У даній статті ми розберемо, як зробити налаштування магазину з нуля в програмі 1С:Підприємство Роздрібна торгівля для України. Розглянемо наступні питання:
Налаштування 1С:Підприємство Роздрібна торгівля
Перед тим, як переходити до налаштувань робочого місця касира, потрібно відрегулювати облікові дані для адміністратора і інших користувачів.
Якщо у Вас кілька підприємств, пройдіть спочатку етап налаштування потрібної кількості підприємств в конфігурації. Ця функція дозволяє поширювати товари від організації або юридичної особи. Наприклад, ТОВ, ЗАТ, ПП, ІЧ і т.д.
Наступним кроком є формування вже конкретно Вашої організації. Перейдіть в розділ "Нормативно довідкова інформація" знайдіть вкладку "Організація" і виберіть "Створити". Перед Вами з'явиться вікно, де необхідно вказати необхідні реквізити фірми
Установка цін номенклатури
Далі слід формування образу цін. Заходимо в меню "Маркетинг", в лівому бічному меню знайдіть функцію "Вид цін" після чого натискаємо "Створити".
Щоб встановити ціну на приплив потрібно прописати закупівельну вартість і роздрібну. Після створення виду цін з'явиться вікно для прописки назви, метод завдання цін і схема компонування. Після заповнення цих пунктів вартість даних про закупівлю продукції буде прописуватися в автоматичному режимі.
Після внесення в базу даних відомостей про закупівельну ціну необхідно внести їх роздрібну вартість. Будьте уважні, це кінцева вартість товару, яку оплачує покупець. Сума чека буде розраховуватися в автоматичному режимі.
Підрахувавши суму продажу і закупівлі, нам необхідно сформувати "Умова ціноутворення". Для цього ми перейдемо в розділ "Маркетинг", в лівій бічній панелі переходимо в розділ "Правила ціноутворення" і створюємо їх у випадаючому віконці. Від нас вимагається вказати вид цін і найменування.
Створення магазину в 1С:Підприємство Роздрібна торгівля
Для завершення налаштування 1С:Підприємство необхідно створити магазин, де і буде відбувається продаж продукції. Знаходимо розділ "Нормативно-довідкова інформація" і натискаємо на "Створити". Далі залишається заповнити всі необхідні пункти і завершити налаштування.
Наступною сходинкою є налагодження конфігурація 1С:Підприємство Роздрібна торгівля. Переходимо в раніше створений магазин, вибираємо пункт "Каси ККМ" і натискаємо "Створити".
Після створення ККМ потрібно налаштувати опцію робочого місця касира для всіх потрібних користувачів. Щоб відкрити цей доступ перейдіть в "Адміністрування", далі "Користувачі та їх права" і виберіть пункт "Доп. права користувача ".
На подальших етапах необхідне створення списків надходження продукції, щоб всі найменування потрапляли на необхідний склад. Для вииконання перевірки формування 1С:Підприємство Роздрібна торгівля виберіть меню "Продажі" і натисніть на "РМК".
У випадаючому вікні спершу відкрийте зміну, клікнувши на аналогічну клавішу, а потім виберіть "Реєстрація продажів".
У відкритому вікні вибираємо "Меню" і тиснемо F10. У пошуковій області активуємо перегляд присутність позицій на складі натискаємо на "Показати інформацію".
Відкривши подвійним кліком товар впишіть число товару, яке ви відпускаєте клієнту. Після оплати товару програма прораховує здачу.
Далі відкриється вікно з чеком. Щоб виконати друк в автоматичному режимі, потрібно справжній фіскальний апарат, а не його імітація.
Закриття зміни в 1С:Підприємство Роздрібна торгівля
Після закінчення робочого дня потрібно закрити зміну. Щоб зробити це клікніть на "Вихід", Вам випаде вікно робочого місця касира, виберіть "Закриття зміни".
Дані дії допоможуть Вам в короткі терміни налаштувати і запустити свій магазин.
Якщо у Вас виникли будь-які труднощі, пишіть свої питання в коментарі. Наші фахівці з радістю допоможуть і проконсультують.
Також у Вас є можливість БЕЗКОШТОВНО прослухати вебінар.
Роздрібна торгівля в 1С:Підпріємство 8
В ході вебінару Ви дізнаєтеся про основні принципи обліку роздрібної торгівлі, проаналізуєте рух ТМЦ та багато іншого.