Послуги

Установка і впровадження програмного забезпечення

Інтеграція програм з вашим сайтом

Оновлення нетипових конфігурацій

Перенесення бази даних, довідників і залишків

Навчання користувачів роботі в доопрацьованій програмі

Оптимізація роботи програм автоматизації обліку
Працюючи з нами, ви отримуєте:
1
БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ
щодо можливостей доопрацювання програми
2
МОЖЛИВІСТЬ ПЛАНУВАННЯ БЮДЖЕТУ
на оптимізацію вашої програми обліку
3
НАЛАШТОВАНУ ПРОГРАМУ ОБЛІКУ
для роботи саме вашого підприємства
4
ДОГОВІР
з чіткими термінами та вартістю робіт
5
ПОПЕРЕДНЄ ТЕСТУВАННЯ
доробок перед їх впровадженням
6
ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК
безкоштовно протягом місяця
Працюйте з комфортом в оновленій програмі. Ми завжди відповідально виконуємо замовлення та робимо це так, щоб результат вас повністю задовольнив.
Реалізовані проекти
Наші нові рішення та доробки створені за запитами користувачів. Головна мета їх створення – оптимізація та зручність використання програмного забезпечення. Створюємо продукти, що максимально відповідають вашим запитам
Автоматизація – одна із важливих складових сучасного бізнесу. Але нашим клієнтам важливо не тільки придбати відповідне програмне забезпечення, а ще й мати в ньому всі необхідні опції. Ми завжди йдемо на зустріч численим проханням та займаємось доробкою програм та втіленням власних розробок. Одна з них – модуль АС+
Задача
Створити модуль, який розширить можливості програми обліку:
- додати зовнішні друковані форми та звіти на підставі інформаційної бази клієнта;
- вдосконалити блок зарплати та кадрів;
- розширити можливості податкового блоку;
- втілити додаткові обробки даних.
Що зроблено
- Вдосконалені існуючі форми документів
- Додані друковані форми документів
- Дороблено блок зарплати та кадрів
- Розширено можливості податкового блоку
- Впроваджені додаткові обробки
Всі проекти – це не просто веб-сторінки або програми, а вирішення бізнес-задач та реалізація поставлених цілей. У нашій команді працюють досвідчені спеціалісти, які спроможні виконувати найскладніші завдання.
- Звіт аналізу руху грошових коштів по замовникам
- Табель обліку робочого часу найманих працівників
- Звіт по замовникам
- Звіт по документах «Надходження товарів та послуг»
Вид діяльності компанії
Компанія займається будівництвом житлових та нежитлових будівель, виконує широкий спектр будівельно-монтажних робіт.
Проблема
В програмі обліку конфігурації Бухгалтерія недостатньо можливостей для того, щоб проводити контроль виробництва та аналізувати його ефективність.
Задача
Створити звіт, який дозволить аналізувати ці показники.
Що зроблено
Створено звіт «Звіт аналізу руху грошових коштів по замовникам», конфігурація Бухгалтерія, завдяки якому можна контролювати дані по кожному з них. Звіт дає можливість встановлювати фільтри по:
- періоду;
- контрагенту;
- номеру договору;
- документу оприбуткування;
- номенклатурі.
Це дозволяє проаналізувати оприбутковані матеріали за кількістю та сумою (в тому числі ПДВ) і побачити ці ж показники в розрізі витрат та залишків.
Результат
Замовник має звіт, що повністю відповідає його потребам.
Ціна робіт
850 грн/год
Ми склали прайс на найбільш затребувані послуги програмістів, щоб ви могли орієнтуватися у вартості робіт
Вид робіт |
Час (год), від |
Сума (грн), від |
---|---|---|
Збільшення кількості знаків після коми в колонках «Кількість» та «Ціна без ПДВ» у документах «Надходження товарів», «Реалізація товарів», «Рахунок покупцю» та «Рахунок від постачальника» |
2,0 |
1 700 |
Створення зовнішнього друку рахунку з логотипом та інформацією про організацію |
2,0 |
1 700 |
Створення зовнішньої обробки для завантаження банківських виписок до програми автоматизації обліку |
1,5 |
1 275 |
Завантаження даних у програму автоматизації обліку з файлів формату excel, dbf |
3,0 |
2 550 |
Вивантаження зарплатної відомості з програми автоматизації обліку у «Клієнт-Банку» |
3,0 |
2 550 |
Створення (розробка) ролі користувача з обмеженими правами |
3,0 |
2 550 |
Створення зовнішньої друкованої форми договору за вашим зразком |
2,0 |
1 750 |
Розробка звіту згідно з вашим ТЗ |
4,0 |
3 400 |
Почати співпрацювати з нами просто
1
Залишаєте заявку на сайті
2
Описуєте технічне завдання
3
Отримуєте прорахунок вартості робіт
4
Підписуєте договір
5
Отримуєте виконане замовлення
Маєте питання?
Замовляйте зворотній дзвінок, і наш менеджер допоможе вам



