спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua


Онлайн-сервіс BAS

Будь-яка конфігурація BAS у «хмарі» з відмінним сервісом та доступом 24/7

settings

Сервери розташовані на території країн – членів ЄС та захищені від DDoS-атак

consultant

Консультації бухгалтерів-аналітиків з досвідом більше 5 років

reload

Регулярне оновлення та резервне копіювання

tools-and-utensils

Безкоштовне перенесення вашої бази

Онлайн-сервис BAS

Онлайн-сервіс BAS – це можливість працювати дистанційно в будь-який час доби і з будь-якої точки світу в знайомій програмі

Програма розміщена у «хмарі» та доступна бухгалтеру через інтернет з домашнього комп'ютера, ноутбука або телефона

Підключайтеся до Бухгалтерії онлайн сьогодні і починайте працювати безпечно з дому

Підберемо і розрахуємо конфігурацію BAS під ваші індивідуальні потреби

Залишайте заявку і протягом 15 хвилин отримайте повну консультацію щодо вибору оптимального програмного рішення та тарифу для автоматизації вашого бізнесу

Замовити безкоштовну консультацію
В кожному тарифі безкоштовно

Тарифи*

Лайт
(1 база одночасно)

550 грн/міс
(без консультацій при оплаті від 3 міс)

682 грн/міс
(при оплаті від 3 міс)

Замовити

Старт
(1 база одночасно)

787 грн/міс
(при оплаті за рік)

908 грн/міс
(при оплаті за місяць)

Замовити

Профі
(1 база одночасно)

  • 600 хвилин консультацій
  • 20 Гб під бази, документи та програми на хмарі
  • RDP-доступ з робочим столом
  • 1 виділений IPv4
  • модуль АС+

1451 грн/міс
(при оплаті за рік)

1572 грн/міс
(при оплаті за місяць)

Замовити

* Разове підключення «BAS Комплексне управління підприємством» – 3000 грн

Бізнес-тарифи

Бізнес-5
(5 робочих місць)

Бізнес-10
(10 робочих місць)

Бізнес-15
(15 робочих місць)

1 база одночасно, 50 гб для інформаційних баз, M.Е.doc і документи на хмарі, WinSrv 2016 з «робочим столом», 1 виділений IPv4

Бізнес-5
(5 робочих місць)

  • 1 база одночасно
  • 50 гб для інформаційних баз
  • M.Е.doc і документи на хмарі
  • WinSrv 2016 з робочим столом
  • 1 виділений IPv4
  • 1200 хвилин консультацій

2 661 грн/міс
(при оплаті за рік)

2 903 грн/міс
(при оплаті за місяць)

Замовити

Бізнес-10
(10 робочих місць)

  • 1 база одночасно
  • 50 гб для інформаційних баз
  • M.Е.doc і документи на хмарі
  • WinSrv 2016 з робочим столом
  • 1 виділений IPv4
  • безліміт з консультацій

4 839 грн/міс
(при оплаті за рік)

5 081 грн/міс
(при оплаті за місяць)

Замовити

Бізнес-15
(15 робочих місць)

  • 1 база одночасно
  • 50 гб для інформаційних баз
  • M.Е.doc і документи на хмарі
  • WinSrv 2016 з робочим столом
  • 1 виділений IPv4
  • безліміт з консультацій

6 655 грн/міс
(при оплаті за рік)

7 018 грн/міс
(при оплаті за місяць)

Замовити

У вашому розпорядженні:

  • Розширення жорсткого диска на 10 Гб (SSD) – 150 грн. в місяць.
  • Розширення оперативної пам'яті приватної хмари на 1 Гб (DDR4) – 150 грн. в місяць.
  • Підтримка галузевих рішень (1 кат.): – 225 грн. в місяць.
  • Додаткові консультації – 650 грн. за годину.

Ви можете замовити додатково:

  • Один користувач – 380 грн. в місяць.
  • Одна конфігурація – 450 грн. в місяць.
  • Конфігурація та користувач – 550 грн. в місяць.
  • Одне ЄДРПОУ – 450 грн. в місяць
  • ЄДРПОУ та користувач – 550 грн. в місяць
  • База – 450 грн. в місяць

Чому BAS у «хмарі» вигідна для підприємства?

