спілка автоматизаторів бізнесу оренда програм автоматизації

+38(093) 170-70-00 

sale@aktiv.ua

Попередження

JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 147

Огляд конфігурацій BAS

(оновлено 09.02.2021)

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

Вибір оптимального програмного забезпечення (ПЗ) - це не лише підбір робочого інструменту бухгалтера, але й запорука оптимізації використання робочого часу та скоординованої співпраці між різними підрозділами бухгалтерської служби. Ринок бухгалтерських програм пропонує різні прикладні рішення, як із добре відомими, так і зовсім незнайомими назвами. Кожному бухгалтеру важливо не загубитися у морі інформації і зробити правильний вибір. Спробуємо допомогти розібратися у наступних питаннях:

Припинення підтримки “BAS“

Ще у 2020 році було анонсовано припинення підтримки низки конфігурацій на платформі “BAS”. Це не миттєве і раптове закінчення обслуговування, але інформація спонукає замислитися. Бо після здачі річної звітності за 2020 рік, тобто навесні 2021 року, припиняється підтримка “BAS Бухгалтерія для України 8” редакція 2.0.

Підтримка конфігурації “Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства” буде здійснюватися до 31.07.2021, але користувачам вже запропонований перехід на альтернативний варіант “BAS АГРО. Бухгалтерія”.

BAS АГРО. Бухгалтерія

Ця конфігурація розроблена на базі “BAS Бухгалтерія” і містить весь функціонал цього ПЗ, але з огляду на специфіку діяльності сільськогосподарських підприємств в ній реалізовані модулі:

  • облік біологічних активів;
  • облік транспорту та сільгосптехніки;
  • облік оренди землі.

“BAS АГРО. Бухгалтерія” здатна вирішувати всі задачі, які стоять перед бухгалтерською службою будь-якого сільськогосподарського підприємства, але це ПЗ призначене виключно для ведення бухгалтерського і податкового обліку і не може бути використане для автоматизації інших підрозділів підприємств. Для вирішення цих потреб слід підібрати інший програмний продукт.

Чим відрізняються “Бухгалтерія для України” 2.0 та “BAS Бухгалтерія”?

Найменш вразливими через зміни будуть саме користувачі “Бухгалтерія для України” редакція 2.0, тому що вони не відчують ніяких принципових змін у роботі. Це демонструє навіть візуальне порівняння “BAS Бухгалтерія” та “Бухгалтерія для України” редакція 2.0.:

BAS Бухгалтерія Бухгалтерія для України”= 2.0

А от користувачам, які планували змінити редакцію 1.2. чи “Бухгалтерію 7.7" на більш сучасне ПЗ, слід звернути особливу увагу на новий український продукт “ВAS (Business Automation Software) Бухгалтерія”.

Зміни між двома програмними продуктами будуть поступово зростати через наявність наступних доробок у “BAS Бухгалтерії” та їхню відсутність у “Бухгалтерії для України” редакція 2.0. Користувачі “Бухгалтерії 8” редакції 1.2 чи “Бухгалтерії 7.7”. мають розуміти, що відмінності між цими конфігураціями і другою редакцією, а тим більше продуктом “BAS Бухгалтерія”, суттєвіші. Перш за все, це - абсолютно оновлений інтерфейс користувача. В продуктах BAS використовується інтерфейс “Таксі”, вже добре знайомий по “Бухгалтерії для України” редакція 2.0. Але тим, хто вперше стикається з ним, для його опанування потрібні час для навчання та певний адаптаційний період в роботі.

Окрім цього, “BAS Бухгалтерія”, так само, як і “Бухгалтерія для України” редакція 2.0 розроблена на основі “керованих форм”, що надає користувачеві можливість самостійно налаштовувати інтрефейс під особисті потреби, прибравши зайві документи з поля зору; налаштовувати звіти, зберігати їх або накопичувати потрібні звіти для роботи.

