У сьогоднішній нашій статті ми розглянемо детальний приклад операції комплектації і разукомплектации номенклатури в 1С:Підприємство Бухгалтерія 8. Комплектація (або разукомплектация) номенклатури ― це зміна кількісного і номенклатурного складу товарно-матеріальних цінностей з умовою збереження їх суммовой оцінки. Це означає, що ціна комплекту повинна дорівнювати ціні його складових, без урахування додаткових витрат у вигляді послуг із збирання та ін.
Щоб побачити всі дані про номенклатурних позиціях, перейдіть в довідник "Номенклатура". Буде не зайвим заповнити її специфікацію, оскільки зазначена інформація може надалі використовуватися при автоматичному заповненні таблиць док-та "Комплектація номенклатури". Для відображення всіх операцій по комплектації і разукомплектации ТМЦ скористайтеся док-ом "Комплектація номенклатури" з відповідним видом операції, який ви можете вибрати по кнопці "Операція".
Розглянемо приклад комплектації номенклатури в 1С:Підприємство 8
Зверніть увагу! Перш ніж перейти безпосередньо до операцій з номенклатурою, всі комплектуючі необхідно оприбуткувати на склад підприємства.
1. Перейдіть в док-т "Комплектація номенклатури ― операція Комплектація". У рядку "Номенклатура" виберіть з довідника необхідний об'єкт. Вкажіть кількість комплекту і од. виміру. На вкладці "Рахунок обліку комплекту" проставте відповідний рахунок і налаштуйте податковий облік.
2. На вкладці "Комплектуючі" заповніть список відповідними даними.
Натисніть на "Заповнити", і таблиця док-та заповниться автоматично даними специфікації.
3. При формуванні проводок док-т спише комплектуючі по їх собівартості і оприбутковує комплект на склад по тій собівартості, яка буде дорівнювати сумі собівартості всіх комплектуючих.
Розглянемо приклад разукомплектации номенклатури в 1С:Підприємство 8
1. Щоб приступити до разукомплектации номенклатури, перейдіть в док-т "Комплектація номенклатури ― вид операції разукомплектація". У рядку "Номенклатура" виберіть з довідника необхідний комплект, вкажіть його кількість і од. виміру.
2. Перейдіть на вкладку "Комплектуючі" і заповніть перелік комплектуючих, які слід оприбуткувати на склад після виконання разукомлпектації. Натисніть "Заповнити", і таблиця заповниться даними специфікації комплекту.
У рядку "Частка вартості" необхідно вказати відповідну частку собівартості комплектуючих в собівартості всього комплекту.
3. При формуванні проводок док-т здійснить списання комплекту за собівартістю і оприбутковує комплектуючі на склад відповідно до частки комплектуючої в собівартості комплекту.
Сподіваємося, вам була корисна наша стаття. У разі, якщо у вас залишилися питання з обліку в 1С:Підприємство,
ви можете звернутися за консультацією до наших фахівців.