спілка автомазитароії бізнесу оренда програм автоматизації

ВЫ МОЖЕТЕ ОЦЕНИТЬ ВСЕ ВОЗМОЖНОСТИ «1С ОНЛАЙН» И АКТИВИРОВАТЬ ТЕСТОВЫЙ ДОСТУП

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

Нет учетной записи?

Зарегистрироваться

Ваша заявка принята!

Наш менеджер перезвонит в ближайшее время.

sale@aktiv.ua

*придумайте пароль, который будете использовать для входа

На сьогоднішній день, для ефективного робочого процесу компанії та організації використовують безліч різноманітних за призначенням комп'ютерних програм. З їх допомогою підприємство може в повній мірі реалізувати поставлені перед співробітниками завдання і досягти поставлених цілей. Відображення витрат на покупку програмних продуктів - одна з поширених бухгалтерських завдань. Розглянемо ключові моменти щодо того, як правильно оприбуткувати програму 1С:Підприємство Бухгалтерія 8.

Оприбуткування програми 1С:Підприємство покроково

Щоб почати оприбуткувати 1С:Підприємство Бухгалтерія 8, виконайте наступні дії:

  • Перейдіть в "Довідники ― Необоротние активи ― Нематеріальні активи", натисніть "Додати". Перед вами відкриється вікно, в яке ви вписуєте назву нематеріального активу (в нашому випадку, це програма 1С:Підприємство Бухгалтерія 8).
Оприбуткування програми 1С
  • Заповніть податкові призначення з довідника "Податкові призначення активів і витрат". Якщо є така необхідність, то заповніть та інші відомості. Далі натисніть "Записати ― Ок".

Для подальшого відображення операцій з надходження НМА вам слід виконати наступне:

  • Створіть новий документ по кнопці "Додати".
  • Заповніть дату, поле "Організація", виберіть контрагента з довідника "Контрагенти".
  • Поле "Договір" заповниться в автоматичному режимі після того, як вами буде вибрано контрагента.
  • Переходимо на вкладку "Нематеріальні активи" створіть нову сходинку за допомогою кнопки "Додати". Перейдіть в довідник "Нематеріальні активи" і виберіть потрібний вам об'єкт. Автоматично буде проставлена ​​відмітка про поставку основних фондів.
  • За кнопці "Підбір" відкрийте довідник "Нематеріальні активи" і виберіть потрібний об'єкт. Він переноситься в табличну частину документа.
  • Проставляємо суму. Автоматично буде заповнений рахунок +1541 (Придбання нематеріальних активів). Колонка "Податкове призначення" також буде заповнена автоматично.
  • Переходимо на вкладку "Додатково" і додайте номер і дату, які вказані в накладній від постачальника. Можете вибрати підрозділ, для якого купувалася програма (виберіть потрібну позицію в довіднику "Підрозділи").
  • Натисніть "Ок" і здійсніть проводку документа.
проводка оприбуткування 1С

Оприбуткування оновлень для програми 1С:Підприємство

Практично всі комп'ютерні програми для коректної роботи вимагають вчасно встановлювати оновлення, а пов'язані з бухгалтерським і податковим облік потребують ще й у супроводі. Цей процес також дуже важливий для ведення коректного бухгалтерського обліку. Давайте розберемося куди слід віднести витрати на поновлення програми.

Оновлення програми 1С:Підприємство бухгалтерія та оплата супроводу відноситься до витрат майбутніх періодів. Такі витрати відносяться до рахунку 39 (Витрати майбутніх періодів). За дебетом рахунка відображається накопичення таких витрат; по кредиту - списання.

Облік цих витрат ведеться в довіднику "Витрати майбутніх періодів". В цьому довіднику зберігається вся необхідна інформація:

  • дати періоду списання і метод розподілу витрат (за кількістю днів у місяці або рівними частинами щомісяця); дати періоду списання і метод розподілу витрат (за кількістю днів у місяці або рівними частинами щомісяця);
  • рахунок витрат і податкове призначення.

Накопичення витрат майбутніх періодів відображається точно також як і поточних періодів. Єдина відмінність ― рахунок витрат вказується 39-й.

Оприбуткування оновлень 1С

Щоб відобразити послуги супроводу та оновлення, перейдіть в "Інше ― Послуги ― Надходження товарів і послуг". Щоб списати витрати майбутніх періодів, вам необхідно провести документ "Закриття місяця" з регламентної операцією "Списання витрат майбутніх періодів".

Під час проводки док-та "Закриття місяця" списання частини витрат буде відображено так, як це було зазначено в довіднику "Витрати майбутніх періодів". Таким же чином буде відображатися рух по регістру відомостей "Розрахунок списання витрат майбутніх періодів".

За допомогою спеціального звіту "Довідка-розрахунок" Списання витрат майбутніх періодів "ви зможете проаналізувати всі дані про накопичених і списаних доходи майбутніх періодів.

Розрахунок списання витрат майбутніх періодів
*/
Оставить заявку
Оставить заявку
Оставить заявку
Оставить заявку
Оставить заявку
Оставить заявку
Оставить заявку
Оставить заявку
Оставить заявку