Основні можливості системи
01
Управління торгівлею
- Визначення правил призначення цін і знижок на товари і послуги;
- Гуртова торгівля:
- Приймання і виконання Замовлень покупців;
- Торгівля без замовлень;
- Роздрібна торгівля в режимах online і offline;
- Приймання і передача товарів на комісію;
- Приймання і передача зворотної тари;
- Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
- Оформлення невідфактурованих поставок постачальників з використанням складських ордерів;
- Підбір оптимальних постачальників товарів;
- Планування і план-фактний аналіз продажів і купівель;
- Аналіз торговельної діяльності та товарообігу підприємства;
- Управління взаємовідносинами з постачальниками і покупцями;
02
Складський облік
- Підтримка ордерного і неордерного складу
- Облік за серіями, партіями, термінами придатності
- ABC/XYZ-аналіз запасів
- Планування залишків і товарний календар
03
Фінанси
- Облік касових і банківських операцій
- Планування руху грошових коштів
- Еквайринг і робота з підзвітними особами
- Аналітика за надходженнями та витратами
04
Облік необоротних активів
- Основні засоби, НМА, малоцінні активи
- Повний життєвий цикл: від введення в експлуатацію до списання
05
Кадровий облік і зарплата, робота з підзвітними особами
- Штатний розклад, особові картки, військовий облік
- Прийом, переведення, звільнення
- Табелі, облік робочого часу, понаднормові
- Розрахунок зарплати, премій, відпусток, податків
06
Виробництво та витрати
- Облік основного і допоміжного виробництва
- Давальницька схема, собівартість, переробка
07
Бухгалтерський і податковий облік
- Формування бухгалтерських проводок
- Автоматизація ПДВ та податку на прибуток
- Підтримка різних систем оподаткування
08
Регламентована звітність
- Надсилання звітності через FREDO Звіт
- Формати ДПСУ (*.xml), електронні накладні
Для кого підходить ця програма?

Гуртова і роздрібна торгівля

Мережеві магазини

Дистриб’ютори

Сервісні компанії

Виробничі підприємства з власним збутом
Вартість
підприємством
93 000 грн.
на 1 робоче місце
6 000 грн.
на 5 робочих місць
21 000 грн.

Пільговий перехід із УТП
Якщо ви користуєтесь попередньою версією «Управління торговим підприємством (УТП)» — перехід коштує лише 600 грн*!
- Всі дані залишаються в системі
- Процес максимально простий: лише оновлення
- Пільги діють для користувачів із супроводом Ретро 1-ї категорії
*Пільгова ціна розповсюджується на всіх користувачів УТП з діючим супроводом Ретро 1-ї категорії.
Стандартний апгрейд для інших систем
Перехід на BAS Управління торговим підприємством можливий з таких продуктів:
- Усі версії старої програми 7.7
- BAS Бухгалтерія, BAS Управління торгівлею, BAS Малий бізнес, BAS Зарплата та Управління персоналом
- Управління невеликою фірмою, Торгівля для приватних підприємців
- програми для бюджетної сфери

Програмне забезпечення постійно вдосконалюється, тому для ефективної та зручної роботи створюються спеціальні послуги. ІТС галузеве рішення – одна з них.
Купуючи програму з ІТС в «Актив-Софт», ви отримуєте
1
FREDO ЗВІТ ДЛЯ 1 ЄДРПОУ
Надсилайте звіти до контролюючих органів безкоштовно через електронний сервіс FREDO Звіт та заощаджуйте час! Обмінюйтесь накладними, коригуваннями, документами та звітами у два кліки.
2
ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З РОБОТИ В BAS
Отримуйте експертні консультації з бухгалтерського, податкового та управлінського обліку у програмі, а також технічну підтримку роботи в BAS. Керуйтеся лише достовірними даними!
3
АВТОМАТИЧНЕ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ
Сервіс автоматично завантажує та самостійно здійснює оновлення конфігурацій та технологічної платформи у встановлений час. У вас буде доступ до всіх інструментів від розробника.
4
ОНЛАЙН-СЕРВІС FREDO ДОКМЕН
Інтеграція з BAS дозволяє обмінюватися документацією з партнерами лише в пару кліків миші. Працюйте з контрагентами онлайн та заощаджуйте папір.
5
КОНСУЛЬТАЦІЇ АУДИТОРА
Уточнюйте інформацію з важливих питаннь щодо звітності у фахівців. 12 консультацій на рік, щоб ви не сумнівалися, що заповнюєте все правильно.
6
СЕРВІС «ЛЕКТОРІЙ»
Отримуйте онлайн-доступ до семінарів, відеозаписів, періодики та будьте в курсі законодавчих змін. Сервіс корисний для бухгалтерів, керуючих, працівників кадрової та технічної служби.
7
ОНЛАЙН-СЕРВІС RDI SERVICE
Отримуйте автоматичне оновлення нормативно-довідкової інформації BAS:
- регламентована інформація про ставки податків та зборів;
- індекси інфляції та курси валют.
Оновлюються і класифікатори: банків, професій, КОАТУУ, УКТ ЗЕД, ДКПП, підстави спеціального стажу, підстави звільнення з КЗпП.
Хочете дізнатись більше або замовити консультацію?
Наші спеціалісти допоможуть підібрати найкраще рішення саме для вашої компанії та запропонують демонстрацію програми.
Звертайтесь вже зараз!