BAS Бухгалтерія КОРП

“Бухгалтерія для України” - надзвичайно поширене ПЗ серед малих та середніх українських підприємств, однак бухгалтери знають, що модуль “Зарплата і кадри” в ньому обмежений в можливостях: наприклад, відсутній автоматичний розрахунок відпускних, лікарняних, тощо. Тому це викликає незручності в роботі бухгалтера та потребує значних витрат часу для розрахунків вручну. Більшість підприємств із великою кількістю працівників чи складним обліком зарплати одночасно з “Бухгалтерія для України” застосовували і конфігурацію “Зарплата і Управління Персоналом для України”. При переході на програмний продукт “BAS Бухгалтерія КОРП” необхідності у використанні двох конфігурацій вже немає, бо запропоноване розробниками нове прикладне рішення крім бухгалтерського обліку містить розширений модуль обліку зарплати.

BAS Комплексне управління підприємством (BAS КУП)

Не менш поширеним для ведення обліку серед малого та середнього бізнесу поряд з “Бухгалтерією для України” є використання конфігурації “Управління торговим підприємством для України”. Користувачів цього ПЗ теж чекають новини. На заміну цьому прикладному рішенню прийшов новий продукт лінійки ВАS - "BAS Комплексне управління підприємством" (BAS КУП). “Управління торговим підприємством для України” впродовж тривалого часу була однією з найуживаніших програм, бо більшість торговельних підприємств використовують саме це ПЗ. Період переходу на новий програмний продукт потребує певного часу, як з боку користувачів, так і з боку розробників, тож наразі підтримка “Управління торговим підприємством для України” є актуальною, але з 01.03.2021 обслуговування буде переведене на новий тарифний план “ІТС Ретро”. Коли саме програму буде знято з продажу - невідомо.

Запропонований розробниками “BAS КУП” містить значну низку переваг, хоча зрозуміло, що для навчання персоналу, перенесення великих обсягів даних та пристосування програми для використання у роботі потрібен певний час, як і при будь-якому переході на нове програмне забезпечення.

Декілька слів про основні відмінності між “Управлінням торговим підприємством для України” і "BAS Комплексне управління підприємством":

  • всі документи і звіти доступні у головному інтерфейсі “Управління торговим підприємством”, тоді як у "BAS Комплексне управління підприємством" додатковий функціонал прихований і відкривається через налаштування системи:
BAS Комплексне управління підприємством
  • наявні відмінності у механізмах проведення документів;
  • на відміну від “Управління торговим підприємством” у модулі “Зарплата і кадри” “ВAS КУП” є декілька виробничих календарів, а не один. А також виведені окремі ролі для кадровика та працівника по розрахунку зарплати, тоді як в “Управління торговим підприємством” єдиний інтерфейс;
  • виробничі специфікації в продукті BAS містять не лише матеріали, але і трудовитрати. Також у новому ПЗ більш зручний і детально реалізований механізм списання матеріалів.

Цей тезовий перелік не є вичерпним і містить лише основні розбіжності між цими двома програмами.

Маємо надію, що нове комплексне рішення, яке порівняно з “Управління торговим підприємством” має розширені можливості, буде зручним і вичерпним для ведення обліку малих та середніх підприємств, що займаються торговельною чи виробничою діяльністю.

BAS Малий бізнес

Влітку 2020 року припинено продаж програми "Управління невеликою фірмою для України" (версії ПРОФ), а після закінчення здачі річних звітів за 2020 рік, орієнтовно з березня 2021 року, зупиняється її підтримка. На зміну цій конфігурації прийшов програмний продукт “BAS Малий бізнес” - оптимальне прикладне рішення для управління та обліку малих підприємств. Воно може бути використане для декількох компаній або приватних підприємців. “BAS Малий бізнес” - це легка для вивчення та застосування в роботі конфігурація, бо не містить зайвих функціональних налаштувань, а реєстрація операцій та формування первинних документів здійснюється за допомогою електронних форм, які створені за аналогією до паперових.

