Авторський онлайн-курс

Оперативне управління компанією за допомогою прикладного рішення «BAS Малий бізнес»

Курс створений для спеціалістів будь-якої сфери діяльності малого та середнього бізнесу. Ви повністю опануєте програму та значно покращите навички ефективного управління, навчитеся правильно вести оперативний облік, проводити контроль, аналіз і планування діяльності.

Не сумнівайтеся – краще спробуйте!

Щоб ви могли впевнитись, що курс вам підходить, ми даруємо можливість пройти перший модуль безкоштовно.

Якщо програма «BAS Малий бізнес» здається вам складною, курс точно змінить ваше ставлення до неї. Більше ніякого страху зробити неправильно початкові налаштування або ввести документ! Тільки впевненість у своїх знаннях та можливість легко розпочати працювати в програмі з нуля.

На цьому курсі ви отримаєте знання та навички

ПОКРАЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ в сфері планування діяльності та управлінського обліку. У вас з'являться зрозумілі інструменти для систематизації бізнесу в програмі.

ВМІННЯ З ЛЕГКІСТЮ ОПТИМІЗУВАТИ бізнес-процеси компанії.

ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ та отримання додаткової компетенції в сфері управлінського обліку. Отримаєте нові можливості для кар'єрного росту та зростання рівня заробітної плати.

ВИВЧЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ сучасної управлінської програми «BAS Малий бізнес». Вона не перевантажена зайвою функціональністю, що дає можливість користуватися програмою з компʼютера, телефона чи будь-якого іншого пристрою. Підключення інтернету та онлайн-сервісу відкриває можливість мати постійний доступ до програми та вчасно приймати управлінські рішення.



ОТРИМАННЯ НАВИЧОК налаштування інтерфейсу програми саме під потреби вашого бізнесу. Адже «BAS Малий бізнес» має відмінні адаптивні якості.

ДЛЯ КОГО БУДЕ АКТУАЛЬНИМ КУРС

Авторський курс створений для власників малого та середнього бізнесу, які займаються оптовою і роздрібною торгівлею, виробничою діяльністю та наданням сервісних послуг.

  • Для новачків, які отримають реальну можливість поринути у світ управлінської програми «BAS Малий бізнес» та здобути навички, які дадуть відчутний поштовх у розвитку кар'єри.
  • Для менеджерів, які навчаться автоматизувати через СРМ-систему роботу з клієнтами із закупівель та продажів, орієнтуватися в угодах та договорах.
  • Для касирів, що планують використовувати універсальне РМК (робоче місце касира) та підключене торгове обладнання.
  • Для бухгалтерів, які навчаться ефективно вести облік, планувати та контролювати рух коштів з можливістю інтегрування всього обліку до бухгалтерської програми.
  • Для керівників, які, завдяки простим та зрозумілим звітам зможуть приймати правильні та виважені управлінські рішення.

ЩО ВИ ОСВОЇТЕ НА КУРСІ

Початок роботи

Управління продажами

Управління закупівлями

Облік запасів

Складські операції

Цiноутворення

Грошові кошти та розрахунки

Виробництво продукції і робіт

Зарплата та управління персоналом

Майно

Фінансовий облік компанії. Закриття періоду

Адміністрування програмного забезпечення

  • Початкові налаштування. Налаштування обліку. Компанія
  • Основні довідники системи
  • Введення початкових залишків для початку роботи
  • Практикум
  • Тест
  • Робота з клієнтами: реєстрація звернень, формування замовлень
  • Планування та фіксація продажів
  • Роздрібний продаж
  • Інтеркомпані
  • Звіти по аналізу продажів
  • Практикум
  • Тест
  • Планування закупівлі
  • Методика оформлення операцій по закупівлі
  • Розрахунки з постачальниками
  • Звіти по аналізу закупівлями
  • Практикум
  • Тест
  • Резервування запасів, контроль залишків
  • Оборотність запасів
  • Набори й комплекти
  • Практикум
  • Тест
  • Переміщення товарів
  • Інвентаризація. Нестачі, надлишки, уцінка та псування товару
  • Робота з ордерним складом
  • Практикум
  • Тест
  • Види цін
  • Встановлення цін на товар
  • Автоматичні знижки та націнки
  • Робота з дисконтними картками
  • Практикум
  • Тест
  • Платіжний календар
  • Каса
  • Банк
  • Статті руху грошових коштів
  • Еквайрингові операції
  • Розрахунки з покупцями
  • Коригування боргу
  • Практикум
  • Тест
  • Склад продукції та технологія її випуску.
  • Виробництво продукції
  • Виробництво робіт
  • Практикум
  • Тест
  • Кадровий облік
  • Розрахунок та нарахування заробітної плати
  • Звіти розділу «Зарплата».
  • Практикум
  • Тест
  • Відомості про майно. Реєстрація нового активу.
  • Зміна параметрів активу. Нарахування амортизації.
  • Вибуття. Списання.
  • Практикум
  • Тест
  • Фінансовий облік компанії
  • Фінансова звітність
  • Практикум
  • Тест
  • Журнал реєстрації
  • Вилучення помічених об'єктів
  • Дата заборони зміни даних
  • Резервне копіювання і відновлення
  • Завантаження з Excel файлу
  • Масове перепроведення документів
  • Практикум
  • Тест
  • Підсумковий тест

