Здавалося б, є програма BAS. Тільки купи і починай працювати. Але варно хоч трохи поглибитись в тему перед покупкою, відразу ж виявляється, що існує безліч різновидів BAS. Менеджери називають їх конфігураціями, але за загальними описами кожної, досить складно визначити яка буде зручна і практична для конкретного випадку. У цій статті ми допоможемо вам розібратися в основних відмінностях найбільш поширених конфігурацій і висвітлимо параметри, на які варто дивитися при виборі програми.
Для чого ви будете використовувати BAS?
Все різновиди програми можна поділити на дві категорії: ті, що використовуються для бухгалтерського обліку, і ті, які потрібні для управлінського обліку. З першими зручно буде працювати бухгалтеру. Зокрема, найбільш поширеним рішенням для бухгалтерського обліку є конфігурація BAS Бухгалтерія 8.
Що стосується управлінського обліку, то тут найкращим рішенням є «Управління торговим підприємтсвом для України». Зручність конфігурації полягає в тому, що вона дозволяє вести бухгалтерський, управлінський, оперативний облік, а також розрахунок заробітної плати, облік кадрів і управління логістикою. Тобто в рамках однієї програми ви зможете об'єднати відразу кілька напрямків обліку.
Чи потрібні вам галузеві конфігурації BAS?
Платформа BAS надає не тільки спільні рішення для ведення бухгалтерії, а й вузькоспеціалізовані, наприклад, заточені на облік торгівлі, виробництва або управління персоналом. Розглянемо найбільш поширені конфігурації.
Торговля с BAS
Торговий сектор можна умовно розділити на роздрібну торгівлю та оптова. Для першого напряму кращим рішенням буде «Роздрібна торгівля для України». Дана програма є оптимальним варіантом практично для кожної роздрібної організації. Це програмне рішення дозволяє з легкістю організувати повноцінний облік всіх товарів, грошових коштів як в окремих роздрібних торгових точках, так і в магазинах, які об'єднані в одну торговельну мережу.
Для організації оптової торгівлі можна скористатися версією «Управління торгівлею». Дана програма дозволяє підготувати всі необхідні документи, керувати рухом товарів і ціноутворенням, приймати замовлення і контролювати їх виконання, оптимізувати складські запаси, проводити аналіз товарообігу, планувати закупівлі та постачання.
Однак важливо врахувати, що для формування регламентованої звітності ця конфігурація не підходить. Тому «Управління торгівлею» має сенс купувати, якщо у вас ПП на спрощеній системі оподаткування і реєструвати юридичну особу ви не збираєтеся. В іншому випадку варто вибрати «Управління торговим підприємством».
BAS для виробництва
Що стосується виробничої сфери, то тут є два варіанти. Перший - це використовувати «Управління торговим підприємством». Її функціонал для цього напрямку обмежений, однак, якщо обсяги виробництва незначні, то дана версія цілком підійде.
Другим, більш дорогим рішенням, є «BAS Управління виробничим підпріємством для України». Це комплексна програма, яка охоплює основні рівні управління і обліку на виробництві. Тобто до всіх можливостей першого варіанту додається ще і більш широкий функціонал з обліку у виробничій сфері.
BAS і облік сільського господарства
Якщо говорити про сільське господарство, то незамінною тут є «Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства». Ця конфігурація надає широкі можливості для організації обліку в аграрному секторі. Програма дозволяє досить ефективно управляти всіма структурними підрозділами підприємства: кадрової, бухгалтерської та фінансової службами, тваринницькими, рослинницькими, автотранспортними та іншими підрозділами.
Управління персоналом
Що стосується окремо управління персоналом і розрахунку заробітної плати, то кращою програмою тут буде «Зарплата і управління персоналом для України». Це програма для проведення кадрової політики, а також автоматизації роботи різних служб і відділів на підприємстві. Однак ця конфігурація крім кадрового обліку та розрахунку зарплати інших можливостей не надає.
Скільки людей буде працювати в BAS?
Перед покупкою обов'язково варто визначитися і з кількістю людей, які будуть працювати в BAS. Від цього залежить вибір між коробкової версією BAS і хмарним сервісом «BAS онлайн».
Отже, якщо передбачається, що користувачів в програмі буде трохи (до 15 осіб), то тут можна задуматися про «BAS онлайн». Цей сервіс дозволяє орендувати програму, а не купувати її, що має свої переваги. По-перше, це економічно вигідніше, вам не потрібно купувати ліцензію і платити за її впровадження. По-друге, почати роботу можна за хвилину, просто реєструєтеся і створюєте нову базу або переносите стару. Є й ряд інших переваг, одним з яких є можливість зберігати базу управлінського обліку поза офісом на захищених серверах.
Якщо ж користувачів буде більше 15ти, то тут рішення очевидно - програма BAS. Вона функціонально дуже потужна і продуктивна, може впроваджуватися на підприємствах різних масштабів і галузей з кількістю користувачів від 1 до 500 осіб. Причому, працювати вони можуть одночасно без помітного зниження часу реакції системи, що дуже важливо, особливо в звітні періоди. До того ж, BAS є програмною платформою, в рамках якої можуть функціонувати різні типові конфігурації BAS, здатні вирішувати абсолютно будь-які завдання бухгалтерського або управлінського обліку.
Досі не знаєте, яка BAS вам підійде? Зв'яжіться з нашим менеджером і отримаєте безкоштовну консультацію з цього питання.
Замовити дзвінок