Відсутність капітальних витрат

Відсутність капітальних витрат на придбання ліцензій, обладнання і подальше обслуговування

Вартість послуги фіксована

Вартість послуги фіксована незалежно від кількості використовуваних конфігурацій (рішень)

 Всі оновлення

Всі оновлення програми для клієнта робляться абсолютно безкоштовно

Служба підтримки «Актив-Софт»

Служба підтримки «Актив-Софт» працює, щоб допомогти вам з вирішенням робочих питань

Ваші дані завжди надійно захищені

Ваші дані завжди надійно захищені шифруванням і щоденним резервним копіюванням

Автоматичний обмін даними

Автоматичний обмін даними з програмою обліку BAS, «Новою поштою», «Інтайм» та іншими сервісами

Економія в цифрах

до 40%

економії на обслуговуванні та оплаті супроводу (ІТС)

до 60%

на купівлі дорогих ліцензій

до 90%

на наймі технічного персоналу

на 95%

часу на простоях

100%

економії на використанні технічного обладнання (сервер, ДБЖ і т.д.)

BAS у «хмарі» для бухгалтера

01

ЗНАХОДЬТЕСЯ В БЕЗПЕЦІ
Віддалений доступ дозволяє працювати з будь-якого місця, де є інтернет та ніщо не загрожує вашому життю. В сучасних умовах це одна найголовніших переваг

02

ЗБЕРІГАЙТЕ БІЗНЕС
Стабільна робота допоможе підтримати економіку держави, а за надійність збереження ваших даних відповідає команда «Актив-Софт»

03

ВЧАСНО ВІДПРАВЛЯЙТЕ ЗВІТИ
Робіть це віддалено та отримуйте квитанції в M.Е.Doc всього в 1 клік прямо з «хмари»

04

ПРАЦЮЙТЕ БЕЗ СТРЕСІВ
Стабільна робота серверів, цілодобовий доступ та завжди актуальні форми звітів і регламентних документів – запорука спокою

Доступні конфігурації (рішення)

BAS бухгалтерія

BAS бухгалтерія
Призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включно з підготовкою обов’язкової (регламентованої) звітності в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: гуртову та роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включно з субкомісію), надання послуг, виробництво тощо

Демо-доступ
BAS бухгалтерія КОРП

BAS бухгалтерія КОРП
Програмне рішення, яке поєднує у собі бухгалтерський облік та розрахунок заробітної плати. Це комплексний продукт, що автоматизує основні функції бухгалтерської служби підприємства. Рішення затребуване користувачами, яким потрібен розширений кадровий облік та потужний розрахунок заробітної плати

Демо-доступ
BAS КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

BAS КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Рішення дозволяє забезпечити потреби в автоматизації підприємств різних галузей та будь-яких видів діяльності, підходить для управління та обліку на підприємствах малого та середнього бізнесу. Програма дає можливість організувати єдину інформаційну систему для якісного та зручного управління різними напрямками роботи

Демо-доступ
BAS АГРО

BAS АГРО
Оптимальне рішення для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, отримання інформації для аналізу діяльності підприємств з виробництва та переробки сільськогосподарської продукції (тваринництва, рослинництва та птахівництва)

Демо-доступ
BAS АГРО

BAS МАЛИЙ БІЗНЕС
Рішення підійде підприємцям, які ведуть управлінський облік. Його використовують в якості управлінської бази компаній з обміном даними з «BAS Бухгалтерія». Воно має розширений функціонал, що підійде практично для будь-якого бізнесу: послуги, виробництво або торгівля)

Демо-доступ
BAS АГРО

BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ
Якісний інструмент для сучасного торговельного підприємства, що дозволить йому працювати більш ефективно. Це точна оперативна інформація, що показує поточний стан підприємства в реальному часі, а ще доступність різноманітних звітів, що дозволяють приймати ефективні рішення на всіх рівнях управління

Демо-доступ
BAS АГРО

BAS Роздрібна торгівля
Практичне рішення для торгових мереж та розрізнених торгових точок. Допомагає автоматизувати бізнес-процеси підприємства, працює як робоче місце касира та зручне для компанії з великою кількістю робочих місць.

