Кожен бухгалтер, який працює в конфігурації «Бухгалтерія для України (ред.2.0)», має можливість налаштувати форми звітів в 1С:Підприємство для своїх потреб. Правильно сформований звіт скорочує час його аналізу і дозволяє отримувати саме ті дані, які затребувані в поточний момент.
У цій статті поговоримо про налаштування стандартних звітів в 1С:Підприємство на прикладі «Обороти рахунку». Доступ до звітів через однойменний розділ. Первісний вигляд звіту такий:
Перейдемо до редагування форми через кнопку «Показати налаштування».
Зупинимося на кожній з шести закладок форми:
1. «Угруповання»
Закладка дає можливість додати або видалити поля, а також згрупувати їх за потребою.
В даний момент звіт сформований тільки по контрагентам. Зробимо для прикладу такі налаштування. Додамо поле «Договори». За кнопці «Додати» відкриється вікно «Вибір поля угруповання». Для поля «Контрагенти» виберемо тип угруповання «З групами». Це одна з трьох, запропонованих в системі опцій: «З групами», «Без груп» і «Тільки групи». І налаштуємо звіт по субрахунках кореспондуючих рахунків з періодичністю «По днях».
Фрагмент зміненого звіту відображено на скріншоті нижче:
2. «Відбір»
Ця закладка реалізує можливість переглянути інформацію тільки з потрібних нас позиціях. Для цього необхідно вибрати одну з опцій в полі «Вид порівняння» і вказати значення.
Для прикладу виберемо інформацію тільки по одному покупцеві. Результат на скріншоті:
3. «Показники»
Тут ви знайдете вибір показників, які повинні бути відображені в звіті.
4. «Додаткові поля»
Закладка надає бухгалтеру можливість по своїх потребах внести в окремі колонки або додати в одну поля, перелік яких доступний у вікні «Вибір поля». Для демонстрації додамо поле «Валюта взаєморозрахунків» в окремій колонці.
Додана колонка з'явилася в формі звіту.
5. «Сортування»
По цій закладинці можна знайти відображення інформації в будь-якому суммовому полі звіту за зростанням або спаданням суми, що зручно, наприклад, при аналізі заборгованості за розрахунками.
Звіт, сформований з сортуванням «За зростанням» кредитового обороту за період виглядає так:
6. Закладка «Оформлення»
Вона дозволяє налаштувати форму в зручній колірній гамі, а також вказати заголовок, одиниці виміру, підписи відповідальних осіб в звіті.
Створені налаштування звіту можна зберігати під певною назвою (кнопка «Зберегти налаштування») і при наступному формуванні звіту скористатися ними по кнопці «Вибрати налаштування».
Сформований звіт можна зберегти в архів, більш того, це можливо з накладанням ЕЦП. Збережено звіт доступний для перегляду і друку в архіві регістрів обліку. Всі ці опції реалізовані по кнопці «Регістр обліку»:
Поточний звіт без архівації можна роздрукувати по кнопці «Друк» в самому звіті або через Головне меню ― Файл ― Друк.
Якщо запропонованих налаштувань недостатньо для комфортної роботи з формою звіту, можете зробити додаткові налаштування зі зміни форми по кнопці «Ще» ― «Змінити форму».
Наведені в статті налаштування можна переглянути в відеоуроці.