З чого складається навчання

Конспекти

в електронному вигляді, що допоможуть розібратися з матеріалом. За потреби їх легко скачати та роздрукувати.

Супровід

методиста-консультанта. Він підтримає вас протягом навчання і допоможе розібратися в роботі навчальної платформи

Практичні домашні завдання

які виконуються в онлайн-версії програми. Їх перевірить та прокоментує тьютор.

Відеоуроки

які ви будете переглядати онлайн в зручний час. Інформативні та зрозумілі.

Ціна

Заочник

Доступ до відео-уроків в запису (33 відео) 120 днів

Онлайн-доступ до всіх навчальних матеріалів в хмарі + індивідуальні години навчання з викладачем

Доступ до хмарної версії для відпрацювання практичних навичок 120 днів

Письмові відповіді викладача

Перевірка тестів і практикумів з отримання зворотнього зв’язку

Іменне свідоцтво про підвищення кваліфікації

Індивідуальні години навчання

3 800 грн

Студент

Онлайн-доступ до всіх навчальних матеріалів в хмарі

Доступ до відео-уроків в запису (33 відео) 120 днів

Доступ до хмарної версії для відпрацювання практичних навичок 120 днів

Письмові відповіді викладача

Перевірка тестів і практикумів з отримання зворотнього зв’язку

Іменне свідоцтво про підвищення кваліфікації

Індивідуальні години навчання

7 200 грн

Магістр

Онлайн-доступ до всіх навчальних матеріалів, в хмарі + індивідуальні години навчання з викладачем

Доступ до відео-уроків в запису (33 відео) 120 днів

Доступ до хмарної версії для відпрацювання практичних навичок 120 днів

Письмові відповіді викладача

Перевірка тестів і практикумів з отримання зворотнього зв’язку, робота над помилками

Іменне свідоцтво про підвищення кваліфікації

Індивідуальні години навчання 5 годин

10 300 грн

Освітянин

Спеціальний тариф для тих, хто навчається, або викладає у навчальних закладах

Керівник відділу ІТС компанії «Актив-Софт»

Дипломований спеціаліст з обліку та аудиту. Протягом 15 років консультант-аналітик бухгалтерських та управлінських програм з досвідом оптимізації торгового обладнання.

Власниця сертифікатів «Професіонал з ERP рішення програм автоматизації бізнесу», «Професіонал з адміністрування напрямку ІТС», «BAS Малий бізнес», «BAS Комплексне управління підприємством».

Марченко Тетяна

Викладач

Марченко Тетяна

тьютор «Актив-Софт Академії»

Актив-Софт

Член САБ та сертифікований сервісний партнер BAS, KBS та ЦСК Україна, Linkos Group, ТОВ ЦПЗ «СОФТКОМ»

За результатами роботи 2021 року ми отримали звання «Кращий регіональний партнер CONTO-2021» у Запорізькій області.

19 років працюємо з софтом, який допомагає бухгалтерам та підприємцям у роботі. Створюємо курси та вебінари, пишемо статті, книги і робимо все, щоб клієнти перебували під опікою професійної команди. 

Після успішного проходження курсу студенти
отримають сертифікат,
який підтвердить їх знання.

Навчайтеся оперативному управлінню компанією
на курсі з викладачем-практиком.
Здобувайте якісні теоретичні знання та практичні навички.

Ви готові?

Розпочати практичний онлайн-курс, який допоможе вам набути навички та знання, необхідні для успішної роботи?

Забронювати місце на курсі

Заповніть форму
та обирайте зручний пакет участі