Демо-доступ
BAS АГРО

BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу
Програма, що створена з урахуванням вимог галузевої специфіки комбінатів хлібопродуктів, елеваторів, мукомольних та комбікормових заводів і подібних підприємств. 

Демо-доступ

Почати роботу просто! Вам знадобиться всього кілька хвилин

1

Зареєструйтеся

2

Дочекайтесь листа з інструкціями

3

Завантажте ярлик

4

Використовуйте логін та пароль, які отримали у листі

5

Відкрийте перенесену базу або створіть нову

В кожному тарифі безкоштовно

  • автоматичне оновлення типових рішень (баз)
  • відкритий доступ до конфігуратора для внесення змін у коді
  • створення резервних копій та зберігання за останні 2 дні
  • інтернет-доступ до методичних матеріалів, бухгалтерської періодики
В кожному тарифі безкоштовно

Найбільш актуальні питання про онлайн-бухгалтерію

Наскільки надійно зберігаються бази даних?

Сервери знаходяться на території країн-членів ЄС. Вони мають надійний захист від стороннього втручання та різного виду атак. Адмініструванням займаються професійні адміністратори, для роботи використовується ліцензійне програмне забезпечення.

Використання онлайн-сервісу BAS набагато надійніше, ніж збереження бази даних на ноутбуку, стаціонарному комп'ютері, SSD чи флешці.

Чи не дешевше придбати стаціонарну версію?

Ви самі можете порахувати витрати в обох випадках і зрозуміти, що оренда буде набагато економічнішою. Якщо ви вирішите придбати стаціонарну версію, вам також знадобиться інформаційно-технологічний супровід (ІТС), адже тільки так матимете в себе останні доробки, довідники та актуальні бланки звітів і документів.

Коли ж ви захочете працювати онлайн, що в наш час є дуже актуальним, вам потрібно оплатити придбання серверу, його установку та роботу фахівця, який буде його обслуговувати.

Тож, оренда BAS в декілька разів дешевшою.

Чи складний функціонал?

Якщо ви вже працювали зі стаціонарною версією, робота в онлайн-сервісі нічим не буде відрізнятись. У вас буде звичний робочий екран та програма, з якою ви працювали раніше.

Коли ж ви вперше спробуєте роботу в BAS, побачите зручний та зрозумілий інтерфейс. Розібратись в налаштуваннями та функціоналом нескладно, і ви швидко оцінете всі її можливості. До того ж, ви завжди зможете звернутися до нас за консультацією.

Чи не обмежені функції в онлайн-версії BAS?

Ні. Функціонал програми не залежить від того, придбали ви стаціонарну версію чи вирішили працювати в «хмарі».

Якщо ви вже працювали в BAS, отримаєте ту ж програму тільки з онлайн-доступом. А це значить, що працювати зможете з будь-якої точки світу, де є інтернет. Звичайно, вам знадобиться смартфон, стаціонарний комп'ютер або ноутбук. Всі оновлення встановлюються автоматично, також проводиться регулярне збереження даних.

А тим, хто тільки збирається обрати собі надійного помічника, ми допоможемо знайти саме ту програму, яка буде максимально відповідати вашим потребам.

Чи потрібно вручну переносити дані з інших програм обліку?

Ні, вам не потрібно витрачати на це час. Наші спеціалісти вивантажать базу у хмару, і ви зможете продовжити роботу.

Чи підключається торгове обладнання до онлайн-бухгалтерії?

Так. До онлайн-бухгалтерії підключається касовий апарат, сканер штрих-кодів та принтер для друку етикеток

Як підключитись до онлайн-бухгалтерії?

Потрібно зробити наступні кроки:

  • отримати консультацію нашого спеціаліста;
  • укласти договір;
  • виконати налаштування віддаленого доступу;
  • перенести існуючу базу;
  • отримати консультацію по використанню BAS на віддаленому сервері та розпочати роботу.

Ще сумніваєтеся?

Залиште заявку на демо-доступ, щоб особисто переконатися в якості і зручності сервісу

*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.