Резервне копіювання інформаційної бази — один із ключових кроків для безпечної роботи в програмі Облік бюджетної установи. Правильно налаштована копія дозволяє швидко
відновити дані та уникнути ризику їхньої втрати. У цій статті розглянемо всі доступні способи створення резервних копій і як налаштувати автоматичне копіювання.
Перед тим як створювати резервну копію інформаційної бази всі інші користувачі повинні вийти з програми.
Для створення резервної копії інформаційної бази існують три способи.
Створення резервної копії в режимі Конструктор (Конфігуратор)
Заходимо в програму в режим Конструктор.
Як заходити в режимі Конструктор
В режимі Конструктор є можливість створювати резервну копію інформаційної бази в довільному порядку. Шлях до створення копії: Підсистема Адміністрування — Вивантажити
інформаційну базу — вибираємо шлях для файлу на комп'ютері.
Вивантаження інформаційної бази в програмі в режимі Конструктор
Вибір шляху для файлу для резервної копії в режимі Конструктор
У вікні, яке відкриється, вибрати каталог, де буде зберігатися резервна копія, і задати найменування файлу, в який вона буде записана. Потім натиснути кнопку
«Зберегти». Після закінчення вивантаження з’явиться повідомлення, що вивантаження інформаційної бази завершене.
Створення резервної копії в робочому режимі самої програми
Заходимо в програму у робочому режимі (в свою робочу базу). Шлях до створення резервного копіювання бази: Підсистема Адміністрування — Резервне копіювання ІБ.
Як заходити в робочий режим програми
Підсистема Адміністрування — Резервне копіювання ІБ в робочому режимі в програмі
У вікні вибрати каталог, де буде зберігатися резервна копія, а потім натиснути кнопку «Зберегти».
Створення резервної копії бази в робочому режимі програми
Налаштування резервного копіювання за розкладом в автоматичному режимі
Ця функція дозволяє настроїти резервне копіювання інформаційної бази за розкладом або під час завершення роботи з програмою. Шлях до встановлення резервного копіювання за
розкладом у програмі КБС: Підсистема Адміністрування — Налаштування резервного копіювання.
Встановлення резервного копіювання бази в програмі
У вікні, що відкриється, поставити позначку «Виконувати автоматичне резервне копіювання» і вибрати його періодичність: при (кожному) завершенні роботи або за
створеним розкладом.
Є можливість створювати резерне копіювання інформаційною бази з періодом:
Загальний (дата початок з …. дата закінчення по …..).
Денний (час початку з ….. час закінчення по …..).
Тижневий (повторювати кожні …. тижні).
Місячний (вибираються потрібні місяці у вікні).
Також потрібно вибрати каталог для збереження резервної копії і параметри зберігання резервних копій.
Приклад створення тижневого резервного копіювання ІБ у програмі
Якщо ви активували створення резервної копії інформаційної бази під час завершення роботи програми, то при виході з’явиться вікно з пропозицією створити таку копію. Якщо
зняти позначку в цьому вікні, резервну копію створено не буде.
Вікно завершення програми у робочому режимі
Регулярна робота з резервними копіями робить систему більш надійною, а вашу діяльність — спокійною та передбачуваною. Дотримуйтесь інструкцій, описаних вище, і ваша
інформаційна база завжди буде під захистом.
Якщо у вас ще немає надійного помічника для ведення обліку в бюджетній установі, або ж частину роботи доводиться виконувати в різних програмах чи Excel, варто розглянути
можливість перейти на комплексне рішення. Програма Облік бюджетної установи поєднує бухгалтерський, кадровий та фінансовий облік в одній системі, автоматизує ключові процеси та
допомагає уникнути помилок під час роботи з даними. Це зручний інструмент, який підтримує стабільність вашої установи та забезпечує комфорт у щоденних задачах.