Але слід звернути увагу, що в конфігурації не підтримується ведення бухгалтерського та податкового обліку. Для цих потреб користувачу потрібне прикладне рішення “BAS Бухгалтерія”, в яке завантажуються дані з “BAS Малий бізнес”. Як і всі продукти лінійки BAS, вказана програма створена на основі керованих форм, що дає можливості працювати в ній у режимі товстого або тонкого клієнта, а також без прив'язки до будь-якого робочого місця як веб-клієнт.

Також при виборі програми потрібно уважно вивчити обмеження, які має базова версія, та з розумінням потреб власного підприємства прийняти вірне рішення щодо версій даного програмного продукту.

BAS Управління торгівлею

Ще з кінця 2018 року конфігурація “BAS Управління торгівлею” впевнено опанувала український ринок. Це рішення використовується у більшості торговельних організацій. За допомогою цієї програми легко працювати з оперативною інформацією і систематизувати її у звіти для аналізу і подальшого прийняття рішень. Навіть перелік основних задач, які вирішуються у даній конфігурації, дає змогу зрозуміти її можливості для організації діяльності підприємств торгівлі:

  • планування та план-фактний аналіз продажів, закупівель, збирання (розбирання);
  • управління продажами, поставками, складськими запасами;
  • управління відносинами з постачальниками та замовниками;
  • управління замовленнями;
  • самообслуговування клієнтів через web;
  • робота торгових представників;
  • обробка претензій;
  • управління грошовими коштами;
  • облік і аналіз комерційних витрат;
  • управління взаєморозрахунками;
  • аналіз цін і управління ціновою політикою;
  • інтеграція з торговим обладнанням;
  • аналітична звітність з торгової діяльності;
  • спільна робота з "BAS Роздрібна торгівля" та "BAS Бухгалтерія".

На останній пункт наданого переліку слід звернути увагу бухгалтерам, які планують працювати в цій конфігурації, бо в “BAS Управління торгівлею” не ведеться бухгалтерський облік, тому налаштована розробниками взаємодія з "BAS Бухгалтерія" надзвичайно важлива для роботи бухгалтерської служби.

BAS Роздрібна торгівля

Як говорить сама за себе назва цього програмного продукту, вказана конфігурація використовується для автоматизації роботи роздрібних точок. З 2019 року “BAS Роздрібна торгівля” успішно використовується як окремими магазинами, так і торговельними мережами з великою кількістю робочих місць. Програма може бути використана як касова програма, зокрема, і в магазинах з великою кількістю касових апаратів. Також вона підходить для складів торговельних мереж, а не лише окремих торгових точок.

Реєстрація операцій з товарами в розрізі товарних груп, магазинів, складів, організацій підприємства та отримання аналітичної інформації про рух товарів з необхідною користувачеві деталізацією - це основні задачі, які виконує “BAS Роздрібна торгівля”.

До уваги користувачів:

  • між "BAS Роздрібна торгівля" і "BAS Управління торгівлею" діє двосторонній обмін даними на рівні документів та довідкової інформації;
  • односторонній обмін даними підтримується з програмою "BAS Бухгалтерія" на рівні документів та довідкової інформації.

Вибір програмного забезпечення вперше, чи перехід на новий продукт - завжди період сумнівів. Якщо ви вже наважились на перехід, але досі не знаєте який продукт підійде саме для вашого бізнесу, замовте зворотній дзвінок від менеджера Актив-Софт.

Ми допоможемо вам розібратись яка конфігурація стане зручною для ведення обліку вашого підприємства.

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер передзвонить найближчим часом.

*/

Ваша заявка прийнята!

Наш менеджер зв'яжеться з вами,
а поки ми пропонуємо дізнатися про важливі моменти роботи в BAS Бухгалтерія КОРП.