створення зовнішньої обробки для завантаження банківських виписок до програми автоматизації обліку

1,5

1 275

Завантаження даних у програму автоматизації обліку з файлів формату excel, dbf

3,0

2 550

Вивантаження зарплатної відомості з програми автоматизації обліку у «Клієнт-Банку»

3,0

2 550

Створення (розробка) ролі користувача з обмеженими правами

3,0

2 550

Створення зовнішньої друкованої форми договору за вашим зразком

2,0

1 750

Розробка звіту згідно з вашим ТЗ

4,0

3 400

Замовити

Почати співпрацювати з нами просто

1

Залишаєте заявку на сайті

2

Описуєте технічне завдання

3

Отримуєте прорахунок вартості робіт

4

Підписуєте договір

5

Отримуєте виконане замовлення

Маєте питання?

Замовляйте зворотній дзвінок, і наш менеджер допоможе вам

*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.