Ефективний облік в бюджетній установі: збалансований функціонал для юридичного, фінансового, кадрового та бухгалтерського відділів
Огляд функціональних можливостей програми «Облік бюджетної установи», яка підходить не тільки бухгалтерам, але й відділу забезпечення, юридичному та фінансовому відділам.
Розглянемо особливості програми, що будуть корисні різним спеціалістам. Розповімо, як економити час та уникати дублювання документів, і ви самі зможете впевнитись, що відсутність в роботі паперових носіїв значно зменшує ризик помилок.

Дата проведення вебінару: 07.09.2023
Час: 15:00
Бажаєте стати учасником? Переходьте за посиланням!

«Облік бюджетної установи» – це:
-
1. Чітка взаємодія з зовнішніми сервісами – Є-Дата, Є-Звітність, СДО, FREDO, M.E.Doc, РМ-мережа, КБ та відмова від дублювання обліку в різних програмах.
-
2. Корисна та функціональна структура підсистеми обліку для кожного відділу.

Для кого цей вебінар
-
1. Для бухгалтерів, що працюють в інших сферах та хочуть перейти в бюджетну.
-
2. Для бухгалтерів, які вже працюють в бюджетній установі, ведуть облік в різних програмах і планують об'єднати всі процеси в рамки одного програмного рішення.
-
3. Для бухгалтерів, що працюють з паперовими документами та застарілими програмами і вирішили автоматизувати та полегшити облік.
-
4. Для випускників-студентів, які планують працевлаштуватися в бюджетну установу і хочуть прийти на роботу з затребуваними знаннями.
-
5. Для тих, хто працює на інших посадах в бюджетній установі або взаємодіє з Державним Казначейством, займається забезпеченням для бюджетної установи.
-
5. Для юристів бюджетної установи.
Хто проводить вебінар

Світлана Єрмоленко
- Директор ТОВ «Актив-Софт», сертифікований спеціаліст з програмних продуктів BAS /KBS з досвідом бухгалтерської справи понад 10 років.
Отже, не пропустіть вебінар, буде цікаво та корисно!
